کد خبر: ۱۱۴۲۳
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
در ایالت "پارانا" برزیل که یک راس گاو بر اثر بیماری جنون گاوی تلف شده است، ایران هیچ گونه قراردادی برای واردات گوشت از کشتارگاه‌های این ایالت ندارد و برای احتیاط بیشتر نیز اعلام شده که از هیچ یک از کشتارگاه‌های این ایالت گوشت به ایران وارد نشود...
drsalam914

حکیم مهر - معاون سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گوشت آلوده‌ای وارد کشور نشده است، اعلام کرد که تنها از یک ایالت برزیل به دلیل مشکوک بودن به جنون گاوی واردات گوشت ممنوع شده است.

دکتر محسن مشکوة تصریح کرد: در ایالت "پارانا" برزیل که یک راس گاو بر اثر بیماری جنون گاوی تلف شده است، ایران هیچ گونه قراردادی برای واردات گوشت از کشتارگاه‌های این ایالت ندارد و برای احتیاط بیشتر نیز اعلام شده که از هیچ یک از کشتارگاه‌های این ایالت گوشت به ایران وارد نشود.

317-9.jpg

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گوشت آلوده‌ای وارد ایران نشده و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نیست با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر یک راس گاو برزیلی 13 ساله در ایالت "پارانا" بر اثر بیماری جنون گاوی تلف شد، ادامه داد: بیمار بودن یک راس دام بیانگر این نیست که همه دام‌های برزیل آلوده بوده یا گوشت‌هایی که در این کشور تولید می‌شوند، آلوده هستند.

معاون سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: در ایالت "پارانا" که این دام تلف شده است ایران هیچ گونه قرارداد واردات از کشتارگاه‌های این ایالت ندارد و برای احتیاط بیشتر نیز اعلام شده است که از هیچ یک کشتارگاه‌های این ایالت گوشت به ایران وارد نشود.

مشکات گفت: دام‌هایی که در برزیل کشتار می‌شوند و گوشتشان به ایران می‌آید کمتر از سه سال سن دارند در صورتی که بیماری جنون گاوی معمولا در دام‌های سن‌دار بروز می‌یابد. از سوی دیگر میزان واردات گوشت ایران از برزیل طی ماه‌های اخیر محدود شده است.

مشکات اعلام کرد: بیماری جنون گاوی از طریق گوشت به انسان منتقل نمی‌شود و این بیماری در مغز و اندام‌های عصبی حیوان وجود دارد.

معاون سازمان دامپزشکی کشور همچنین تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی که در گذشته بیماری جنون گاوی بروز می‌یافته است به دلیل تغذیه دستی بوده کما این که اکنون در کشور برزیل هیچ گونه تغذیه دستی برای دام صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه عامل بیماری جنون گاوی با باکتری‌ها متفاوت است شیوع این بیماری همچون تب برفکی نیست و انتقال آن شرایط خاصی دارد.

مشکات تاکید کرد: جای هیچ گونه نگرانی از واردات گوشت آلوده به کشور وجود ندارد و تاکنون آنچه از سوی سازمان دامپزشکی مجوز واردات و قرنطینه را داشته محصول سالم و بدون آلودگی بوده است.

همچنین امروز مدیرکل دفتر قرنطینه و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور از انقضای تاریخ مصرف چهار کانتینر گوشت وارداتی برزیلی در گمرک بندرعباس خبرداده و گفته بود: حکم انهدام و معدوم‌سازی این محموله از سوی سازمان دامپزشکی صادر شده است.

البته این موضوع ارتباطی به آلودگی گوشت از کشور مبداء و بیماری " جنون گاوی" نداشت بلکه سال گذشته از کشور برزیل وارد شده بود اما به دلیل اختلافات مالی میان شرکت واردکننده بخش خصوصی نتوانسته ترخیص شود تا اینکه تاریخ مصرف آن به پایان رسیده که قرار است به زودی با نظارت سازمان دامپزشکی، حفاظت محیط زیست و مسوولان مربوطه استان هرمزگان معدوم شود.

