کد خبر: ۷۳۲۵۹
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«محمدجواد عسکری» افزود: متاسفانه گوشت قرمز وارداتی توزیع شده در میادین میوه و تره‌بار از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و ۳۰ تا ۴۰ درصد از گوشت‌های وارداتی گرم را چربی تشکیل می‌دهد ...

حکیم مهر: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کیفیت گوشت های وادراتی قابل قبول نیست و هر دستگاه دولتی و خصوصی که آن را وارد کرده باید پاسخگو باشد، دستگاه‌های نظارتی نیز به حوزه واردات گوشت گرم ورود کرده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «محمدجواد عسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه دوم اسفندماه) کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر جهاد کشاورزی، گفت: پیرو نشستی که با تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ داشتیم دغدغه این تولیدکنندگان را از وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی پیگیری کردیم و مشکلات موجود بررسی شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان قطعا میزان مصرف گوشت قرمز و مرغ افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: افزایش حجم و کیفیت تولید گوشت مرغ و تخم مرغ قطعا در قیمت آن نیز اثرگذار است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه گوشت قرمز وارداتی توزیع شده در میادین میوه و تره بار از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، عنوان کرد: ۳۰ تا ۴۰ درصد از گوشت های وارداتی گرم را چربی تشکیل می‌دهد و گوشت های بسته بندی شده وارداتی نیز وضعیت بدتری دارند و تا ۶۰ درصد برخی از آنها را ناخالصی و استخوان تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه کیفیت گوشت های وادراتی قابل قبول نیست و هر دستگاه دولتی و خصوصی که آن را وارد کرده باید پاسخگو باشد، گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز به حوزه واردات گوشت گرم ورود کرده اند.

عسکری با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات تولیدکنندگان گوشت مرغ و تخم مرغ عدم تامین نهاده‌های دامی خصوصا کنجاله سویا است، عنوان کرد: در نشست امروز مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های متولی کنجاله مورد نیاز مرغداران را تامین کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه با توجه به بازگردانی اختیارات حوزه بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی این وزارتخانه باید از نوسانات قیمتی موجود در بازار جلوگیری کند، اضافه کرد: از جایگاه نظارتی که داریم اشکالات و ایرادات را به دستگاه‌های اجرایی و مردم اعلام می‌کنیم. امیدواریم گزارشی که مقرر شده است وزارت جهاد کشاورزی طی چند روز آینده ارائه کند گزارش جامعی در راستای رفع مشکلات موجود باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی دیگر از مشکلات حوزه کشاورزی موانع پیش روی صادرات است هرچند که بر اساس قانون بودجه سنواتی و برنامه‌های توسعه‌ای نباید تعرفه صادراتی بر محصولات کشاورزی اعمال شود مگر به شرط اینکه این تصمیم از ۶ ماه قبل اطلاع رسانی شده باشد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا بازارهای صادراتی خود را از دست ندهیم زیرا این گونه کم کاری ها باعث می‌شود تولیدکنندگان آسیب ببینند، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در نشست امروز در زمینه شکر بود، سالانه حدودا ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تن به شکر نیاز داریم که یک میلیون تن آن در داخل کشور تامین می‌شود. باید از چغندرکاران کشور حمایت کنیم زیرا در حال حاضر انگیزه ای برای کشت ندارند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه مدیریت ضعیف عمل شده است، ادامه داد: بسیاری از دامداران از ماه‎‌های قبل اعلام آمادگی می‌کردند که قصد فروش دام مازاد خود به صورت تضمینی هستند، قبل از آغاز فصل بهار می‌توانستیم دام مازاد تولیدکنندگان را خریداری کنیم.

 

انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
1
32
هر وقت کار رو به وجدان خودآگاه برخی از خدا بی خبران واگذار کنند نتایجش در محصولی ورودی به کشور هویدا میگردد. مبرهن است در نبود نظارت عالیه دولتی،چنین روزگاری قابل پیش بینی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
مگه هزینه اعزام دامپزشک چقدره که حذفش کردید؟ روی هر کیلو گوشت بیش از ۵ هزار تومان؟ برآوردتان چقدر بوده که هزینه فایده اش باعث شده نگران جیب مصرف کننده (وارد کننده) و آنرا حذف کنید و سلامت را فدای حداکثر یکی دو هزارتومان افزایش قیمت گوشت آنهم با قیمت هر کیلو گوشت الان کنید؟ تازه هزینه نظارت دامپزشک هم شاید از وظایف دولت باشد نه وارد کننده.
