کد خبر: ۱۱۶۱۰
حکیم مهر - با توجه به پیگیری های بعمل آمده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان مشهد و توجیهات بعمل آمده بمنظور تقویت بنیه خدمات فنی بخش خصوصی دامپزشکی در جهت پیشبرد اهداف خدمات بهداشتی و درمانی، شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد موافقت کارگروه مذکور را جهت پرداخت مبلغ 33 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل طرح توسعه بخش کشاورزی به مراکز بهداشتی و درمانی بخش خصوصی دامپزشکی را جلب نمود. 
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد با اعلام این مطلب عنوان کرد، تسهیلات مذکور مستقیماً به ارتقاء سلامت جامعه و شهروندان مرتبط می شود و از این رو موجب افزایش کیفیت و سرعت در ارائه خدمات بهداشتی به قشر زحمتکش دامدار خصوصاً روستایی و عشایری خواهد بود که این امر در افزایش تولیدات آنها موثر است.
 دکتر مجید روحانی نژاد تصریح کرد این تسهیلات به بخش خصوصی دامپزشکی اعم از درمانگاه ها، داروخانه ها و آزمایشگاه های دامپزشکی، ناوگان حمل و نقل دارو و مواد بیولوژیک، شرکت های توزیع پخش دارو و واکسن و ناوگان حمل و نقل فرآورده های خام دامی تخصیص یافته است که تعداد 36 نفر جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده اند. 
وی در ادامه افزود تاکنون 50 درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات این بخش شده اند و سایر معرفی شدگان در حال طی مراحل تکمیل پرونده جهت اخذ تسهیلات می باشند که تا پایان سال کل اعتبار تخصیص یافته جذب خواهد شد.
نظر شما
ادامه