 

انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
آقای دکتر با کدام مطالعه کتابخانه ای یا مطالعه میدانی متوجه این امر شده اید .یا با استناد به نیروهای ستادی اعزامی این ادعا را دارید .
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
اسم برزیل=پیدا شدن دکتر مرتضوی
دامپزشک دلسوخته
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
جناب آقای دکتر مرتضوی شما از هر فرصتی برای تخریب سازمان دامپزشکی بخصوص در بحث اعزام نیروهای سازمان دامپزشکی برای نظارت بر گوشتهای وارداتی استفاده می کنید. به سازمان دامپزشکی پیشنهاد می نماید تا ایشان را برای یک دوره یک هفته ای هم شده بصورت تفریحی به چنین ماموریتهایی اعزام نمایند تا علاوه بر تفریحی بودن سفر و لذت از مناظر طبیعی،به عینه نحوه کار بازرسین اعزامی و سختی های کار آنها برایشان مشخص گردد و اینقدر با نیش و کنایه حرف نزنند.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
اونوقت شما چطور مطمعن ميشيد كه دام از يك ايالت به ايالت ديگه نميره البته شما متخصص امر هستيد
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
در سالهاي رياست آقاي دكتر مطلبي نيز بعلت بروز جنون گاوي در اروپا بخصوص كشور آلمان بحث شد چون بيماري در استان باواريياي آلمان است پس مشكلي وجود ندارد اما بعد كه تمام كشورها واردات گوشت را از آلمان متوقف كردند ايران هم پيروي كرد.اكنون هم ژاپن ورود گوشت را متوقف كرده است .پس سازمان بايستي دليل علمي تري عنوان كند.
دکتر بخش خصوصی
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
این دکتر مرتضوی کی هستند که به هرکی از سازمان صحبت میکنه توهین میکنند احترام به همکاران باعث بزرگ شدن شخصیتتان میگردد همکار محترم و گرامی /در قشر پزشکان با اینکه تعدادشان خیلی بیشتر ما است ندیده ام به هم توهین و بی احترامی کنند
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
با نظر دکتر مرتضوی کاملا موافقم. دانشجوی شیراز
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
آیا در ایران دامپزشکان در بازرسی لاشه در کشتارگاه های کشور حضور دارند که برای برزیل فقط آنها را می فرستید سایر رده ها بازرسی را انجام میدن ولی برای خارج کشور چون پول و تفریح توشه اونا رو میفرستن
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
دکتر مرتضوی=در ارزوی برزیل
دامپزشک
|
-
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
اقایون همکاران خوب اقای دکتر حق دارن رفتن به برزیل شده یک امتیاز برای اقایون اداره هم اینجا حقوقو ماهیانه دریافت میکنن هم اضافه کار و هم ماموریت نرفته رو میگیرن هم حقوق برزیل میگیرن اونم از بخش خصوصی یعنی از کسی که قراراه برای محصولاتشون نظارت کنن حقوق هم میگیرن ! این ایا اسمش .....نیست ! خوب اگه اسمشو بذاریم حق نظارت فنی آیا دامپزشکان بخش خصوصی نمیتونن این نظارت رو داشته باشن تو این وضعیت بیکاری لااقل همکاران بخش خصوصی ییا دامپزشکان بیکارمون یک فرصت کوتاه شخصی داشته باشن ! اگر سازمان دامپزشکی دلشون برای بهداشت گوشت کشور میشوزه خیلی راحت میتونن تو مبادی ورودی کشور ناظر بهداشتی دامپزشکی داشته باشن و گوشتهای آلوده رور از گمرگ برگردونن خیلی راحت دیگه نیازی به سفر به اونور دنیا و زحمت هم نداره مگه وزارت بهداشت برای واردات شیر خشک و مواد غذایی به کشورهای دیگه نیرو اعزام میکنه !! یا وزارتجهاد کشاورزی برای واردات میوه به همه کشورها نیرو میفرسته!! فقط تو کشور ما اونم فقط تو سازمان دامپزشکی این رسم وجود داره
