کد خبر: ۱۹۴۰۵

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هادی نیک‌فطرت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور واحدهای تولید از سرتاسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته 23 تا 26 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین عنوان کرد: در حال حاضر سومین نمایشگاه شب ایرانی، چله ایرانی با حضور بیش از 80 غرفه در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی قزوین دایر است و مردم می‌توانند تا 28 آذرماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

نیک‌فطرت تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته از 23 تا 26 دی ماه جاری هر روزه از ساعت 15 تا 21 برای بازدید مردم دایر است.

وی با اشاره به مزیت‌های این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان از مناطق مختلف کشور حضور دارند به همین دلیل محصولات از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و همین امر سبب رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: نمایشگاه‌های خوبی تا پایان امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود که امیدواریم رضایت‌مندی تولیدکنندگان و مردم را به دنبال داشته باشد.

 

نظر شما
ادامه