کد خبر: ۱۸۷۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا حزبئی، مدیر کل دامپزشکی استان تهران، دکتر ناصرکریمی به عنوان سرپرست بخش  آزمایشگاههای این اداره کل منصوب شد.

 

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر ناصر کریمی
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،
باتوجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بموجب این ابلاغ  به عنوان سرپرست بخش آزمایشگاههای  این اداره منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان براساس منویات مقام معظم رهبری در دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از توان بالقوه نیروهای متعهد و متخصص در جهت پیشرفت و تعالی معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.
دکتر محمدرضا حزبئی
      مدیر کل

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
0
با سلام و تبريك فراوان . جناب آقاي يكسري پيشنهاد از همكاران آزمايشگاهي براي شماردارم در صورت صلاحديد لطفا اجرايي نماييد .
الف - اكثر آزمايشگاه ها پزشكي و غيره مبالغي بعنوان سختي شرايط كار مي گيرند با توجه به كار سخت و پر از استرسي كه در آزمايشگاه وجود دارد و احتمال آلودگي به انواع بيماريهاي مشترك و آلودگي به مواد شيميايي خطرناك موضوع سختي شرايط كار را هر چه سريعتر پيگيري نماييد . ضمنا اين سختي شرايط كار طري اعمال نماييد كه در زمان بازنشتگي همكاران از شرايط مذكور استفاده نمايند . همان گونه كه مستحضريد كساني كه 25 سال كار مدوام در آزمايشگاه و كارهاي سخت داشته باشند مي توانند بازنشسته شوند .
ب- بازديد دوره اي از آزمايشگاه هاي استان ها مي تواند در شناخت همكاران از يكديگر و بالا بردن توان و انرژي در كار مي تواند موثر باشد لطفا رايزني فرمائيد در طول سال از آزمايشگاه هاي مجهز توسط همه همكاران آزمايشگاه ها در تمام استانها بصورت دوره اي بازديد بعمل آمد و جهت جلوگيري از اشكال در كار و گير ندادن مسئولان محترم هر بازديد در دوره و يا غيره .... صورت گيرد و همه همكاران محترم بتوانند بصورت چرخشي از آزمايشگاه هاي مذكور بازديد نموده و توان علمي خود را در قسمتي كه فعاليت مي نمايند بالا ببرند
ج-لطفا دوره هاي آموزشي مرتبط با آزمايشگاه بصورت مصوب برگزار نماييد ما مشكلي كه در استان خود داريم براي هر دوره يك يا دو نفر براي هر دوره اعزام مي شود و معمولا رئيس آزمايشگاه نفر اول مي باشد لطفا طوري برنامه ريزي نماييد كه همه افراد بتوانند در دوره هاي مذكور شركت نمايند مانند بند ب مي توان هر دوره را دو سري برگزار كرد تا همكاران بتوانند بصورت چرخشي در آن دوره شركت نمايند .
همکار آزمایشگاه
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
0
0
با سلام تبریک می گم انشاله که موفق باشید
من با نظر دوست عزیزمان کاملاً موافقم
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
0
0
با سلام و تبريك . من با نظر دوست همكارم كاملا موافقم ان شا... ما شاهد روزي باشيم كه مسئولين آزمايشگاه تنها خودشان از دوره هاي آموزشي استفاده نكنند و اجازه رشد و پرورش ساير همكاران را بدهند و يك پيشنهاد ديگر آزمايشات دوره اي كه بايد توسط همكاران آزمايشگاه انجام بشود چي آزمايشاتي هست و چه كساني بايد انجام بدهند و هزينه آزمايشات بر عهده چه كسي است . در استان ما جناب رئيس مي گويد كه اين ازمايشات بر عهده خود شخص است لطفا اگر دستورالعمل و يا بخشنامه اي وجود دارد به ساير استانها نيز بدهيد . سپاسگذارم
آشناي آزمايشگاه
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
جداسازي آزمايشگاهها از اداره تشخيص ودرمان كار ارزنده اي است كه براي اولين بار از سوي اداره كل دامپزشكي تهران صورت گرفته و اميدواريم به ساير استانها هم تسري پيدا كند. اما دوره هاي آموزشي علي القاعده نبايد محدود به يك نفر باشد تا در صورت جابجايي آن فرد در اداره كار آزمايشگاه لنگ نماند.
نظر شما
ادامه