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
......... در استخدامیهای سازمان دامپزشکی قبول شده بودی
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
...... از همکارانت
ساسان
|
-
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
دامپزشکهای برزیل رفته یه گلریزون تو کشور انجام بدن ........ دست از سر همه برداره
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
0
0
آخه پرفسور!تو که نمیدونی چرا اظهار نظر میکنی.آخه فردی که ماموریت خارج از کشور رفته چطور میتونه اضافه کار و ماموریت بگیره.در ثانی حق ماموریت افراد اعزامی پس از برگشت و با تایید سازمان دامپزشکی داده میشود.ضمنا بخش خصوصی همان عملیات مبارزه رو که سالها به عهدهشان گذاشته شده درست و بی عیب انجام بده بقیه پیشکشش!وبابت واکسن نزده هم از دامدار وهم از دولت پول میگیره و همیشه هم طلبکاره.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
0
به قول دامدارها همه مشکلات و بدبختی ما از زمانی شروع شد که دامپزشکی و درمان دست بخش خصوصی افتاد دیروز مرغداری امده بود فحش میداد به بخش خصوصی و واکسنهایی که میفروشند و میزنند میگفت قبلا که بخش خصوصی راه نیفتاده بود کجا مریضی و بیماری بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساسان
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
0
آفرین زدی رو هدف وضعیت واکسیناسیون بخش خصوصی خیلی جالبه بعضی از همکاران مرکز واکسیناسیون 20000 دز واکسن نیوکاسل تحویل گرفتند امار 25000 قطعه رد کردند در دام بزرگ هم از دامدار پول میگیرند هم از دولت هم آمار نزده مدند البته منظورم همه نیستند حالا فکر کن آقایون تشریف ببرند برزیل ساسان
يه دوست
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
0
دوست عزيزم جناب آقاي دكتر مرتضوي
در تعجبم از اينكه در طول مدت فعاليتي كه جنابعالي در بخش خصوصي آذربايجانشرقي داشتي ..............ولي حالا اومدي يه پا واسه خودت كارشناس شده اي و همه اصول بهداشتي مربوط به واردات گوشت از طرف سازمان را زيرسئوال مي بري واسه اينكه ......ادم منصف وقتي يه جوالدوز به ديگران مي زند حداقل يه سوزن هم به خودش بزنه .........به عنوان يه دوست خيرخواه شما توصيه مي كنيم .... اظهار نظر نكنيد و وقتي ......سعي نكنيد ....... و منكر اقدامات موثر كارشناسان سازمان دامپزشكي كشور در واردات گوشت هاي بهداشتي به كشور شويد.
خدا به همه مون يه جو انصاف عطا فرمايد آمين.
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
0
دوست عزیز و همکار گرامی بنده پورفسور نیستم فعلا دکتر دامپزشکم ایشالا قسمت بود پورفسورا هم بعدا میگیرم
جهت اطلاع بنده چند سال اداره بودم و از دوستامم هم خیلی هاشون برزیل هند لهستان قرقیزستان پاراگوئه ترکیه رفتن اما چند نکته را باید بگم اضافه کار و ماموریت در زمانی که نبودن رو دریافت کردن نمیدونم با روال کاری تو ادارات دامپزشکی اشنا هستی یا نه اما تو اینجا به کسی که ماموریت رفته یا نرفته کاری ندارن هر دوماه یا سه ماه یکبار یه مبلغی رو به عنوان ماموریت به شهرستانها میدن که کارمندا بینشون تقسیم کنن که معمولا به نسبت مساوی بینشون تقسیم میشه و ربطی به این نداره که طرف خیلی ماموریت رفته یا نرفته یا اصلا رفته یا نرفته
