کد خبر: ۱۲۹۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - سه مرکز تحقیقاتی آزمایشگاهی صبح امروز با حضور معاون علمی ریاست‌ جمهوری در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران افتتاح شد.
به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، سه مرکز تحقیقاتی اتاق تمیز، مرکز جراحی و مرکز ICU حیوانات صبح دوشنبه 23 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاح این مراکز نسرین سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس پژوهشکده طب تجربی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و تعدادی از مسئولان دانشگاه تهران حضور داشتند.

بنابراین گزارش، در این مراکز کار تحقیقاتی برای مطالعات تجربی در زمینه‌های پزشکی، دامپزشکی و علوم پایه صورت می‌گیرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
خیلی جدی نگیرید.....................
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
0
0
راستی یک سری به وزارت بهداشت بزنید ببینید که چندتا مرکز دارند و بعد از دویست تا مرکز تازه به فکر افتادند که پژوهشکده بزنند این بزرگواران از بالا به پایین می آیند اول پژوهشکده می زنند بعد می مانند که خوب چه طوری با قانون جور در بیاد برایش روی کاغذ مرکز تعریف می کنند، رقم هم خیلی بیش از 600 بوده و این را اضافه کنید به کارهای ساختمانی دوباره که......جایابی را بعد از افتتاح قبلی .....و سایت کامپیوتر و اتاقهای پایین ..... و جابه جایی کامپیوتر ها انتقال کابل ها چه هزینه ای در بر داشت بماند در حالیکه آزمایشگاه رستگار تازه تاسیس بود ولی چون .....نه دکتر رستگار این هزینه ها تحمیل شد
نظر شما
ادامه