مگر ما در جنگ ترکیبی نیستیم؟ مگر حفظ سلامت جامعه از وظایف حاکمیتی نیست؟ مگر بیو ترو ... تهدید واقعی برای جامعه ما نیست؟
مگر وزیر در روز رای اعتماد نگرفت رویه حذف دامپزشک در واردات گوشت خطا بوده؟
از ما گفتن دگر خود دانید.
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
2
34
به قول معروف خوردی ، بخور. وقتی ناظر بهداشتی نمیفرستن همین میشه دیگه. اونجا چهار چشمی بالای سرشون بودیم باز هم دنبال این داستان ها بودن. حالا که هیچ کس نیست ببین چی بشه.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
1
38
۳ ماه شبانه روز نظارت داشتیم. بدترین روزهای کاری رو داشتیم. تک و تنها.
یک ذره چربی و فاسیا رو هم از گوشت جدا میکردیم. کسی قدر ندونست.
وزیر محترم کشاورزی تشخیص دادند نظارت بهداشتی غیر ضروریه. هرچی آگاهان هشدار دادند کسی قبول نکرد. حالا هم وقت اصلاح وضعیته.
با وارد کنندگان گوشت بی کیفیت باید برخورد قانونی بشه. در قرارداد مقدار چربی مجاز ۷ درصده که آن هم با چربی بین بافتی پر میشه و هر چربی ظاهری اضافیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
18
باید وزیر را استیضاح کرد
............
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
1
14
آقای عسگری این حرفها رو نزنید الان لابی وارد کنندگان میاد یه لابی می‌کنه و اعزام شما به مجلس رو هم ممنوع می‌کنه و میگه نماینده از همون شهرستان خودش پای رادیو به نشست های مجلس گوش کنه و اگه نظری داشته زنگ بزنه روابط عمومی مجلس بگه ، اینا کارشون همینه دامپزشکان رو حذف کردند تا قطعات گوشت با شصت درصد و چربی بفرستند ایران ، دمشون گرم ، دم مقامات سابق سازمان هم گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
واقعا شرم بر مسئولینی که خودشونو عقل کل می دونستن و صرفا جهت منافع وارد کننده بخشنامه های کذایی صادر کردن. واقعا شگفت آوره که حضرات به این نتیجه رسیده بودن که روحانی باید برگوشت وارداتی نظارت کنه اما دکتر دامپزشک لازم نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
19
نتیجه حذف ناظر بهداشتی بهتر از این نمیشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
2
10
درود بر نماینده شجاع جناب آقای عسکری که پیگیر این موضوع هستند
انشالله با خاطیان برخورد مناسب انجام شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
1
13
مسئول اینا وزیر و رییس سازمان وقت و سایر کسانی هستند که اعزام ناظر دامپزشک مقیم برای نظارت در مبدا را با فشار لابی شرکت ها حذف کردند!!!

همون موقع دلسوزان هشدار میدادن که سلامت مردم نباید ملعبه دست سودجویان بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
نام مسئولین رو بنویسید تا براشون حاشیه امن درست نشه. دکتر ماکنعلی و وزیر حجتی نقش اول ماجرا بودن. می گن پسر خاله های ........ هم به واردات گوشت علاقه مند بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
تا جایی که به یاد دارم ممانعت از نظارت بهداشتی در مبدا در زمان وزارت جناب حجتی و ریاست سازمان جناب دکتر رفیعی پور اتفاق افتاد.
و این موضوع توسط آقای دکتر حجتی به سازمان ابلاغ و دستور داده شد.
ماموریت اعزام را وزیر صادر میکند و مجموعه ایشان از صدور ماموریت ناظر بهداشتی ابتدا در کشورهایی مثل برزیل و استرالیا و بعد هم به کشورها خودداری کردند.
