کد خبر: ۱۳۰۰۲

حکیم مهر - طی مراسمی در محل شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه و با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان و مسئول حراست دامپزشکی از زحمات دکتر علیرضا حیدری سرپرست قبلی شبکه تقدیر و دکترمهدی ظفری پور بعنوان سرپرست جدید این شبکه منصوب گردید.


به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمانشاه، در ابتدای این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان وظایف گسترده دامپزشکی را بیان نمود و گفت : با توجه به وظایف گسترده دامپزشکی که مهمترین آن ، حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور و به تبع آن ، منطقه و دومین وظیفه اش نیزبحث ارتقاء بهداشت عمومی و در واقع مقابله و پیشگیری از بیماری های قابل انتقال از دام به انسان می باشد که کارکنان دامپزشکی می باید به هر نحو ممکن وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
دکتر نادر پرور گفت : ماهیت حاکمیتی وظایف دامپزشکی سبب شده است که علیرغم مشکلات و خصوصا کمبود نیروی انسانی ، همکاران ما در بیشتر موارد حتی بیش از توان و شرح وظایف خود به ارایه خدمات به شهروندان و روستاییان بپردازند و از هیچ تلاش و کوششی به منظور ارتقاء بهداشت و سلامت عمومی جامعه دریغ نورزند .
وی همچنین از همکاری و تعامل مطلوب همکاران خصوصا بازنشستگان اخیرشهرستان کرمانشاه که نقش بسزایی در همراهی با برنامه ها و فعالیت های گسترده دامپزشکی  داشتند تقدیر بعمل آورد .
در ادامه نیز کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ضمن خوشامد گویی به سرپرست جدید شبکه از عملکرد دکتر علیرضا حیدری تقدیر کردند و همچنین  از 8 نفر از بازنشستگان این شهرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آوردند .


گفتنی است که به همت کارکنان این شبکه و یک سنت حسنه هر سال از بازنشستگان این شهرستان طی مراسمی تجلیل بعمل می آید.

نظر شما
ادامه