کد خبر: ۱۱۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: وجود استانداردهای لازم در زمینه بهداشت لازمه ادامه فعالیت کشتارگاه‌ها است.
شهرام دیلمقانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تهیه و توزیع گوشت سالم در چالدران که با حضور مدیرکل شبکه دامپزشکی استان آذربایجان غربی در فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: برای اینکه کشتارگاه شهرستان چالدران مجددا راه‌اندازی شود نیاز است تا به بهداشت این کشتارگاه رسیدگی شود.

وی وجود بهداشت در کشتارگاه‌ها را موثر دانست و تصریح کرد: وجود حداقل استانداردهای بهداشتی در کشتارگاه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

دیلمقانی با بیان اینکه نبود بهداشت کشتارگاه‌ها سبب بروز مشکلات متعدد برای مردم می‌شود، افزود: نباید به خاطر منافع خودمان با سلامت مردم بازی کنیم.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی به خطرات ناشی از بروز بیماریهای بهداشتی از طریق کشتارگاهها و گوشت ناسالم اشاره کرد و اظهار داشت: عدم رعایت موازین بهداشتی تعیین شده و ناکافی بودن تجهیزات در کشتارگاهها می‌تواند سلامت مردم را به خطر بیندازد.

دیلمقانی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد چنین مواردی بودیم، گفت: در گذشته شاهد تجربه تلخی در ارتباط با شیوع بیماری دامی بودیم و نباید اجازه دهیم این اتفاق‌ها بار دیگر بیافتد.

وی با تأکید بر سلامت دام‌هایی که کشتار می‌شوند و رعایت بهداشت در کشتارگاه‌ها، تصریح کرد: وجود حداقل استانداردهای موجود می‌تواند موانع پیش روی بازگشایی مجدد کشتارگاه چالدران را از میان بردارد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
0
0
میشه در رابطه با این تجربه تلخ؟ توضیحی بدن تا ببینیم فردا که کشتارگاه باز میشه ، آیا استاندارد لازم برای جلوگیری از این تجربه تلخ رعایت شده یا نه؟
محمد هنرمند
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
مشاوره ، طراحی ساخت و احداث کشتارگاه صنعتی دام

http://mashin-sazi.blogfa.com

نظر شما
ادامه