کد خبر: ۱۷۷۵

حکیم مهر -  همزمان با هفته سلامت در اقدامی شایسته و در پی تلاش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران تعدادی از دامپزشکان شاغل در این اداره کل با حضور در مسابقه تلویزیونی ( با هم ) که از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به معرفی حرفه دامپزشکی به جامعه پرداختند.

محمود شهریاری از مجریان محبوب و باسابقه صدا و سیما در این مسابقه با تأکید بر اهمیت خدمات دامپزشکان گفت : حرفه دامپزشکی برخلاف تصور عموم که آن را تنها مرتبط با درمان بیماریهای حیوانات می دانند نقش مهمی در نجات جان انسان ها دارد.

 

به دنبال پخش این مسابقه در عصر بیست و یکم فروردین ماه از شبکه یک سیما ، مدیر مسئول حکیم مهر در نامه ای به مدیرکل دامپزشکی استان تهران از اهتمام آن اداره کل به معرفی حرفه دامپزشکی به جامعه از طریق حضور در این مسابقه قدردانی و ابراز امیدواری کرد این روند در آینده استمرار یافته و سایر نهادها هم در این راه قدم بگذارند.

 

متن نامه مدیر مسئول حکیم مهر خطاب به مدیر کل دامپزشکی استان تهران به این شرح است :

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر فرجی
مدیرکل محترم دامپزشکی استان تهران

سلام علیکم
احتراماْ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، بدینوسیله پیرو پخش مسابقه ( با هم ) از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران در مورخ 21/1/89 لازم می‌دانم مراتب تشکر و تقدیر خود را از حضرتعالی ، سرکار خانم زارعان -رئیس اداره آموزش و روابط عمومی- و کلیه همکاران ارجمند آن اداره کل به دلیل شرکت دامپزشکان معزز و کارمندان ارزشمند اداره کل دامپزشکی استان تهران در آن مسابقه و معرفی حرفه دامپزشکی به جامعه در هفته سلامت ابراز نمایم. امیدوارم این حرکت شایسته در آینده استمرار یابد و سایر نهادهای مرتبط با این حرفه با احساس مسئولیتی مضاعف قدم در راه معرفی حرفه دامپزشکی به جامعه بگذارند.
دوام توفیقات جنابعالی و سایر همکاران گرانقدر در آن اداره کل را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با احترام

دکتر محمد لطفی زاده

مدیر مسئول حکیم مهر

 

نظر شما
ادامه