کد خبر: ۷۴۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: 311 قلم انواع داروها و واکسنهای دام و طیور طی بازدید کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان رزن از سطح داروخانه های دامپزشکی شهرستان کشف و ضبط گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رزن، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گفت: 171 فلاکن انواع واکسن دام و طیور و۱۴۰ قلم داروی دامی شامل انواع (داروهای تقویتی، ضدباکتریایی، مکمل، سموم و ضدعفونی کننده های مختلف) تاریخ مصرف منقضی شده کشف و ضبط گردید.

«دکتر بهروز شیرزادی» گفت: این داروها و واکسنها طی بازدید کارشناسان این اداره از داروخانه های دامپزشکی سطح شهرستان کشف و ضبط گردیده است.

وی با بیان اینکه داروها و واکسنهای کشف و ضبط شده همگی منقض شده بودند افزود: در سطح شهرستان رزن 4 داروخانه دامپزشکی به بهره برداران فعال در حوزه دامپزشکی خدمات دارویی ارائه می کنند که در طول ماه حداقل دو بار توسط کارشناسان این اداره مورد ارزیابی و بازرسی قرار می گیرند

وی پایان بیان کرد: داروها و واکسنها ی تاریخ منقضی که توسط کارشناسان دامپزشکی از داروخانه ها و مراکز مایه کوبی دامپزشکی کشف شده،ضبط و معدوم شده شامل داروهای تقویتی، ضدباکتریایی، سموم و واکسن بوده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Germany
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
3
ماشاالله دکتر صمدپور
خسته نباشید
نظر شما
ادامه