کد خبر: ۱۴۲۱۹
حکیم مهر - رییس سازمان شیلات ایران از تشکیل کارگروه راستی‌آزمایی آمار تولید و صادرات محصولات شیلاتی خبرداد و گفت: ماموریت این کارگروه بررسی پتانسیل‌های تولید محصولات شیلاتی در کشور برای ارائه تصویری مناسب و صادقانه از وضعیت این بخش است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، سید حسن صالحی - معاون وزیر جهاد کشاورزی - اظهارکرد: در سازمان شیلات، گروهی تحت عنوان راستی‌آزمایی تشکیل شده تا پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های تولید انواع محصولات شیلاتی را از مبادی تولید در سراسر کشور بررسی کنند و نتایج آن را در اختیار بخش کشاورزی و مردم قرار دهند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید، دولت راستگویان است و مسلما اگر نتیجه بررسی‌ها این باشد که آماری که تاکنون از تولید محصولات شیلاتی ارائه شده، نادرست است این نتیجه به مردم اعلام می‌شود و تصویر واقع‌گرایانه و صادقانه از وضعیت تولید ارائه خواهد شد.

رییس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه آبزی‌پروران نگران نهاده‌های تولید نباشند،‌ ادامه داد: همانگونه که وزیر جهاد کشاورزی همواره بر تامین به موقع نهاده‌های تولید برای بهره‌برداران بخش کشاورزی تاکید دارد سازمان شیلات همواره تلاش می‌کند تا هیچ یک از آبزی‌پروران نگرانی بابت تامین به موقع نهاده‌های تولید نداشته باشند.

 

نظر شما
ادامه