کد خبر: ۱۰۲۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - دامپزشک طنزپرداز کشورمان در برنامه "جمعه به جمعه" شبکه دو سیما، صبح سوم شهریور ماه سال جاری حضور یافت.

بهانه دکتر مازیار نصرتی که در این برنامه تنها در یک عبارت خود را "دکتر دامپزشک" معرفی کرد تجدید خاطره همسر وی بود.

همسر این دامپزشک در سال 1365 زمانی که در مدرسه ابتدایی سید کاظم موسوی در منطقه 2 تهران تحصیل می کرد در برنامه آن روزهای عمو قناد (مجری کنونی برنامه صبح جمعه شبکه دو سیما) با نام "از مدرسه تا مدرسه" شرکت و جایزه‎ای هم در آن برنامه از آن خود کرده بود.

با پخش تصویر کودکی همسر دکتر نصرتی که اکنون مهندس برق با گرایش الکترونیک و صاحب یک فرزند به نام "پندار" است، وی به صورت اتفاقی از پخش این تصویر آگاه و در رخدادی نادر برای تجدید خاطره به این برنامه دعوت شده بود.

عمو قناد، مجری محبوب کودکان در این برنامه هنگامی که از دکتر نصرتی تحصیلات وی را پرسید و با عبارت "دکتر دامپزشک" روبرو شد گفت : " چه خوب ... این روزها - به مناسبت یکم شهریور - به همه پزشکان هم تبریک گفته‎ایم ".

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمان
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
با سلام .خدا وکیلی اینم شد خبر و.آخه هر کسی این خبر ها را بخونه با خودش میگه بیچاره ها چقدر ذوق می کنند حتی اگه به طور اتفاقی هم اسم دامپزشک و از رسانه پخش کنند . من 10 سال تو این رشته کار می کنم ولی فکر نمی کنم اینقدر اینجوری نیستیم و هر کجا هم رفتم احترام خاصی واسم قایل بودن .
با تشکر
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
این چه ربطی به ذوق کردن داره خوب اتفاق جالبی بوده که بعد اینهمه سال یکی رو که تو بچگی شرکت کرده بوده حالا که ازدواج کرده اوردن تو برنامه و اتفاقاً همسرشم دامپزشک بوده
نظر شما
ادامه