کد خبر: ۸۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مجری و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در برنامه جدید خود با کشتن حیوانات مخالفت کرد.

رامبد جوان که به تازگی مجموعه "گپ" را از شبکه بین‌المللی و دیجیتال "iFILM" در حال پخش دارد در قسمت دوم این مجموعه که شامگاه پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری به وقت تهران پخش شد مخالفت خود را با کشتن حیوانات و تولید اقلام چرمی تزئینی اعلام نمود.

وی در این برنامه مهمان "سیامک انصاری" بازیگر مجموعه های عمدتاً طنز سیما بود و در فروشگاه فرش این بازیگر با او به گفتگو پرداخت.

رامبد جوان زمانی که سیامک انصاری یک قطعه چرم تزئینی به وی نشان داد گفت : "من چون با کشتن حیوانات مخالفم پس با چرم هم میانه‎ای ندارم."

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از خوانندگان
|
-
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
0
واقعا شکار حیوانات بی گناه برای تفریح و لذت ناسالم خود، یکی از بزرگترین گناه هاست که خواهش می کنم که فعالان حقوق حیوانات، در این زمینه برای لغو شکار تفریح آمیز حیوانات توسط تعدادی جنایت کار و جانی که برخی هم از کشورهای جنوب می آیند، تلاش جدی کنند.
m.en (دانشجوی دامپزشکی)
|
-
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
0
با تشکر از حکیم مهر برای درج این خبر . رامبد جوان ، یکی از هنرمندان محبوب و خوش اخلاق کشورمان است و با بیان این حرف زیبا ، محبوبیتش در نظر من دو چندان شد. البته مصاحبه با آقای سیامک انصاری مربوط به قسمت سوم برنامه ی گپ می شود.
به حق که پوشیدن پوست حیوانات مربوط به عصر حجر است و اگر مردم بدانند که این پوست هایی که در فروشگاه ها دیده می شود و به شکل لباس و کیف و کفش و کمربند و ... مورد استفاده قرار میگیرد، در بسیاری از موارد حاصل زنده زنده پوست کندن حیوانات بی گناه(به دلیل تسریع کار) و روی هم انداختن لاشه های زنده و خونین آنهاست (که هنوز پلک می زنند!!!)، احتمالا دیگر تمایلی به خرید این محصولات خونین نشان نمی دهند. کافیست خودمان را لحظه ای جای روباه یا خرگوشی بگذاریم که به زور پوست تنش را بدون هیچگونه بی حسی و در حالی که ناله می کند از تنش با زور می کنند ... اگر حرف مرا باور ندارید و اگر دوست دارید با حقیقت مزارع تولید خز و پوست رو به رو بشوید ، لطفا به لینک های زیر نگاهی بیندازید چون چیزی به نام خز و پوست تهیه شده به روش اخلاقی، در هیچ کجای دنیا نداریم. :

http://phce.org/1389-05-02-03-26-30/737-1390-08-18-18-44-19.html

phce.org/books.html?task=mdownload&id=29


با تشکر
نظر شما
ادامه