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
1
9
خودکرده را تدبیر نیست!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
17
0
اصلآ نطارت بهداشتی مقوله دیگر ومساله بهداشتی جداازهم میباشد که سازمان دامپزشکی مسولیت بهداشتی انرا عهده دار میباشد تمام محموله های وارداتی معمولآ دارای 7درصد چربی میباشد وانیکه ریاست کمسیون کشاورزی انرا 17 درصد اعلام میکند صحیح نمیباشد واحتمالآ کسانی هستند که برای منافع خود اطلاعات اشتیاه را به ایشان منتقل میکنند درحال حاضر چه درایران کشورهای مجاور فصل زایش دامها میباشد ولاشه های وارداتی مربوط به کشتار دامهای قبل باسن بالاتر درنهایت دارای وزن ودرصد چربی بالاتر میباشد وازاوایل اردیبهشت ماه بازایش های جدید درنهایت گوسفندان سبکتر درصد چربی کمتر وکیفیت بالاتر میباشد وعملآ نیازی به اعزام دامپزشک نیست فقط باید درنحوه انعقاد قرارداد ها باتولید کننده دقت بیشتری معمول دارند وحضور دامپزشک عملآ هیج مشگلی را حل نمیکند ومجوز هارا بید به شرکت های صاحب درگذشه واگذار نموده وافرادی که دراین مقوله تجاربی ندارند خودداری نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
خوانندگان عزیز فقط 10 کلمه ابتدایی این ناشناس عزیز و با سواد و با معلومات ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ رو بخونید و خودتون تامل بفرمایید و بقیه ش رو هم نخوندید نخوندید،
میفرمایند؛
" اصلآ نطارت بهداشتی مقوله دیگر ومساله بهداشتی جداازهم میباشد "
خدایا توبه
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
پناه بر خدا
ای جان دل،
بحث فقط چربی نیست، اون ظاهر امره
بحث همان نظارت بهداشتی و مساله بهداشتی است که به تقدیر جنابتان دو مقوله مجزا هستند.
پناه بر خدا
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
راه حل رو نگاه کن تو رو خدا میگه فصلی واردات کنیم انگار برای داهات باباش میخواد واردات کنه همینقدر تهی از خرد و اندیشه ، برنامه ریزی برای یک کشور رو در حد سودجویی یه خرده کاسب تنزل میده تا به سود خودش برسه
ناشناس
| Seychelles |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
مردم باید بدونن که این گوسفندهای کشتار شده مال روسیه نیست ، روسیه برای اینکه پول بدست بیاره برای جنگ مفت گوسفندهای مغولستان و داغستان رو‌میخره و با دلالی به ایرانی ها میفروشه و ایرانی ها هم خودشون چند دست میچرخونن تا به دست مصرف کننده برسه بدبخت مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
وارد کننده عزیز! «مشگل» صحیح نیست! درست نویسی را یاد بگیریم.
مشکل صحیح است.
ضمنا بنظرم پیشرفت کرده اسم و شما هم بلاخره انکار نمی کنید که مشکل وجود دارد و فقط نگرانی تان این است که اعزام دامپزشک مشکل را حل نمی کند. بعبارتی از اعزام دامپزشک واهمه جدی دارید.
چون من نظرات شما رو لابلای خبرهای مختلفی خوانده ام که با نگارش مشابه و تکرار غلط‌های املایی و همینطور تکرار موضوع شانتاژ (ربط دادن) مسائلی از جمله فصل زایش و غیره به بی کیفیتی و مشکلات بهداشتی گوشت بشدت تلاش کرده و به هر ترتیبی سعی در منحرف کردن افکار دارید.
من خودم بارها در نظارت بهداشتی شاهد مشکلات جدی بهداشتی در گوشت های وارداتی بوده ام که با این حرفها قابل توجیه نیست و صورت مساله را پاک نمی کند.
بهداشت مقوله جدی است و حیاتی و اصلا قابل اغماض نیست خصوصا جایی که بین کشورها و شرکتها با سازمان دامپزشکی ایران تعارض منافع وجود دارد. و این گاف بزرگی است که تامین سلامت جامعه مان را بر عهده کشور صادر کننده گوشت یا دامپزشک تحت استخدام شرکت وارد کننده بگذاریم.
