کد خبر: ۱۲۹۰

حکیم مهر -  رئیس موسسه تربیت بدنی سازمان نظام دامپزشکی گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال استان‌های مختلف برنامه‌های متنوعی دارند.

 


رضا حسن نژاد با توضیح اینکه موسسه تربیت بدنی سازمان نظام دامپزشکی در کمتر از 6 ماه فعالیت رسمی خود گام‌های موثری برای فرهنگسازی روی‌آوردن خانواده بزرگ نظام دامپزشکی به فعالیت های ورزشی برداشته افزود: این موسسه در اولین حرکت خود بخشنامه برگزاری مسابقات کشوری را از نیمه اول دیماه امسال ابلاغ کرد که این مسابقات کشوری در دو بخش خانم‌ها و آقایان و در هفت رشته در بهمن ماه جاری برگزار می شود.
حسن نژاد گفت: در این دوره از مسابقات رشته های ورزشی فوتسال، پینگ پنگ، دارت و شطرنج برای رقابت‌ آقایان و رشته های ورزشی آمادگی جسمانی، دو ومیدانی، شنا و پینگ پنگ برای رقابت خانم‌های عضو سازمان نظام دامپزشکی در نظر گرفته شده است.
وی استقبال از این دوره مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه کمتر از یک ماه از ابلاغ این بخشنامه می‌گذرد اما در بسیاری از استان‌ها تیم‌های ورزشی فعال شده اند.
حسن نژاد گفت: هم اکنون تیم‌های فوتسال استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، قزوین، مرکزی و خراسان جنوبی فعال هستند و قرار است این استان‌ها در دهه فجر مسابقات فوتسال برگزار کنند.
رئیس موسسه تربیت بدنی سازمان نظام دامپزشکی از تشکیل تیم کوهنوردی سازمان نظام دامپزشکی در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: قرار است تیم اصلی کوهنوردی سازمان نظام دامپزشکی با حضور برترین عضو تیم های کوهنوردی نظام دامپزشکی استان‌ها تشکیل شود و به یکی از قلل مرتفع ایران صعود کند.
وی یادآور شد: کمیته های استانی موسسه تربیت بدنی نظام دامپزشکی کلیه فعالیتهای خود را همسو با اهداف و زیر نظر کمیته تربیت بدنی انجام خواهد داد.
حسن نژاد هدف از تشکیل موسسه تربیت بدنی سازمان نظام دامپزشکی را خدمت رسانی به اعضای بزرگ نظام دامپزشکی و فراهم کردن نشاط و شادابی برای ایشان عنوان کرد.

 

نظر شما
ادامه