کد خبر: ۱۲۰۹۳

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی گفت: بیش از دو هزار اکیپ نظارت بهداشتی نوروزی توسط این سازمان در سطح کشور تشکیل شده است.
دکتر سید محسن دستور افزود: کارشناسان و مأموران ادارات کل دامپزشکی، بویژه در استانهای مسافر پذیر در تعطیلات نوروزی امسال نیز همچون سنوات گذشته، بازرسی و نظارت خود را بر تمامی مراکز عرضه گوشت قرمز، مرغ فروشی ها، مراکز عرضه ماهی، کشتارگاه های دام و طیور، رستورانها و مراکز جمع آوری شیر به طور گسترده انجام می دهند.

وی با اطمینان دادن به مردم که تمامی فراورده های خام دامی که با نظارت سازمان دامپزشکی عرضه می شود از سلامت کامل برخوردارند، یادآور شد: سازمان دامپزشکی با بسیج امکانات خود در تمامی استانها و شهرستان ها، با هرگونه کشتار و عرضه غیرمجاز و بدون نظارت دامپزشکی دام و طیور و فرآورده های خام دامی برخورد و با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد کرد.

رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به اینکه اکیپ های دامپزشکی سیار و ثابت در طول تعطیلات ایام نوروز با استقرار کارشناس کشیک آماده پاسخگویی به سؤالات مسافران و هم استانی ها هستند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده عرضه فرآورده های خام دامی به صورت غیرمجاز و یا غیربهداشتی می توانند با تماس با شبکه های دامپزشکی هر شهرستان، موضوع را اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

نظر شما
ادامه