زمانی یک مغلطه ای هم وارد کننده ها داشتند که گوشت مردود توسط دامپزشکان ایرانی برای سایر کشورهای وارد کننده ارسال می شد که این اعتراف خود سند افتخاری برای دامپزشکان ایرانی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
کشورهایی که دامپزشک اعزام نمی‌کنند قرارداد خرید گوشت درجه دو دارند و مبلغ کمتری هزینه می‌کنند ولی قرارداد کشور ما گوشت درجه یک هم از لحاظ کیفیت و هم بهداشت هست.بالاخره این ارز از بیت المال و حق الناس هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
9
سلام بر نشریه حکیم مهر.دوستان تحلیل های مختلف و جالب توجهی بیان فرمودند از منظر خودم، کیفیت گوشتهای وارداتی که طی سالیان متمادی گذشته بواسطه زحمات سخت و طاقت فرسای همکاران دامپزشک حاصل شده بود اثرات خود را به شکل لبخندی ناشی از رضایت هر چند ناچیز و نامحسوس، بر سر سفره مردم، نشان داد و تفاوت آن با کیفیت گوشت های وارداتی در دو سال اخیر، مردم و مسولین را بر آن داشت تا در مقام مقایسه برآیند و نیز افزایش قابل توجه قیمت فرآورده های خام در داخل این موضوع را تشدید کرد چرا که اساسا به لحاظ بهداشتی هیچ افتی تجربه نکرده ایم ولی از بعد بازی روانی که برخی واردکنندگان و دلالان و احیانا هم دستانشان به راه انداخته اند بحث سلامت گوشت وارداتی را مطرح کرده تا بحث های کمی از قبیل درصد چربی و نر یا ماده بودن و یا پیر و یا جوان بودن و نیز قیمت تمام شده. مغفول بماند. چرا که مردم در سال‌های گذشته تجربه مصرف گوشتهای با کیفیت وارداتی را لمس کرده بودند. اگر در خودخواهانه ترین حالت، فریاد یک دامپزشک را تلقی برای سود ناچیز اعزام تلقی کنیم بایست بپذیریم بهره وری و خروجی کار آنچنان بود که مردم به دامپزشک و گوشتهای ورودی اطمینان داشتند این در حالی بود که این سود ناچیز دامپزشک موجبات رضایت نسبی مردم و تامین منافع ملی بواسطه تامین امنیت غذایی مردم را فراهم کرده بود. جناب ریاست محترم سازمان دامپزشکی آیا کسانی که ناظر را حذف نمودند واقعا منافع ملی برایشان کوچکترین اهمیتی داشت و آیا سازمان دامپزشکی بسته به وظایف ذاتی خود نبایست علیه این افراد و دسته از طریق قضایی اعلام جرم نماید حداقل کاری که می‌توان کرد بعنوان مدعی العموم، شکایتی در این خصوص مطرح و به دستگاه قضایی ارسال تا در آینده در صورت بروز طوفان های شدید، سازمان دامپزشکی کمتر خسارت ببیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
9
نکنه با عدم اعزام دامپزشک ناظر انتظار معجزه داری
روحانی اعزام میشه ولی دامپزشک نه .
