کد خبر: ۱۷۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مصطفی صائمیان معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کتاب تکنیک‌های جراحی در دام‌‌های کوچک در تیراژ 2 هزار نسخه، برای استفاده دانشجویان دامپزشکی توسط معاون پژوهشی و فناوری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تالیف شد که در تنظیم مطالب این کتاب تلاش شده که بر اساس مباحث و جراحی‌های متداول گام برداشته شود و از ذکر مطلب‌های اضافی و یا تخصصی غیر ضروری خودداری شود.

وی ارائه توضیحات بر اساس امکانات موجود در کشور را از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب تکنیک‌های جراحی در دام‌های کوچک عنوان و تصریح کرد: مراحل اساسی و ضروری در هر عمل جراحی با 525 زیر نویس از دیگر ویژگی‌ها است.

معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران ادامه داد: مولف با رتبه دانشیاری جراحی دامپزشکی در کارنامه خود 13 کتاب چاپ شده دارد و این کتاب با حمایت سازمان مرکزی چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منتشر شده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرکز فرهنگی-دامپزشکی مصباح
|
-
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
خدمت دکتر مرجانی عزیز تبریک عرض میکنیم. ایشان با انتشار کتب تخصصی در زمینه جراحی دامپزشکی علی الخصوص کتاب مذکور خدمات مفید و عدیده ای در این عرصه به حضور متخصصین و دانشجویان ارائه نموده اند. از همین رو زحماتشان را سپاس می گزاریم.
نظر شما
ادامه