کد خبر: ۱۳۸۴۹
حکیم مهر - دکتر روحانی که از ساعاتی پیش جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه‌اش در مجلس حضور یافته است، با معرفی محمود حجتی به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از وی دفاع کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، رئیس جمهور در دفاع از محمود حجتی به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وقتی وی را به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی در نظر گرفتیم، ایشان شخص دیگری را معرفی کرد و گفت که این فرد از من موفق‌تر خواهد بود و من در کنار وی در بخش کشاورزی خدمت خواهم کرد.

دکتر روحانی افزود: اما کسانی که در تدوین کابینه دولت و کمیته تشکیل کابینه حضور داشتند، معتقد بودند که شخص محمود حجتی به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی با وجود تجربه موفقی که داشته است، می‌تواند نقش ارزنده‌تری در بخش کشاورزی داشته باشد و اشخاصی که از آنها نام می‌برد، می‌توانند با عنوان معاون، وی را همراهی کنند.

وی در دفاع از وزیر پیشنهادی خود همچنین با اشاره به واردات محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: میزان واردات، شخص من را ترساند وقتی دانستم که امسال باید 7.5 میلیون تن گندم وارد کنیم، به این نتیجه رسیدم که بخش کشاورزی نیاز به تحول جدی دارد.

رئیس دولت تصریح کرد: با کمک همه عزیزان در وزارت جهاد کشاورزی و البته سیاست‌های دولت در بخش واردات و با یاری خداوند سال آینده در بخش کشاورزی وضعیت مناسب‌تری خواهیم داشت.

گفتنی است، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به‌عنوان چهارمین وزیر معرفی شد که امروز صلاحیت وی توسط نمایندگان مجلس تأیید شود.

 

نظر شما
ادامه