کد خبر: ۱۲۸۹۷

حکیم مهر - روابط عمومی سازمان دامپزشکی اعلام کرد : دکتر دستور ریاست سازمان دامپزشکی کشور به منظور بازدید از شهرستانها و فعالیت دامپزشکی استان و ایجاد هماهنگی به بندرعباس سفر کردند. دکتر دستور به اتفاق دکتر گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر کل دامپزشکی استان با مهندس عزیزی استاندار هرمزگان ملاقات نمود. استاندار هرمزگان ضمن اعلام رضایت از فعالیت های دامپزشکی استان هرمزگان، تاکید نمودند اگر شعار پیشگیری مقدم بر درمان را بیان می کنیم برای ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه و کاهش بیماریهای عفونی واگیر با منشاء بایستی به خدمات و فعالیت های دامپزشکی توجه بیشتری شود. مهندس عزیزی توجه و استفاده از بودجه و اعتبارات سلامت برای ارائه خدمات دامپزشکی تاکید نمودند. دکتر دستور ضمن تشریح وضعیت بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام به خدمات  و فعالیت دامپزشکی اشاره و لزوم توجه و تخصیص اعتبارات به دامپزشکی تاکید نمودند.
در سفر یکروزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور از مرکز خرید و فروش پنج شنبه بازار دام میناب، بازار ماهی فروشان  و سایت پرورش میگو تیاب و مرکز تکثیر میگو کلاهی بازدید نمودند.
دکتر دستور در پایان سفر به هرمزگان از پیشرفت فیزیکی کشتارگاه در حال ساخت و میدان دام شهرداری بندرعباس بازدید نمودند. دکتر دستور در جمع همکاران دامپزشکی و. فرماندار ویژه شهرستان میناب با حضور مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری از زحمات همکاران دامپزشکی تقدیر نمودند.


 

نظر شما
ادامه