مساله دوم اینه که اضافه کار هم آخر سال به همسن صورت یه مبلغی بین همه کارمندا تقسیم میشه پس فرقی نداره طرف اضافه کارو رفته باشه یه نرفته باشه به هر حال اضافه کار و ماموریت رو میگیره در مورد حقوق هم با خود صاحب شرکت طرف حسابن یعنی یک نفر که میخواد گوشت وارد کنه از سازمان یه دکتر میخواد سازمان هم یکی رو معرفی میکنه حقوقو و هزینه اقامت و بقیه کارها اون دکتر و اون صاحب شرکت یک روال ثابت نداره حتی اگه از اقایون برزیل رفته بپرسید نوع هتل و بقیه خساب کتابه باهم فرق داره چرا ؟؟ چون اگه صاحب شرکت پولدار باشه دکتر ما وضعش خوبه اگه بی پول باشه .........
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
0
بخش خصوصی ما مظلوم ترین قشر هستن بله منم موافقم که همه کارها دولتی باشه اتفاقا خوب هم هست اما وقتی سازمان دامپزشکی نمیتونه حتی نیروهای بازنشست شده اش رو جایگزین کنه چه انتظاری هست اقایون همکاران عزیز نمیدونم تا حالا براتون پیش اومده که نصف شب برین سر یه کیس رفتین تک و تنها وسط بیابون تو طویله با همه خطراتش یه حیوان بیمار رو نجات دادین در عوضش بجا دستت درد نکنه حتی پول وسایل و داروهاتن ندادن ! تا حالا براتون پیش اومده مسول فنی بودین و چند ماه حقوق نگرفین اخرسم وقتی اداره میرین آقایون همکار اداره ای گفتن چیکار میشه کرد از اولش نمیرفتی تا حالا براتون پیش اومده 1000 دز واکسن تب برفکی بهت بدن اما واکسیناتورن بهت بگه برام صرف نداره با این پول بنزین و گرونی دونه ای 400 تومن واکسن یزنم خدت بری تو سرما دستات یخ بزنه بری دم در خونه بگی امدم واکسن بزنم بهت بگه وقت خوابمه برو بعدن بیا تو 7 سال درس خوندی شب و روز اما حالا واسه 400 هزار تومن که اقایون دارن نتشو میزنن به هر کسو ناکس التماس کتی بری براش واکسن رایگان بزنی چون سره برجه وقت پرداخت اجارست از اون پول واکسن هم 17 درصدشو باید واسه بیمه بدی امنم نمیئونی واسه چی چون نه بیمه ات میکنه نه جزو سوابق بیمه ایت هست پوله زوره !!! اینهارو مقایسه کن با یه پزشک و احترامی که تو مرکز بهداشت بهشون میذارن حتی به بخش خصوصیشون خیلی دردها است که نمیشه گفت اما لااقل همکارامون دیگه عذابمون ندن
یه نفر
|
-
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
0
اکثر کسائی که به عنوان واکسیناتور در درمانگاههای دامپزشکی کار میکنن کارمند اداره دامپزشکی هستن که بعدظهر ها تو بخش خصوصی کار میکنن !! تو بخش خصوصی اینجوری میزنن ببین تو صبح تو اداره چه جوری واکسن میزنن !! عزیزم اون بخش دولتی قبلی بود که دامپزشک با سواد توش بود ..........
دکتر مجتبی مرتضوی
|
-
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
0
با سلام خدمت برخی دوستان کارمند به استحضار می رساند بنده خدواند قسمت کرد در یک شرکت خارجی کار می کنم که در تمام نقاط دنیا دفتر دارد و نماینده آنقدر مسافرت های خارجی رفته ام که شما نمی دانید کجای نقشه است و پول هم در می اورم حسابی .اما از جهت اظهار نظرها موضع من مشخص است بروید مقالات بنده را مطالعه بفرمایید .اما بخش خصوصی اگر 3 تا مثل من را داشت الان حقمان را ستانیده بودیم .دوست عزیز من خودم نیرو به برزیل اعزام می کنم یک هفته هم نه 6 ماه .سواد بازرسی کالا را داری بسم الله .
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0

