کد خبر: ۱۳۸۴۵

حکیم مهر - جامعه اسلامی دامپزشکان در بیانیه‎ای که نسخه‎ای از آن را به حکیم مهر ارسال نموده حمایت خود را از محمود حجتی وزیر پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی اعلام نموده است.

به گزارش حکیم مهر، متن این بیانیه که به امضای دکتر سید حسین حسینی، عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دبیر جامعه اسلامی دامپزشکان رسیده به این شرح است :

" بسمه تعالی
با معرفی وزرا ی کابینه آقای دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی و أی اعتمادی که نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای به این وزراء خواهند داد،  قدم دیگری در جهت اسقرار دولت امید و تدبیر در میهن  اسلامی برداشته می شود. مردم فهیم ایران در اقصی نقاط کشور با رأی هوشمندانه خود در انتخابات ٢٤ خرداد 92، حماسه‌ای بزرگ آفریدند و با حضور کم ‌نظیر خود در کنار صندوق آراء، زمینه را برای فرو کاستن از شکاف‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی  فراهم آوردند. نشاط، امید و اعتمادی که از دل این انتخابات برآمده است، سرمایه اجتماعی جدیدی را برای کشور برخوردار از منابع عظیم و متنوع انسانی و طبیعی، فراهم آورد. سرمایه‌ای که نه تنها دفع ‌و رفع مخاطرات و تهدیدات مختلف را از دامان کشور ممکن ساخت بلکه فرصت‌های جدیدی را برای جهش در روند پیشرفت و توسعۀ همه‌جانبه و هدفمند کشور، به‌وجود آورد. همچنین مردم با حضور فعال و حماسی خود در این انتخابات پیام خود مبنی بر تغییر شرایط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور را به روشنی و شفاف اعلام کردند. بعد از این نوبت پاسخگویی و اقدامات مسئولان نهادها و دستگاههای مختلف است که پیام این تحول و تغییر را بپذیرند و وطیفه وتکلیف خود را درقبال خواسته های به حق مردم به انجام رسانند .اولین اقدام در درک پیام و چیستی مشارکت و رأی مردم، تعیین وزرا و کارگزاران  شایسته و توانمند ی است که رئیس جمهور محترم را در تغییر و بهبود معیشت و کرامت مردم، ایجاد فضای آزاد معنوی و عقلانی، ثبات و آرامش در همه زمینه‌ها و رفع دغدغه‌ها و تنگناهای مختلف، یاری رسانند.
خوشوقتانه برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، وزیر معرفی شده یعنی آقای مهندس محمود حجتی ضمن برخورداری از سوابق انقلابی، تجربه، سلامت نفس و توانمندی های مدیریتی از منظر دیدگاه و مشی اعتدالی و عقلانیت نیز با رئیس جمهور محترم همراه می باشد. ایشان در ساماندهی وزرات تازه تأسیس حهاد کشاورزی که از ادغام دو وزارت جهاد سازندگی و کشاورزی و با وظایف متنوع ایجاد شده بود، دارای تحربیات گرانبهایی است که می تواند در دوره کنونی برای ایشان ذخیره مناسبی باشد. در دوران پنجساله مسئولیت جناب آقای مهندس حجتی علاوه بر تحقق اقانون ادغام دو وزارت مذکور با کمترین چالش و عدم رکود فعالیتها، بخش کشاورزی به پیشرفتهای قابل توجهی در زمینه افزایش محصولات کشاورزی و به ثمر رساندن بعضی از طرحهای ملی روبرو بوده است. لذا جامعه اسلامی دامپزشکان با توجه به سوابق وبرنامه های ارائه شده جناب آقای مهندس محمود حجتی و آشنایی و توانمندی ایشان در جهت اصلاح و برون رفت از روند نابسامان کنونی در بخشهای مختلف کشاورزی از جمله امور دام و دامپزشکی و تحقق توسعه پایدار کشاورزی وصنایع وابسته آن و ضرورت تامین امنیت غذائی، حمایت خود را از ایشان برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی کابینه تدبیر وامید اعلام داشته و از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار دارد با رای اعتماد قاطع خود به آقای حجتی، زمینه رشد واعتلا بخش امور دام و دامپزشکی را فراهم آورند."

 

 

نظر شما
ادامه