کد خبر: ۱۹۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش "بوشهرنیوز" حسام حق‌پرست درخصوص اقدامات اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در هفته بسیج اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ها و توافق بعمل آمده با ستاد بزرگداشت هفته بسیج در استان تمام خدمات‌رسانی دامپزشکی در سطح استان بصورت رایگان در سطح روستاهای استان بوشهر انجام شد.

معاون اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: از روز 30 آبان‌ماه و با آغاز هفته بسیج خدمات درمانگاهی رایگان اعم از ویزیت، معاینه دام و نسخه‌نویسی در شبکه دامپزشکی شهرستان‌ها صورت گرفته است.

حق‌پرست در ادامه تصریح کرد: در هفته بسیج علاوه بر خدمات درمانی رایگان برای روستائیان، با حضور کارشناسان دامپزشکی استان در جمع روستائیان و در جهت ارتقای سطح آگاهی اهالی روستاها دوره‌های آموزش کوتاه مدتی نیز در خصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین بهداشت فرآورده‌های خام دامی برگزار شد.

وی بیان کرد: اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در کنار انجام وظایف اصلی خود که نقش مهمی در تامین امنیت سلامت در جامعه دارد، نسبت به فعالیت‌های فرهنگی هم جدی است و توجه ویژه‌ای به این امور می‌شود.

معاون اداره کل دامپزشکی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی، اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از وجود نیروهایی متخصص و متعهد بهره‌مند است و برای ارتقای سطح علمی پرسنل برنامه‌های مختلفی هم در دستور کار داریم.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
0
بسمه تعالی
دامداران تازه به پول دادن برای خدمات دامپزشکی عادت کردن حالا شما دوباره برشون میگردونید سر خونه اول. اگه میبینید پزشکها این کار رو انجام میدن کلی فرق داره با.....
نظر شما
ادامه