کد خبر: ۱۰۷۷۱

حکیم مهر - مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان گفت: تامین امنیت غذایی به عنوان یک بحث مهم و حیاتی بر عهده دامپزشکی است و با تلاش کارکنان این دستگاه محقق می‌شود.
اصغر سعیدی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: خبرگزاری فارس با حضور نیروهای ولایی و دلسوز انقلاب اسلامی در سال 82 آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در تمام عرصه‌ها از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور فعالی دارد، تصریح کرد: این رسانه حرف اول اطلاع‌رسانی در ایران را می‌زند.

سعیدی بیان داشت: خبرگزاری فارس با تلاش نیروهای خود در حال حاضر به رسانه‌ای فرامنطقه‌ای تبدیل شده و غربی‌ها به این نکته اذعان دارند که خبرگزاری فارس تاثیرگذارترین رسانه ایران محسوب می‌شود و در منطقه و جهان اسلام تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی را از طریق خبرگزاری فارس رصد می‌کنند، افزود: اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و سیاست‌های کلان ملی و امنیتی نظام خط قرمزهای این رسانه هستند.

سعیدی اذعان داشت: خبرگزاری فارس خط مقدم در حوزه مبارزه با جنگ نرم است و ما در تمام زمینه‌ها ورود پیدا می‌کنیم.

وی در مورد تعامل خبرگزاری فارس در استان کرمان با دامپزشکی بیان داشت: ما به بحث دامپزشکی و فعالیت‌های آن اهمیت می‌دهیم زیرا تامین امنیت غذایی به عنوان امری مهم و حیاتی بر عهده این مجموعه است و با تلاش کارکنان این دستگاه محقق می‌شود.

سعیدی با اشاره به هم مرز بودن کرمان با سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بسیاری از مسکلات موجود در کرمان مانند قاچاق انسان، دام و موادمخدر و حضور افاغنه غیر مجاز ناشی از این هم‌مرزی است.

وی ابراز داشت: خبرگزاری فارس در بین رسانه‌های فعال در استان کرمان بیشترین حجم همکاری با اداره کل دامپزشکی و سازمان‌های تابعه آن در شهرستان‌ها را دارد.

سعیدی با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این سایت‌ها، حجم فعالیت‌های خبرگزاری فارس در استان‌های مختلف افزایش می‌یابد.

 

نظر شما
ادامه