کد خبر: ۱۳۳۷۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
دکتر علوی ضمن اعلام آمادگی و عزم خود برای از بین بردن افتراق ایجاد شده در دامپزشکی، از پیشنهاد افزایش حداقل ۳۵ تا ۴۲ درصدی تعرفه‌ها و ابلاغ آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بر حل مشکلات مالیاتی همکاران دامپزشکی به صورت سیستمی و برای همیشه تأکید کرد...
حکیم مهر - اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در این دیدار ضمن تأکید بر تداوم همکاری و گسترش تعامل دوجانبه، خواستار کمک فکری و تدارکاتی سازمان نظام دامپزشکی در برگزاری هجدهمین کنگره دامپزشکی ایران شدند.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، دکتر قماشچی رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در این دیدار که ماه جاری در محل سالن جلسات سازمان نظام برگزار شد ضمن تبریک انتصاب دکتری علوی به  ریاست سازمان نظام دامپزشکی، خواستار کمک فکری و تدارکاتی سازمان نظام دامپزشکی در برگزاری هجدهمین کنگره دامپزشکی ایران شد.
 به ترتیب از راست به چپ: دکتر معیر- دکتر شجاعی- دکتر ادیب راد- دکتر صدرزاده- دکتر قماشچی- دکتر اکبرین- دکتر گوهرخای

وی با تأکید بر تعاملات بین ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردم‌نهاد دامپزشکی، از آمادگی اعضای هیأت مدیره و کمیته‌های تخصصی جامعه برای شرکت در جلسات مشاوره‌ای خبر داد و خواستار برگزاری جلسات با تقویم مشخص شد.

سایر اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز در این دیدار به نوبه خود به مشکلات موجود صنفی به ویژه مطالبات نسل جوان، دغدغه و امنیت شغلی و مالیات اشاره کرده و با رو به جلو توصیف نمودن حرکت سازمان نظام دامپزشکی از بدو تأسیس، بر سلیقه‌ای عمل نکردن مدیران، تقویت دامپزشکی کشور و تسریع در واگذاری وظایف تصدی‌گری تأکید کردند.

به ترتیب از چپ به راست: دکتر علوی- دکتر امیری- دکتر جعفری- دکتر محبی

در ادامه این دیدار دکتر علوی رئیس سازمان نظام دامپزشکی با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) و ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی، وظیفه و هدف اصلی حرفه دامپزشکی را تأمین بهداشت و سلامت دام دانست و ضمن اعلام آمادگی و عزم خود برای از بین بردن افتراق ایجاد شده در دامپزشکی اظهار امیدواری کرد: کلیه نهادها و ارگان‌های مرتبط با تقویت همکاری و تعامل بین بخشی همه جانبه در جهت نیل به این هدف گام بردارند.

وی با اشاره به پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات اداری افزایش تعرفه خدمات دامپزشکی، از پیشنهاد افزایش حداقل ۳۵ تا ۴۲ درصدی تعرفه‌ها و ابلاغ آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بر حل مشکلات مالیاتی همکاران دامپزشکی به صورت سیستمی و برای همیشه تأکید کرد.

دکتر علوی در پایان اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین جلسات و همفکری و هم‌اندیشی با تشکل‌های صنفی و تخصصی گسترش یابد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهرام
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
0
0
با سلام.هرچند افزایش تعرفه ها قدم بسیار مهمی است اما خدا وکیلی دریافت آن از دامداران -رقابت ناسالم همکاران و کاهش تعرفه توسط آنها نیز برای من یکی که معضل جدی شده است آیا امکان آن نیست که یک دامدار یک دامپزشک را به عنوان دامپزشک فارم فارم معرفی کند و بعدا هنگام تمدید پروانه و سایر خدمات تسویه حساب با آن دامپزشک از شرایط انجام آن خدمات باشد. مشکل بعدی نیز مالیات است و ممیزیان دارایی دامپزشکان را با پزشکان مقایسه می کنند و ما که هر چه بگوییم باورشان نمی شود که واقعا تفاوت درامد از زمین تا اسمان است. امیدوارم با پیگیری مطالبات این مشکلات روز به روز کمتر شود.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
0
0
کدوم افزایش آقا !؟ کِی!!؟؟؟؟؟
برید تعرفه های مصوب 1389 رو با آخرین ورژن تعرفه ها (1391) مقایسه کنید!! تقلیل پیدا کرده!!!!! ................. هر کلینیسینی که طبق تعرفه های کذایی حاضر بخواد عمل کنه، کلاش پس معرکه س. . . .
به جای وعده .......، برید عملکرد های نظام پزشکی رو ببینید چند تا چیز یاد بگیرید . . .
مرحمت عالی مزید آقا . . .
- دکتر شاهو قهرمانی - پاتولوژیست
دکتر فرهاد احمدی
|
-
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
0
0
تو این یک سال هم چیز گرون شد به جز تعرفه های دامپزشکی ان هم به دلیل عدم نظارت درست ، رقابت ناسالم همکاران و کاهش تعرفه توسط این افراد .
دامپزشک83
|
-
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
0
دوستان توجه داشته باشی د وعده!
گلچین
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
0
0
با افزایش تعرفه که مشکل جامعه دامپزشکی حل نمیشه. یعنی اینو نمیدونند؟!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
0
0
نظام دامپزشکی بجای کمک مثله .....منتظر کسی کارش به اونجا بیفته تا ......و مبلغهایی بگیرن .....من خواهشمندم از حکیم مهر لااقل عملکرد مالی سالانه نظام دامپزشکی رو منتشر بکنن ببنیم با این همه پول کجاها خرج میشه ما که فقط وقتی یاد نظام میفتیم فقط پول ..گرفتن یادم میاد نه هیچ خدمتی نه هیچ چیزه دیگه ای
نظر شما
ادامه