کد خبر: ۱۶۱۳

حکیم مهردکتر حسین جعفری معاون بهداشت و تضمین کیفیت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با نشریه حکیم مهر از ظهور یک تشکل غیردولتی جدید با نام جامعه ایثارگران دامپزشکی در آینده نزدیک خبر داد.
معاون اسبق سازمان دامپزشکی کشور در این گفتگو با اشاره به عدم پرداخت حق عضویت سازمان نظام دامپزشکی و فاصله ایجاد شده بین سازمان نظام دامپزشکی و جامعه دامپزشکان با اعضای خود بر لزوم برقراری روابط دوجانبه بین این نهادها و اعضای آنها تأکید کرد.
دکتر جعفری با ذکر خاطره‌ای تلخ از دوران معاونت خود در سازمان دامپزشکی کشور و اشک‌های دامپزشکی که به دفتر کار وی مراجعه کرده بود به دامپزشکان جوان توصیه کرد به حرفه دامپزشکی وفادار بمانند و از آن پاسداری کنند.
معاون سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، درج پیامهای بهداشتی درباره آنفلوآنزای A روی کیسه‌های نایلونی ، نصب بنرهای متعدد و راه‌اندازی رادیو آفلاین را از جمله خدمات این سازمان هنگام مراجعه شهروندان به میادین میوه و تره‎بار برشمرد.

 


وی با تقدیر از همه اساتید خود در دوران دانشجویی ابهت دکتر بازرگانی را هنوز هم سبب ترس خود عنوان کرد و گفت : ضمن آنکه همه اساتید خوب بودند اما برای دکتر تاج‎بخش احترام ویژه‎ای قائلم و از اینکه الآن هم در جلسه‌ای دست ایشان را ببوسم ابایی ندارم.

معاون اسبق سازمان دامپزشکی کشور درباره افزایش تعداد دانشجویان دامپزشکی و عدم وجود فرصت‌های شغلی برای آنان به گزارش مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی که در پی درخواست مدیرمسئول حکیم مهر از دکتر توکلی رئیس آن مرکز تدوین شد اشاره کرد و ضمن تأکید بر وضعیت نامناسب اشتغال دامپزشکان جوان گفت : نتایج آن بررسی و گزارش که درباره تعداد دانشکده های دامپزشکی و افزایش تعداد فارغ التحصیلان دامپزشکی ارائه شد باعث تأسف است و ای کاش رتبه اول در تعداد دانشجو و دانشکده دامپزشکی را نداشتیم!
دکتر جعفری همچنین در این گفتگو به مرور خاطرات سالهای ورود به دانشکده دامپزشکی شهید چمران اهواز و انتقال به دانشگاه تهران ، تحصیل در رشته دامپزشکی ، علاقمندی خود به ورزش و هنرهایی نظیر نقاشی و غیره و  فعالیت خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم پرداخت.


مشروح این گفتگو در تعطیلات عید نوروز به بینندگان محترم نشریه حکیم مهر تقدیم خواهد شد.

 

 

نظر شما
ادامه