کد خبر: ۱۱۱۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
حکیم مهرانتصاب چند دامپزشک در دانشگاه آزاد اسلامی

انتصاب معاون پژوهش و فناوری واحد گرمسار بعنوان رئیس کمیته پژوهش منطقه 10

طی حکمی از سوی کاظم جلالی رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر شاهرخ رنجبر بهادری معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به سمت رئیس کمیته پژوهش منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش آنا، در متن این حکم آمده است :با سلام ودرود به روان پاک شهدای اسلام و روح پر فتوح حضرت امام (ره) و با آرزوی توفیق سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت با توجه به سوابق علمی و اجرایی موثر جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس کمیته پژوهشی منطقه 10 به مدت دوسال منصوب می شوید . امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال ویاری گرفتن از نیروهای متعهد و متخصص وضمن هماهنگی با رئیس واحد در انجام امور محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است ،علیرضا ایرانبخش ریاست سابق این کمیته طی حکمی از سوی فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت رئیس واحد رودهن منصوب شده است.

------------------------------------

رئیس جدید دانشگاه آزاد گرمسار منصوب شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار منصوب و مشغول به کار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار، آیین تودیع مصیب عباسی رئیس قبلی و معارفه «مهدی منصوری» به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پنجشنبه، هجدهم آبان در مراسمی با حضور شماری از مسئولان در تالار آفتاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار می‏شود.
این مراسم با حضور کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی و رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‏شود.
همچنین قرار است در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و مسئولان شهرستان گرمسار نیز حضور یابند.

------------------------------------

احکام جدید فرهاد دانشجو/ اسامی روسای جدید دانشگاه آزاد

با احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد 11 نفر از روسای واحدهای این دانشگاه در سمتهای خود ابقا یا منصوب شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دانشجو با صدور احکام جداگانه ای افشین صالحی رئیس واحد شهربابک، محمدرضا نورا رئیس واحد زابل، رضا جوکار مسئول راه اندازی مرکز آموزش چارک، مهران مهدی پور رئیس مرکز آموزش بین المللی کیش، کوروش اردوخانی سرپرست مرکز آموزش فراشبند، غلامرضا جانباز قبادی رئیس واحد جویبار و محسن صفریان نعمت آبادی رئیس واحد رفسنجان را در سمتهای خود ابقا کرد.
وی همچنین طی احکامی غلامحسین مهدوی نیا را به عنوان سرپرست واحد ارسنجان، منصور حمیل پور را در سمت سرپرست واحد خرمشهر، کیا فراری را به عنوان سرپرست واحد گرمی و مهدی مقدم را در سمت سرپرست واحد میاندوآب منصوب کرد.

-------------------------------------

حذف سیستم منطقه ای دانشگاه آزاد اسلامی/ابلاغ ارتقای دفاتر فرهنگ به معاونت طی هفته آینده