http://www.brasiliraq.com.br/cms/arquivos/exporting_to_iraq_vf.pdf
خواندن این لینک را به مقامات دولتی دامبزشکی ایران توصیه می کنم .ببینید در کجای این بروتکل نوشته که بازرسی بر عهده کشور خریدار یا مقصد است .آنجا عراق است و اینجا ایران با این همه ادعای ما ....ببینید کدام یک مصداق بین المللی دارد .
-در کتاب کد OIE اصلی است به نام MONDATE&OBLIGATION که کشور های عضو باید از آن پیروی نمایند .در فصل 4 این کتاب در الزامات، بازرسی از محموله ها را جزو وظایف دامپزشکی کشور مبدا می دانند .کشور ما تنها کشوری است که برای خرید های خارجی خود بازرس اعزام می کند .برزیل سالیانه 7 میلیون تن گوشت قرمز به 70 کشور دنیا صادر می کند و فقط ایران است که دامپزشک اعزام می کند .اتحادیه اروپا در سایت رسمی خود ec.europea.eu/food در 4 صفحه شرایط کلی خود را برای واردات گوشت قرمز نوشته و استاندارد eec/433/64 را تدوین کرده و در مبادی ورودی خود ازمایشات دقیق و علمی انجام می دهد .البته مطالعات ریسک آنالیز و مانیتورینگ خود را با دقت و وسواس تمام انجام می دهد
ختم کلام این که در این موضوع سیستم رفتاری سازمان دامپزشکی نه مصداق بین المللی دارد و نه مصداق علمی و حقوقی-
از نظر حقوقی ،اگر اعزام کارمند دولتی برای نظارت (اجرای بازرسی) به نام اعمال وظیفه حاکمیتی !؟ درست و قانونی است پس چرا هزینه از شرکت های خصوصی در یافت میشود ؟به عبارتی دولت در این مورد برای اجرای وظیفه حاکمییتی هزینه خود را از بخش خصوصی می گیرد .مثالی در این مورد می آوریم .2 نفر در خیابان دعوا میکنند،مردم زنگ می زنند پلیس 110 که صد در صد دولتی است به محل اعزام می شود ودعواکنندگان را به کلانتری می برد .آیا پلیس برای اجرای این وظیفه حاکمیتی خود در جهت حفظ نظم جامعه از مردم پول می گیرد .یا از دولت ؟ آن دو نفر به دادگاه می روند .دادگاه تشکیل می شود آیا قاضی دادگاه که نماینده دولت است بابت قضاوت از آن دو نفر پول می گیرد . پس در همه جا دولت برای اجرای وظایف حاکمییتی خود هزینه های خود را هم از محل های بودجه تعریف شده می گیرد .
-دولت در هر کشوری شان و جایگاه مقدسی دارد ،تنزیل شان دولت و جایگاه آن غیر قابل پذیرش و تصور است .اما سازمان محترم دامپزشکی در این مورد به جای این که ناظر عالی باشد خودرا در مقام پاسخگویی قرار داده است .به فرض اگر اشتباهی رخ دهد مثلا در pcr مشخص شود که دام ماده به جای گوساله نر کشتارشده و ارسال شده است یا محموله با PHنامناسب و بار میکروبی بالا به کشور ارسال شود و چنین محموله ای فاقد استاندارد های لازم برای وارد شدن به کشور باشد چه کسی به غیر از ناظر اعزامی سازمان دامپزشکی مقصر است .وباید سازمان پاسخگو باشد.اگر بخش خصوصی به خود جرات داد تا از سازمان شکایت کند و اگر هم توانست حق خودرا در محاکم ثابت کند ؟آیا سازمان ردیف بودجه مناسبی برای دادن غرامت دارد؟یا چند میلیارد تومان غرامت را از حقوق کارمند کسر می کنند !!!!.......... نه این که نمایندگان اعزامی کاملا وارد به تمام مراحل و تکنیک های کشتار و عمل اوری وحمل گوشت بود ه اند و کیفییت و امنیت بهداشتی..........است؟!! .پس بهتر و منطقی این است که این کار به شرکت ها و افرادی داده شود که ضمانت نامه ها ی بانکی معتبری در نزد بانک مرکزی دارند .-
-ادعای دیگر دوستان در سازمان دامپزشکی این است که برای واردات گوشت به کشور باید ضوابط و مقررات و استاندارد هایی ازسوی کشور های صادر کننده رعایت گردد،به نحوی که استاندارد ملی ایران و استاندارد اروپا که از سوی سازمان دامپزشکی کشور به وارد کنندگان ابلاغ می شود رعایت گردد!!؟
