کد خبر: ۱۰۴۹۸

حکیم مهر - اداره کل دامپزشکی کرمانشاه اعلام کرد : با توجه به اینکه تاکنون جهت تشکیل پرونده های بهداشتی دامپزشکی شعبه مشخصی وجود نداشت ، این امر موجب اتلاف وقت و طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده ها می شد که با مساعدت و همکاری دادستان کرمانشاه شعبه ویژه ای جهت رسیدگی به موارد پیش گفته اختصاص یافت.
در دیدار مدیرکل دامپزشکی و دادستان کرمانشاه که در محل دفتر دادستانی برگزار گردید مدیرکل دامپزشکی این استان در ابتدا خلاصه ای از وظایف دامپزشکی را عنوان نمود و گفت : دامپزشکی با همه توان خود در جهت ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ سلامت شهروندان فعالیت می نماید ، همچنین در زمینه نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بمنظور اطمینان خاطر بیشتر شهروندان تلاش نموده و از هیچ کوششی فروگذاری نمی نماید.


دکتر پرور ادامه داد : با توجه به اینکه جهت تشکیل پرونده های بهداشتی ، شعبه مشخصی وجود ندارد ، این امر موجب طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده های مذکور می شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی دادستان کرمانشاه درخواست نمود در صورت امکان شعبه ویژه ای جهت رسیدگی به پرونده های دامپزشکی اختصاص یابد تا ضمن سرعت بخشیدن به کارها ، هماهنگی مطلوبی نیز در جهت رسیدگی به پرونده ها ایجاد شود.
دادستان کرمانشاه نیز گفت : وضعیت بهداشت برای ما خیلی مهم است زیرا ما در جایگاهی هستیم که مؤظفیم از حقوق شهروندان دفاع کنیم و دامپزشکی هم که در راستای مقابله با بیماری ها و پیشگیری از وقوع آنها فعالیت می نمایند در واقع در جهت حفظ بهداشت و سلامت شهروندان تلاش میکند و ما نیز مؤظف به دفاع از حقوق مردم هستیم .
وی همچنین با اختصاص شعبه ویژه قضایی جهت ارجاع و رسیدگی به پرونده های بهداشتی دامپزشکی موافقت نمود.

 

نظر شما
ادامه