کد خبر: ۱۲۳۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - طی مراسمی و با حضور فرماندار شهرستان دهاقان، دکتر حسن پور به سمت سرپرست شبکه دامپزشکی دهاقان منصوب و از زحمات چندین ساله آقای عمیدی در این سمت قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان این مراسم که در دفتر فرماندار شهرستان دهاقان برگزار گردید، فرماندارو معاونین، معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، کارکنان شبکه دامپزشکی و جمعی از مسوولین شهرستان حضور داشتند .
در ابتدای این مراسم دکتر کارگر معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اهمیت وضرورت این بخش در کشور گفت: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان نیز در نیل به اهداف مد نظر سازمان دامپزشکی کشور که همان بهداشت وسلامت مواد غذایی پروتئینه با منشاء دامی است، همواره جزو ادارات کل برتر وپیشگام در کشور بوده که  از جمله این اقدامات شاخص می توان به طرح لیبل گذاری لاشه گوشت قرمز و تولید حدود 2300 تن مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در سال جاری اشاره نمود.
وی در ادامه از زحمات چند ساله دکتر عمیدی درشبکه دامپزشکی این شهرستان تقدیر نمود و با اشاره به سوابق درخشان دکتر حسن پور به عنوان رییس در دیگر شبکه های دامپزشکی استان، برای ایشان در ادامه این مسوولیت آرزوی موفقیت نمودند.
در ادامه این مراسم، قاسمیان ، فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به خدمات آقای عمیدی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان در این مدت، گفت: ایشان منشا خدمات خوبی برای این شهرستان بوده است و امید داریم که با آمدن دکتر حسن پور بتوان دامپروری ونظارت بر بهداشت وسلامت گوشت وفرآورده های خام دامی را هرچه بیشتر از پیش توسعه دهیم.ایشان افزود: دامپزشکی یکی از ارکان مهم و غیر قابل انکار در سلامت افراد جامعه است و مسئولان باید با توجه وتأمل بیشتر به این بخش وبررسی مشکلاتشان در رفع آن کوشا و پیگیر باشند.
درپایان این مراسم حکم دکتر حسن پور به سمت سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان به ایشان اعطا گردید.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
-
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
0
0
با سلام
اقای دکتر حسن پور از ارزشمند ترین دامپزشکان دولتی است بااحترام به دهاقانیها مثل این است که وان کی مون بشه سرپرست اداره بوق برکینافاسو
روزبه شباک
|
-
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
0
0
جناب آقای دکتر حسن پور انتصاب شایسته شما را به سمت سرپرست شبکه دهاقان تبریک گفته و از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزونتان را خواستارم .دکتر روزبه شباک
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
0
0
......... تجدید نظر کنید- حسین
نظر شما
ادامه