اما در این ادعا چند نکته مغفول است .اول اینکه با توجه به تعاریف بین المللی ،سازمان دامپزشکی مرجع صلاحییت دار تدوین و نظارت عالیه بر استاندارد است نه مرجع اجرایی. دوم اینکه مرجع اجرایی نظارت بر استاندارد ها در ایران سازمان ملی استاندارد می باشد که با تغییر و تحولات اخیر در ساختار دولت قرار است قوی تر و علمی تر شود .بازوی اجرایی سازمان استاندارد هم در ایران و دنیا شرکت های بازرسی تخصصی و بین المللی هستند که اگر اندکی در روند اخذ صلاحییت استاندارد ISO 17020 مطالعه نماییم متوجه می شویم که این شرکت ها با چه دقتی گواهی تاییدیه انطباق کالا و گواهی بازرسی کالا VOC و COI صادر می کنند و چه اصول بین المللی و مسولیت های قانونی را بر عهده می گیرند .
-
در این رابطه یک تناقض دیگری هم وجود دارد ،در کشتارگاه های داخل کشور انجام عمل بازرسی بر عهده بخش خصوصی صلاحییت دار است که انصافا با سواد و دقت زیادی کار خود را انجام می دهند چون کار تخصصی ان ها بازرسی گوشت است . وسازمان دامپزشکی هم به عنوان حاکمییت بر کار بخش خصوصی نظارت می نماید.چرا چنین شیوه ای در داخل کشور اجرا می شود ولی وقتی بجث ماموریت به خارج و حق ماموریت ان چنانی !پیش می اید مساله معکوس می شود ؟.چه طورمی تواند چنین تناقضی اتفاق بیفتد که بازرسی در خارج از کشور حاکمیتی باشد ولی در داخل کشور تصدی گری محسوب گردد.در نظر داشته باشیم که واگذاری امور به بخش خصوصی در اولویت برنامه ها دولت می باشد .-
ضمنا مدیران دامپزشکی ادعا دارند که مقوله نظارت بر دام و فرآورده های خام دامی از مقوله بازرسی متفاوت است و کارشناسان اعزامی بازرس تلقی نمی شوند.
آقایان دامبزشک لطفا شما همگی لطف کنید سطر اول ای اچ ار نوشته و تدوین شده توسط این آقایان را کلمه به کلمه با استفاده از آکسفورد ترجمه و تفسیر نمایید ببینید این جمله این دوستان چقدر با متن ای اچ ار متضاد است .بعد خودتان قضاوت نمایید که قضاوت شما مهم است نه .....بخش دولتی .
اگر به این نتیجه رسیدید که بلی نظارت یا بازرسی مطابق با متن ای اچ ار تصدی گری است کمک کنید داد بزنید حقتان را بگیرید حضرت علی فرموده است حق گرفتنی است اگرچه در دهان شیر باشد و گرنه از این تصمیم دولت ما هم بگذریم و سکوت کنیم
همکار
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
اطلاعات آقای دکتر در خصوص اضافه کار و ماموریت ... بود کاش همونجوری بود که اشون گفتند
دوست
|
-
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
جناب اقای دنیا دیده قاضی دادگاه نماینده دولت نیست نماینده قوه قضائیه است
دامپزشک
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
پرداختی ماموریت و اضافه کار تو اداره کل این استان و چند تا استان دیگه که دوستای بنده در اونجاها شاغلن کلا اینجوریه همکار گرامی اگه تو استان یا شهرستان شما اینجوری نیست حتما یجای کار میلنگه !!
ما یه همکاری داشتیم بنده خدا تازه استخدام شده بود حسابدار بهش ماموریت نمیداد بعد یکسال که محل خدمتش عوض شد و به یه شهرستان دیگه اومد بهش ماموریت دادن برگشته گفته بود این دیگه چیه بهش گفتن ماموریت اونم برگشته گفته ماموریت دیگه چیه ما شهرستان قبلی نمیگرفتیم بعدا میفهمه که اون یکسال ماموریتهاشو اقای حسابدار و....... نوش جان میکردن ..........
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
به جای این همه وقت صرف کردن برای تایپ این ....برو بنیه علمی تو قوی کن وچندتا حیوان زبان بسته رو درمان کن.ثواب داره !..........................
دکتر مجتبی مرتضوی
|
-
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
دولت یعنی حاکمییت در این مقوله
همكار
|
-
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
0
بنده پيشنهاد ميكنم كه همگي دست به هم كرده از وزارت امور خارجه خواهش كنيم كه آقاي دكتر ...... را به عنوان سفير چند كشور براي مدتي به اين سو و آن سو اعزام كنند كه انشالله ايشان آرزو به دل نمانند. خداوندا آرزوي همه را برآورده كن.
نظر شما
ادامه