کد خبر: ۱۶۷۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
دکتر حسینی در حال حاضر مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم و همچنین استاد گروه انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران می باشد. وی سابقه ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران از سال 76 تا 80 را نیز در کارنامه خود دارد ...
drhosein902_0_36872

حکیم مهر- اسامی 6 کاندید ریاست دانشگاه تهران که در جلسه شورای منتخبان رئیس دانشگاه تهران مطرح شده بود، اعلام شد. به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای منتخبان ریاست دانشگاه تهران صبح روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت برگزار شد. در این جلسه 51 نفر از اساتید حضور داشتند.

براساس این گزارش، رحیمیان از دانشکده فنی، حسینی از دانشکده دامپزشکی، موسوی معاون بین‌الملل دانشگاه تهران، امید سرپرست دانشگاه تهران، نیلی‌احمدآبادی از دانشکده فنی و کمره‌ای نیز از دانشکده فنی دانشگاه تهران 6 کاندیدای ریاست این دانشگاه هستند.

براساس این گزارش، در جلسات آینده این شورا گزینه‌ها بررسی و گزینه‌ نهایی به وزیر علوم اعلام می‌شود تا وزیر رئیس دانشگاه را انتخاب کند.

این برای نخستین بار پس از انقلاب است که نام یک دامپزشک به طور جدی به عنوان گزینه ریاست دانشگاه تهران مطرح می شود و فرصت مغتنمی برای جامعه دامپزشکی کشور می باشد تا ضمن اثبات توانایی های خود و ایجاد دیدگاه مثبت به دامپزشکان، از شرایط پیش رو استفاده نموده و از آن در راستای ارتقاء سطح کیفی دانشکده دامپزشکی و همچنین افزایش نفوذ و تاثیرگذاری بیشتر در جامعه علمی کشور بهره مند گردد.

حکیم مهر نیز این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و از کلیه اعضای جامعه دامپزشکی کشور تقاضا دارد با حفظ وحدت و حمایت همه جانبه، راه را برای ریاست یک دامپزشک بر بزرگترین دانشگاه کشور برای اولین بار هموار نمایند.

 

صفحه خانگی دکتر حسینی در سایت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

 

خبر مرتبط:

آشنایی با گزینه‌های ریاست نماد آموزش عالی کشور؛ یکی از این 6 تن سی و سومین رئیس دانشگاه تهران خواهد شد

گفتگو با «دکتر سید حسین حسینی» مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم

مشروح گفتگوی عیدانه با دکتر سید حسین حسینی / رئیس اسبق دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران + عکس

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
0
جناب آقای دکتر حسینی در حال حاضر نیز به عنوان یک مدیر قابل که ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را در کارنامه دارند، مسئولیت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم را عهده دار هستند. این موضوع به تنهایی باعث افتخار دامپزشکان است.
با نامزدی ایشان برای ریاست دانشگاه تهران که ان شاء الله با دعای خیر صنف زحمت کش عملی گردد، مطمئنا اتفاق های خوبی برای این رشته نیز خواهد افتاد و مهم تر از آن به آشنایی بیشتر رسانه ها با رشته دامپزشکی منجر خواهد شد.
علاوه بر موارد فوق، ایشان سال های اخیر خون دل فراوان خورده اند و درد جامعه دامپزشکی را در مقایسه با مدیران بالا رتبه دامپزشکی که متاسفانه داشته ایم اما عملکرد خاصی نداشته اند، بسیار بسیار بیشتر درک می کنند.
در هر صورت جناب آقای دکتر حسینی با سعه صدر همیشگی، دانش و مدیریت قابل خود باعث افتخار دامپزشکی ایران می باشند.
دکتررضائی پور
|
-
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
0
زحمات وتلاش های جناب آقای دکتر حسینی از اساتید برجسته اینجانب وسایر دانشجویان دانشگاه تهران ،قابل تقدیر می باشد وحضور ایشان وافراد برجسته ای چون ایشان نعمت بزرگی برای جامعه دامپزشکی ایران می باشد.برای ایشان ارزوی توفیق وسلامتی دارم
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
0
0
به نظر من که ....................... را ندارد و رئیس هم نخواهد شد!
دکتر نوید نوذرپور
|
-
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
0
0
جناب آقای دکتر حسینی استاد پایان نامه بنده، لایق بهترین هایند، حتی از ریاست دانشگاه تهران بالاتر، خداوند روز به روز بر توفیقاتشان بیفزاید. دکتر دوستت داریم
نظر شما
ادامه