کد خبر: ۹۶۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - طنز : برنامه رنگین کمان با اجرای خاله نرگس بعد از گرانی مرغ!

 

خاله نرگس : چه غذایی دوس داری عزیزم؟
کودک شرکت کننده در برنامه : خورشت مرغ،جوجه کباب ..
خاله نرگس : چی ؟! ماشین لباسشویی رو خودت روشن میکنی ؟!! نه نه نه ... !!!

 

تکمیلی :

در پی تذکر برخی بینندگان محترم ذیل این مطلب به منظور حفظ حرمت کودک شرکت کننده در برنامه "رنگین کمان" نام و عکس وی از این مطلب حذف گردید.

گفتنی است پیش از این یک کودک شرکت کننده در برنامه "رنگین کمان" در کمال راستگویی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که پرسیده بود کدامیک از کارهای شخصی را خودتان انجام می دهید واژه‎ای خارج از عرف صدا و سیما به زبان آورد که مجری برنامه با تغییر عمدی آن واژه به "ماشین لباسشویی" سعی کرد اذهان بینندگان و حاضرین در استودیو را از این موضوع منحرف نماید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
0
به نظر من این مسئله ای نیست که کسی به ..... بخنده یا اینکه براش دست بگیرن- دامپزشک

سلام از حکیم مهر خواهش می کنم این مطلب را حذف کنند یا حداقل عکس این طفل معصوم را بردارند.
برای خواهشم دلایلی دارم که میتوان برای دلایلم به ادرسhttp://old.1sama.ir/?p=1317 نگاهی بیاندازید.وقتی مطلبی که به نحوی به ان مربوط می شود را می گذارید غیرمستقیم در رواج این مطلب نقش دارید و این بنظرم ظلمیست در حق این کودک.
با تشکر- تائب زاده

سلام من نمی دونستم اما الان با سرچ توی اینترنت متوجه شدم.جالب تر اینکه از خواهرم و برادرم پرسیدم ماجرای .... رو می دونید؟!گفنتد نه چیه؟گفتم ماجرا مال یکسال پیشه من الان می فهمم!! (:
مشغولیات هرکسی چیزیه برای خودش!
اتفاقا مخالف این شدم که چرا این مساله رو اینقدر توی بوق گذاشتند.
کاش مجری برنامه به جای دست پاچه شدن و سوژه دست دیگران دادن، با یک آفرین و اصلاح درست جمله وی ماجرا رو ختم می کرد . به این طریق نه ویدیوی «....» تا این حد بازتاب مجازی داشت و سوژه بلوتوث موبایل‌ها می‌شد تا ابزاری شود برای آزار خود کودک در آینده و نه کودکان تشویق به دروغ‌گویی می‌شدن و از گفتن حقیقت منع می‌شدن.- تائب زاده

یه سرچی تو گوگل درباره .... بکنین می فهمین موضوع چی بوده عالم و آدم می دونن ماجرای ..... رو-

من ربط جمله خاله نرگس رو با جمله .... متوجه نشدم!!ماشین لباسشویی چه ربطی داره به غذا؟
تائب زاده
|
-
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
0
سلام متشکرم
بعضی ها ان مطلب را نشر می دهند با نیت خنده و بعضی ها نشر می دهند با نیت حمایت و نشان دادن راستگویی و پاکی یک کودک و عدم برخورد صحیح با او! اما چون هردو این نیت معمولا با هم ادغام می شود پس از ابتدا عدم نشر ان به تقوا نزدیکتراست.
درست است که رفتار مجری صحیح نبوده اما رفتار ما در نشر ان خیلی بدتر از ان بوده!و یک موضوعی که می توانست همان موقع تمام شود را کش داده ایم!
دامپزشک
|
-
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
0
واقعا جمله اون بچه از صداقت بود؟!!!یا ندانستن؟
نظر شما
ادامه