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از حذف اداره شدن واحدهای دانشگاهی این دانشگاه به صورت منطقه ای خبر داد و گفت: بزودی دانشگاه به صورت هیات امنای استانی اداره خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند عصر امروز با حضور محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی، تقوی مدیر کل امور کارکنان دانشگاه، جمعی از مدیران دانشگاه و معاونان دانشگاه پرند در محل دفتر ریاست این واحد برگزار شد.
محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم با قدردانی از همه کسانی که در طول 30 سال به موفقیت این دانشگاه کمک کرده اند گفت: در 30 سال گذشته تصمیمات به صورت متمرکز گرفته می شد که در این روش امکان اینکه تصمیمات گرفته شده برای مناطقی مناسب و برای مناطق دیگری نامناسب باشد، بسیار وجود داشت.
خجسته با اشاره به اینکه برنامه ریاست جدید دانشگاه آزاد حرکت از سمت تمرکز به سمت غیرمتمرکز کردن دانشگاه است، گفت: با توجه به وسعت جغرافیایی، تعداد واحدها، مراکز آموزشی سعی بر این است اختیارات بیشتری به هیات امنای استانی بدهیم تا تصمیمات در نزدیکترین محل و بموقع اتخاذ شود.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد با بیان اینکه حرکت به سمت سیستم غیرمتمرکز زمانبر است، گفت: در این چندماه حضور ساختار کلان سازمانی دانشگاه آزاد از ابتدا مطالعه و تصمیم گرفته شد که بعد از گذشت 30 سال دانشگاه باید به سمت غیرمتمرکز شدن به مروز زمان و طی یک فرایند به پیش برود.
وی از حذف اداره شدن واحدهای دانشگاهی به صورت منطقه ای خبر داد و گفت: بزودی دانشگاه به صورت هیات امنای استانی اداره شده و مناطق حذف می شوند که این موضوع بعد از طی مراحل قانونی در دانشگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تصویب قرار گرفته است.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بزودی ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این خصوص خواهیم داشت، گفت: من بعد واحدهای دانشگاهی زیر نظر هیات امنای استانی اداره خواهند شد و هیات امنا متناسب با شرایط هر استان برای دانشگاه ها تصمیم گیری خواهند کرد.
خجسته در ادامه با اشاره به تاکیدات فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص مسائل فرهنگی از ابلاغ ارتقای ساختار دفاتر فرهنگ واحدهای دانشگاهی از هفته آینده خبر داد و افزود: مسائل فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است که در این خصوص ساختار دفاتر فرهنگ تغییر کرده و همسطح دیگر معاونان رئیس دانشگاه خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در این 30 سال سه مرحله تکوین، تثبیت و پیشرفت را پشت سر گذاشته است، گفت: اکنون مرحله پیشرفت به عنوان سخت ترین مرحله مطرح است که با وجود رقبای زیاد باید به سمت کیفیت حرکت کنبم که در این راستا معاونت های آموزش و پژوهش و فن آوری نقش مهمی را بر عهده دارند.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد با بیان این نکته که اگر دانشگاه ها کیفیت لازم را نداشته باشند به توجه به رقابت ها دانشجو از دست خواهند داد، تاکید کرد: انتخاب اول دانشجویان در دانشگاه آزاد به شرط کیفیت بالا خواهد بود پس برای رسیدن به این مهم همه باید در راستای ارتقای کیفیت واحد تلاش کنند.
وی در ادامه به برنامه واحدها در راستای ارتقای کیفیت برای جذب دانشجو تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به این مهم شرایطی لازم است که از جمله آنها هیات علمی مناسب، آزمایشگاه، نسبت دانشجو به استاد، مسائل پژوهشی، بانک های اطلاعاتی و ... باید مدنظر باشد.
خجسته در پایان سخنان خود با اشاره به انتصاب رئیس واحد پرند گفت: در انتصابات سعی تمام می شود تا افراد از لحاظ علمی بسیار بالا و از اعضای هیات علمی بوده و قدرت اجرایی بالا هم داشته باشند.
وی رضا صداقت را از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد و در مرتبه دانشیاری نام برد و در پایان سخنان خود حکم رئیس دانشگاه آزاد درخصوص رئیس واحد پرند را قرائت و ضمن آرزوی موفقیت به وی اعطا کرد.
گفتنی است رضا صداقت دکترای دامپزشکی و دکترای تخصصی پاتولوژی دارد.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از روسا و مسوولان پیشین واحد پرند که تا این مرحله از دانشگاه خدمت کرده اند قدردانی کرد و گفت: به دلیل حضور نداشتن محمد قمی رئیس سابق واحد پرند به دلیل اینکه زائر بیت الله الحرام بود در مراسمی ضمن تودیع از وی تجلیل خواهد شد.












انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
تیریک به اساتید عزیزمان آقایان: دکتر بهادری(استاد انگل شناسی دانشکده دامپزشکی ازاد گرمسار) ،دکتر مهدی منصوری(استادیار قارچ شناسی دانشکده دامپزشکی ازاد گرمسار) رئیس جدید دانشگاه آزاد گرمسار ./دکتر مهران مهدی پور(استادیار قارچ شناسی دانشکده دامپزشکی ازاد گرمسار)که در سمتشنان در کیش ابقا شدند و دکتر رضا صداقت (استادیار نیمه وقت پاتولوژی دانشکده دامپزشکی ازاد گرمسار) رئیس جدید ازاد پرند./
دامپزشک
|
-
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
با سلام، دکتر منصوری و دکتر صداقت از اساتید مجرب، صادق،پاکدست و سالم دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد گرمسار هستند.مسوولیت جدید را به ایشان تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
جمعی از دانشجویان دانشکده دامپزشکی شهریار
|
-
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
لطفا از شما خواهش می کنم در مورد ریاست دانشکده دامپزشکی شهریار پیگیری کنید؟الان 2ماه از سال تحصیلی گذشته است این دانشکده رییس ندارد. لطفا بیایید و وضعیت آنرا از نزدیک به گوش دکتر دانشجو برسانید.
جمعی از دانشجویان دانشکده دامپزشکی شهریار
vet
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
دکتر صداقت یکی از دوست داشتنیهای دانشکده دامپزشکی گرمسارند،همچنین دکتر منصوری و بهادری.

به ایشان تبریک عرض میکنم.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
با سلام رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز ،دکتر علی رضایی متخصص جراحی دامپزشکی از اساتید مجرب و مدیران برتز می باشد.(محض اطلاع)
نظر شما
ادامه