کد خبر: ۱۶۸۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، دکتر مهدی خلج بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح یک واحد صنعت غذایی در ساوجبلاغ اظهار کرد: سلامت فرآورده‌های خام دامی یکی از مهمترین مباحثی است که در تمامی مجامع بین المللی نیز مورد توجه و تأکید فراوان است؛ در این راستا با همفکری و ایجاد مشوق‌ها و مقررات الزام‌آور در دولت شاهد ارتقای این سطح خواهیم بود.

وی افزود: تمام تلاش وزارت بهداشت و درمان نیز دستیابی به آخرین روش‌های نوین علمی و تجهیزات کارآمد منطبق با ضوابط فنی و معیارهای سالم گوشت و فراورده‌های دامی در کشور است.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر سازمان دامپزشکی کشور بر 62 هزار مرکز پرورش دام، 23 هزار مرکز پرورش طیور، 4 هزار مرکز پرورش آبزیان، 10 هزار و 160 کشتارگاه نظارت دارد، افزود: ارتقای سلامت گوشت و مواد غذایی مهمترین اولویت ما است.

خلج افزود: نصب کد رهگیری بر روی فرآورده‌های دامی به منظور شناسایی دام از مزرعه تا کشتارگاه از جمله برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

مرکز بسته بندی و فرآوری 202 البرز که یکی از مجهزترین و مدرن ترین واحدهای بسته بندی کشور می باشد در تاریخ 29/2/93 با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، استاندار البرز ، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی ، مدیر کل قرنطینه و امنیت زیستی و مدیر کل دامپزشکی استان البرز و تنی چند از مقامات کشوری و مدیران استانی در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح گردید.

 

















نظر شما
ادامه