کد خبر: ۱۴۲۴۲

حکیم مهر - جشنواره شهر غذا با حضور برندهای ایرانی و خارجی صنایع غذایی شش الی 10 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، دبیر جشنواره شهر غذا با اعلام این مطلب گفت: نمایشگاه شهر غذا در فضایی حدود شش‌هزار مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و پذیرای صنایع غذایی داخلی و خارجی فعال در این زمینه است.

کاوه ناصری افزود: دراین جشنواره برندهای برتر صنایع غذایی به مصرف‌کنندگان معرفی می‌شود و زمینه آشنایی آنها با تولیدات این صنایع غذایی ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 110 شرکت فعال در زمینه‌های مختلف صنایع غذایی در این نمایشگاه حضور دارند که علاوه بر برندهای ایرانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان، عراق، ترکیه و ... دعوت به‌عمل آمده است.

دبیر جشنواره شهر غذا ادامه داد: از نمایندگان سفارتخانه‌های ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز دعوت به‌عمل آمده است که در این نمایشگاه اقدام به پخت و نمایش غذاهای بومی و محلی کشورهای خود برای مصرف‌کنندگان ایرانی ‌کنند.

ناصری در پایان تصریح کرد: این جشنواره که با ایده‌پردازی از جشنواره سبز برلین و تجربیات 10 سال اخیر نمایشگاه بین‌المللی اگروفود ایران طراحی شده است، از تاریخ شش الی 10 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

نظر شما
ادامه