کد خبر: ۱۳۳۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دکتر حمید قماشچی در پیامی که انتظار می رفت با موضع صنفی و نه سیاسی همراه باشد انتخاب دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

به نام خدا
جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران
با درود و شادباش؛
انتخاب شایسته جنابعالی به مسؤولیت خطیر «ریاست جمهوری اسلامی ایران» که نشان از اعتماد کم‌نظیر ایرانیان دارد را صمیمانه شادباش عرض می‌نماییم.
بدون شک، با سابقه علمی و اجرایی بالای جنابعالی، انتظار می‌رود کلید «تدبیر» دولت یازدهم، «امید» از دست رفته ایرانیان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگرداند و اعتلا و سرافرازی ایرانیان در سراسر جهان، روزافزون گردد که این امر آرزوی دیرینه هر ایرانی بوده و می‌باشد.
جامعه دامپزشکان ایران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل مردم‌نهاد صنفی دامپزشکی، ضمن آرزوی توفیق در حل مشکلات پیش روی کشور، رجاء واثق دارد که معضلات جاری تولید فراورده‌های دامی به ویژه واردات بی‌رویه، با نظارت همکاران شریف و خدوم حرفه دامپزشکی در اسرع وقت با تدبیر حکیمانه جنابعالی حل گردد و شاهد افتخار به افزایش تولید و کیفیت محصولات دامی ملی که به یقین منجر به اشتغال‌زایی فراوانی خواهد شد؛ در آینده‌ای نزدیک باشیم. این تشکل صنفی، آمادگی هرگونه کمک و مشاوره در این امر خطیر را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی دارد.

با آرزوی بهترین‌ها

دکتر حمید قماشچی / رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید ایرانی
|
-
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
شعار «تدبیر و امید» با این دیدگاه از سوی رییس جمهور منتخب مطرح شد که با «کلید تدبیر» می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و «امید» را بازگرداند. این «امید» می تواند امید به زندگی، امید به تک نرخی شدن ارز، امید به کاهش تورم، امید به کاهش بیکاری، امید به کاهش قیمت دلار، امید به افزایش ارزش پول ملی، امید به کاهش واردات بی رویه، امید به اشتغال زایی فراوان، امید به افزایش تولی ملی، امید به رفع تنگ نظری ها، امید به افزایش اعتبار بین المللی ایران، و بسیاری «امیدهای» دیگر باشد که از دست رفته و به طور کلی«امید به زندگی» کاهش یافته است. این «امید» جامعه دامپزشکان، یادآوری به رییس جمهور است که شعارهایش فراموش نشود و موضع گیری سیاسی نیست. گاهی اوقات «دقت» به کل محتوا و نه به یک جمله، می تواند پیام را منتقل کند
دكتر گوهري
|
-
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
با سلام
دكتر لطفي زاده عزيز
به نظر من هم خيلي بدبينانه قضاوت عجولانه كرده ايد.
براي وجهه حكيم مهر هم خوب نيست. مگر ما چند تا پايگاه اطلاع رساني قوي در دامپزشكي داريم كه بخواهيم خرابشان كنيم.
لذا پيشنهاد كمي كنم به روند صنفي هميشگي و مثبت خود ادامه دهيد و وارد مباحث سياسي و گاه شيطنت آميز نشويد.
اتفاقا اكنون نوبت امثال حضرتعالي است كه با بيان نظرات و ديدگاه هاي صنفي، مطالبات خانواده بزرگ دامپزشكي كشور را به رئيس جمهور منتخب انتقال دهند.
اكنون سايت شما بايد به جمع آوري و انعكاس نظرات همكاران براي ارائه به رئيس جمهور منتخب بپردازد.
وقتتان را براي اين حرف هاي بي ارزش هدر ندهيد.
دوستدار، ارادتمند و خواننده هميشگي حكيم مهر
دكتر گوهري
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
بسمه تعالی.جناب دکتر گوهری،با سلام و احترام و تشکر از اظهار نظر و الطاف حضرتعالی. جسارتاً و به عنوان توضیح عرض میکنم که حکیم مهر در این خبر قضاوت ننموده و به شرح ماجرا پرداخته است. متعاقب این تشریح ماجرا قضاوت به مخاطب لاجرم منتقل می شود حتماً از انتقال نظرات به رئیس جمهور منتخب استقبال نموده و آنرا امری مبارک می دانیم لیکن سیاه نمایی (مانند امید از دست رفته ایرانیان) آنهم از سوی یک تشکل کار درستی نیست. به نظر حقیر جناب دکتر قماشچی که احترام زیادی برای ایشان قائلم می توانند نظر شخصی خود را داشته باشند اما تعمیم آن به همه ایرانیان و بعد انتشار این نظر در قالب پیام در مقام رئیس هیأت مدیره یک تشکل صنفی که البته رأی بالایی هم در جامعه ایران و حتی جامعه بزرگ دامپزشکی کشور به خود اختصاص نداده اقدام مناسبی نیست. مجدداً از اظهار نظر جنابعالی تشکر میکنم. محمد لطفی زاده
نظر شما
ادامه