کد خبر: ۱۴۳۵۹

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران از اعضای خود در سراسر کشور برای حضور در مراسم روز ملی دامپزشکی دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی مراسم امسال روز ملی دامپزشکی با حضور خانواده بزرگ دامپزشکی در بخش‌های دولتی و غیردولتی دوشنبه هفته آینده ۱۵مهرماه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۱ در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به آدرس تهران، بزرگراه شهید چمران، ولنجک به سمت درکه، درب جنوبی دانشگاه شهید بهشتی، سالن بین‌المللی ابوریحان برگزار می‌شود.

به همین منظور روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان از اعضای خود برای حضور در این مراسم ثبت نام به عمل می‌آورد.

بر اساس این گزارش علاقمندان به حضور در مراسم روز ملی دامپزشکی می‌توانند تا پایان وقت اداری روزهای چهارشنبه دهم و شنبه سیزدهم مهرماه با حضور در محل سازمان نظام دامپزشکی نسبت به ثبت نام و دریافت کارت دعوت اقدام نمایند.

شایان ذکر است به دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی خواهد بود که سریع‌تر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمایند، همچنین برای هر یک از اعضا تنها یک کارت صادر می‌شود که اعضای محترم می‌توانند به همراه خانواده خود (حداکثر ۴ نفر) در این مراسم حضور یابند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۱۰۶۱۱۰۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

گفتنی است در سالیان اخیر سازمان نظام دامپزشکی از توزیع کارت شرکت در این مراسم خودداری و مدیر وقت این سازمان نیز از شرکت در مراسم روز دامپزشکی پرهیز نموده بود!

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه