کد خبر: ۱۲۱۶۵

حکیم مهر - برای اولین‌بار در یک زمان سه محصول مؤسسه رازی در نوبت قیمت‌گذاری است.

رئیس موسسه رازی در چهارمین جلسه شورای مدیران، رؤسای بخش‌ها و ادارات این مؤسسه با اعلام این مطلب گفت: اینکه برای اولین‌بار در یک زمان سه محصول این مؤسسه در نوبت قیمت‌گذاری قرار گرفته، خود نشانگر میزان موفقیت مؤسسه رازی است.

دکتر هادی فامیل قدکچی با تشریح مشکلات تحریم‌ها و سایر محدودیت‌های سال جاری افزود: این مؤسسه در سال جاری با تمام مشکلات و موانع، ضمن حفظ تولیدات خود، حرکت‌های جدی و مؤثری را در جهت توسعه دانش فنی تولید واکسن‌های جدید انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در میزان تولیدات مؤسسه رازی تأثیر بسزایی دارد، رسیدگی به امور زیربنایی مؤسسه است که با توجه به قدیمی بودن بعضی از ساختمان‌ها و محیط‌های تولید در این مؤسسه، لازم است این محیط‌ها ضمن تعمیر و بازسازی با تکنولوژی‌های روز جهان منطبق شوند و این مهم در سال آینده نیز همچون سال جاری با اولویت پیگیری خواهد شد.

رئیس بزرگترین مرکز تولید واکسن در خاورمیانه با اشاره به اهمیت، ارزش و تأثیر بالای نیروی انسانی در موفقیت‌ها و رسیدن به اهداف مؤسسه، بر توجه بیشتر به نیازهای اقتصادی و معنوی کارکنان مؤسسه رازی تأکید کرد.

قدکچی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در سال جاری فراهم شده است، بی‌شک سال آینده نیز برای مؤسسه رازی سال خوبی خواهد بود و نسبت به سال جاری، موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهیم کرد.

 

نظر شما
ادامه