کد خبر: ۱۳۵۱۱

حکیم مهر - پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به منظور فراهم‌آوردن زمینه همکاری‌های سازنده علمی و پژوهشی در خصوص تولیدات دارویی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت داروسازی باریچ اسانس را منعقد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا سنجابی، رئیس پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران درخصوص همکاری با شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: این تفاهم‌نامه به منظور انجام پروژه‌های تحقیقات کاربردی، طرح‌های تاییدی و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در زمینه‌های مختلف فرآورده‌های گیاهی با کاربرد در زمینه‌های مختلف دامپروری، صنایع غذایی، دفع آفات و بازیافت ضایعات و فناوری‌های مربوطه به امضا رسید.

وی اظهار کرد: از دیگر موارد موافقت شده در تفاهم‌نامه، استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و میان مدت علمی و کاربردی در سطوح مختلف است.

سنجابی در ادامه با اشاره امتیازات ناشی از این همکاری گفت: عواید مادی و معنوی همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک از قبیل ابداع، اختراع، اکتشاف، مقاله، کارگاه و همایش بر اساس میزان مشارکت طرفین خواهد بود و میزان مشارکت طرفین و تعیین سهم‌ بهره‌مندی از عواید مادی و معنوی مذکور، برای هر طرح به صورت مشخص در قراردادهای اختصاصی طرح‌ها تعیین می‌شود.

 

 

نظر شما
ادامه