کد خبر: ۱۱۸۴۴
حکیم مهر - درپی کشته شدن رضا ارغوان - قرق‌بان منابع طبیعی - در هفته گذشته فرمانده یگان حفاظت سازمان‌ جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: قاتلان، چند نفر از دامداران منطقه هستند که از مراجع قضایی اشد مجازات را برای آنها خواستاریم تا دیگر چنین حوادث تلخ و ناگواری تکرار نشود.

قاسم سبز‌علی درباره دستگیر شدن عاملان قتل قرق‌بان 26 ساله‌ی منابع طبیعی که پنجشنبه گذشته در حال گشت‌زنی در جنگل‌های استان خراسان شمالی به قتل رسیده است، اظهار کرد: هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت همه عوامل این حادثه دستگیر شدند اما چند نفر مظنون اعتراف کرده و سرنخ‌هایی خوبی به دست آورده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های رسیده چهار پنج نفر در قتل رضا ارغوان نقش داشته‌اند افزود: قاتلان، چند نفر از دامداران منطقه هستند که به صورت غیرقانونی با حدود 50 رأس دام به محدوده قرق دامی در جنگل‌های خراسان شمالی وارد شده بودند که پیش از این نیز مورد مؤاخذه و جریمه قرار گرفته بودند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان‌ جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری عنوان کرد: این قرق‌بان جوان از نیروهای دلسوز و پیگیر منطقه بود که با وجود سن کم، تلاش بسیاری در برخورد با متخلفان داشت و هم‌اکنون در حال پیگیری موضوع شهادت ایشان هستیم.

سبزعلی خاطر نشان کرد: پیکر رضا ارغوان صبح روز گذشته به خاک سپرده شد.

رضا ارغوان - قرق‌بان 26 ساله‌ی منابع طبیعی استان خراسان‌ شمالی - پنجشنبه گذشته در حال گشت‌زنی در منطقه قرق جنگلی ناحیه «تتگه‌راز» با چاقو به قتل رسید و جسد وی در منطقه صعب‌العبور کویینک پیدا شده است.

 

نظر شما
ادامه