کد خبر: ۱۲۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
حکیم مهر - بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان انگلیسی عادت‌های خریدشان را به دنبال رسوایی فروش گوشت اسب تغییر داده‌اند.

بر اساس نتایج تحقیقات یک گروه مصرف‌کننده، 60 درصد از 2000 بزرگسال شرکت‌کننده در نظرسنجی آنلاین اظهار کرده‌اند که نحوه خریدشان را تغییر داده و بسیاری از آنها اکنون گوشت فرآوری شده کمتری می‌خرند.

طبق نتایج این تحقیقات، اعتماد عمومی به صنعت غذا کاهش یافته است.

گوشت اسب در شماری از محصولات گوشت گاو فرآوری شده در سراسر اروپا کشف شد و پرسش‌هایی را در مورد زنجیره تامین غذا برانگیخت.

به باور 60 درصد از نظرسنجی‌شوندگان، دولت به اجرای قوانین برچسب مواد غذایی توجه کافی نداشته است. نیمی از مصرف‌کنندگان به صحت اطلاعات مربوط به مواد تشکیل‌دهنده محصولات غذایی اطمینان ندارند.

این رسوایی در ماه ژانویه با کشف گوشت اسب در همبرگرهای گوشت گاو یخ زده تولید شده توسط شرکت‌ها در ایرلند و انگلیس آغاز شد.

این محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگلیسی شامل تسکو و الدی عرضه شده بودند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، از آن زمان محصولات گوشت گاو حاوی گوشت اسب در شماری از کشورهای اروپایی شامل فرانسه، نروژ، اتریش، سوییس و آلمان کشف شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
0
0
بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان كرماني عادت‌های خریدشان را به دنبال رسوایی فروش گوشت خر تغییر داده‌اند.
نظر شما
ادامه