کد خبر: ۱۷۴۹

حکیم مهر -  شانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران اولین تجربه هیأت مدیره جدید جامعه دامپزشکان ایران در برگزاری این سری از کنگره‌ها است. هر چند اکثر اعضای هیأت مدیره فعلی در دوره قبلی هم حضور داشته اند اما تجربه مدیریت مثلث دکتر نبی پور ، دکتر میرزایی و دکتر ادیب راد به ترتیب بعنوان رئیس ، نایب رئیس و خزانه دار هیأت مدیره و همچنین تجربه دبیری علمی و اجرایی دکتر نوروزیان و دکتر قماشچی انتظار دامپزشکان در برگزاری با کیفیت کنگره را به دلیل تلفیق نیروهای جوان و باتجربه و بخش خصوصی و دانشگاهی افزایش داده است.

کنگره دامپزشکی ایران از هفتم تا نهم اردیبهشت ماه سالجاری در محل سالن همایشهای بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می گردد و برابر اعلام دکتر نبی پور رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران از مجموع 1725 مقاله دریافتی توسط دبیرخانه کنگره 320 مقاله بصورت سخنرانی در طول برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.

 

در ادامه متن پیام رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره تقدیم بینندگان محترم حکیم مهر می گردد :

 

با استعانت از خداوند متعال و همکاری هیأت مدیره محترم و همچنین اعضای جامعه دامپزشکان ایران شانزدهمین کنگره جامعه دامپزشکان ایران از تاریخ 7 تا 9 اردیبهشت سال 89 در محل همایش های رازی برگزار می گردد. پیرو فراخوان کنگره، همکاران محترم از سراسر کشور با انگیزه فراوان تعداد 1725 مقاله در سر فصل های پیشنهادی به دبیرخانه کنگره ارسال نمودند. جناب آقای دکتر نوروزیان مدیریت علمی و جناب آقای دکتر حمید قماشچی مدیریت اجرایی این کنگره را تقبل نموده اند. در این کنگره مقالات ارسالی به صورت سخنرانی، پوستر توسط همکارانی که نسبت به ارسال مقالات اقدام نموده اند ارائه خواهد شد. با توجه به زمان سه روزه کنگره و تعداد سالنی که در محل همایش های رازی وجود دارد توانستیم 320 مقاله را به صورت سخنرانی و بقیه را در قالب پوستر(بعد از داوری مقالات توسط اساتید محترم) عرضه نماییم.

افزون بر اهمیتی که مقالات پژوهشی و تحلیلی همکاران گرامی در این کنگره ایفای نقش می نماید حضور و ملاقات دوستان اندیشمند و فرهیخته که از کلیه نقاط کشور عزیزمان ایران همچنین میهمانان خارجی شرکت کننده در این همایش، از اهم اموریست که موجب امتنان و دلگرمی هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران می باشد.

اینجانب از کلیه همکاران دامپزشک بخش خصوصی و دولتی درخواست همکاری و همیاری داشته از صمیم قلب و به گرمی دست آنها را می فشارم. امیدوارم کنگره شانزدهم همچون کنگره های گذشته بتواند توشه ای هر چند ناچیز برای همکاران و شرکت کنندگان در این همایش داشته باشد. در خاتمه با آرزوی توفیق همکاران محترم شرکت کننده در کنگره تشکر ویژه خود را از اعضای هیات مدیره، روابط عمومی، سایت جامعه، جنای آقای دکتر گوهرخای که امور اجرایی این کنگره را به عهده داشته اند،همچنین سرکار خانم شیرانی و کلیه همکاران جامعه دامپزشکان اعلام می نمایم.

با تشکر
دکتر ناصر نبی پور
رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران


 

نظر شما
ادامه