شرم بر سازمان دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
10
حذف ناظران بهداشتی نتیجه رانت‌های پشت پرده بود و واردات گوشت های بی‌کیفیت برزیلی و غیره
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
9
هفته ای نیست که یک یا چند ارباب رجوع شاکی داریم که گوشت دیفراس شده وارداتی را آورده و شاکی از کیفیت اون.معمولا کسانی هم که گوشت منجمد وارداتی میخرند از قشر متوسط به پایین جامعه هستند و مشتری دایمی این محصول‌.اکثر آنها هم اظهار داشتند که قبلا گوشت های وارداتی چه بسا بهتر از گوشت گرم قصابی ها بودند که قصاب ها ب زور کلی چربی هم بشون میفروختن.بخدا شرمنده مردم میشویم میگند چرا پس نوشته تحت نظارت دامپزشکی
ی مورد بود خدا شاهده صورتجلسه هم کردیم فرستادیم.از یک بسته ۲/۷ کیلو گرمی ۸۰۰ گرم گوشت بود مابقی معلوم نبود چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
0
6
بیچاره مردمی که گرفتار سودجویان فرصت طلب بنام تاجر واردکننده گوشت شده اند و بدتر آنکه این سودجویان مورد حمایت سازمان دامپزشکی هم قرار میگیرند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
9
0
این قدر به این تاجران به گفته شما انگ نزنید وعدم اعزام ناظر دامپزشکی که الزامی هم نیست بگردن شرکت ها نیندازید وهمش دم از چربی نزنید مگر درفاکتور های کوالیتی فقط چربی مشگل افرین است فاکتورهای زیادی در کوالیتی نقش دارند باورکنید درزمانی که شما هم حضور داشتید همین مشکلات بود وکسی مثل شما نبود که بخاطر سفر خارجی مشکلات را مطرح کند بفکر تولید داخل باشید باتوجه به پرتوکل های بهداشتی منعقد شده بین دامپزشکی دوکشور ناظر ندارد ودبدو ورد محموله درگمرکات کلیه ازمایشات لازم انجام وتآیید میگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
قرارداد خرید سایر کشورها گوشت درجه دو هست و از ابتدا هزینه کمتری بابت گوشت وارداتی پرداخت می‌کنند ولی قرارداد ما گوشت درجه یک و به بالاترین قیمت خریداری می‌شود که ارز آن از بانک مرکزی که در واقع بیت المال هست تامین می شود و حق الناس هست
دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
0
5
روی لیبل گوشتهای وارداتی نوشته مسئولیت سلامت گوشت بر عهده وارد کننده است. خیلی ممنون نقش دستگاه ناظر این وسط چیه؟!
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
1
بنظرم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری - سازمان بازرسی کل کشور - کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی - کمیسیون کشاورزی مجلس - قوه قضاییه- معاون اول رییس جمهور بشکل کاملا جدی و تا رسیدن به نتیجه نهایی به قضیه ورود کنند و بفوریت اصلاحات لازم صورت بگیرد جدا از بحث الزام آور اعزام ناظران بهداشتی دامپزشکی دولتی ، بایستی سیاست های گذشته و فعلی سازمان دامپزشکی مورد تحقیق و تفحص و بازرسی قرار گیرد طبق قانون ،سازمان دامپزشکی ناظر است و بایستی پاسخگو باشد و اگر چنانچه ترک فعلی رخ داده باشد بایستی بدون ملاحظه برخورد قانونی بعمل آید .
ناشناس
|
Turkiye
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
تمام دست اندرکادان کشور را برای چند کانتینر گوشت مطلع کنید شاید به نتیجه برسید مجوز واردات گوشت سفید قرمز نهاده های دامی وسایر اقلام فراورده های خام دامی را سازمان دامپزشکی براساس پرتوکل وتوافق نامه منعقد شده صادر میکند وتاکنون هیج محموله غیر بهداشتی وارد کشور نشده برای چند درصد چربی اضافه که مربوط به فصل تولید است اینقدر هیاهو نکنید بفکر کشتارگاهای داخلی باشید
همکار سازمان دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
2
دورود.همکاران دفتر نظارت بر بهداشت عمومی به خاطردارند دوسال پیش فیلم و عکس و نامه جمعی اعتراضی گوشت برزیلی مشکل دار توزیع شده در سازمان دامپزشکی چه سرانجامی پیدا کرد.چه توقعی از شکوه خلق ا... داریدسناریو عدم اعزام ناظر بهداشتی از جاهای دیگر طراحی و نوشته شده بود.بازیگران آن کاملا مشخصندوتابلودار.یا بازنشسته شده اند یا هنوز در بازداشتند یا در باز داشت بوده اند یا بازنشسته دعوت به کار و ول نکن سازمانند. و...خلاصه عافیت طلبی ومصلحت اندیشی و منافع شخصی و حفظ صندلی مدیریتی و....مهم تر است یا انجام تکلیف بهداشت وسلامت جامعه و تعهد انسانی و کاری و پایبندی به شرافت شغلی.انسانم آرزوست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
3
در سازمان دامپزشکی آقایان دکتر ......... و دکتر .......... باید پاسخگو باشند حذف اعزام توسط این دو نفر اتفاق افتاد که یکی بازنشسته شده و یکی در مقطعی در وزارت جهاد کشاورزی پست گرفته بود ولی هردوی این افراد در حال حاضر در سازمان دامپزشکی ........... هستند .
نظر شما
ادامه