کد خبر: ۱۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در آغاز سال جدید به دیدار  رئیس، معاونین و اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران رفت.

دکتر سید محمد آقامیری در این دیدار با تأکید بر لزوم رابطه نزدیک بین بخش اجرایی دامپزشکی و دانشکده دامپزشکی گفت: هرچه بخش اجرایی با مبنای علمی قوی‌تر فعالیت‌های خود را دنبال کند، باعث ارتقاء جایگاه، خدمات و پیشرفت دامپزشکی در کشور می‌شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی  افزود: ما خود را بدون پشتوانه دانشکده دامپزشکی هیچ می‌دانیم. هرچند انسان، محور توسعه پایدار است اما معتقدیم دانایی، محور تعالی انسانی است که می‌خواهد در مسیر توسعه پایدار کشور گام بردارد و در این راستا دانشکده دامپزشکی نقش مؤثری در پیشرفت اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی کشور دارد.

وی در این دیدار بر توسعه و افزایش سطح روابط و همکاری سازمان با دانشکده دامپزشکی تاکید کرد.

همچنین دکتر پرویز تاجیک رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در این دیدار ابراز امیدواری کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال "همت و کار مضاعف" مزین شده است بخشهای مختلف دامپزشکی گام‌های مؤثری در جهت بهبود کیفیت فعالیت‌های این رشته در کشور بردارند.

وی بر تحقیق در خصوص بیماری‌های شایع دام در کشورهای همسایه از سوی محققان ایرانی به منظور جلوگیری از ورود این بیماری‌ها به کشور تاکید کرد.

در این دیدار به پیشنهاد سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مقرر شد این سازمان و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برای برگزاری دوره‌های بازآموزی و نوآموزی یادداشت تفاهم امضا کنند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پایان این دیدار از بخشهای مختلف دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بازدید کرد.

گفتنی است دکتر سید محمد آقامیری از دانشجویان این دانشکده بوده و در جریان این بازدید خاطرات بسیاری برای وی از دوران دانشجویی زنده شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمودی
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۳
0
0
لطفا بفرمایید این بازدید نوروزی چه ارزش خبری در جهت اطلاع رسانی برای دامپزشکی کشور دارد
نظر شما
ادامه