کد خبر: ۷۳۰۳۵

حکیم مهر: «دکتر محمد کشتکار» با حضور در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهپایه طی نشستی با فرماندار و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان با سفر به شهرستان کوهپایه، طی نشستی با حضور فرماندار و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهپایه و جمعی از مرغداران و دامداران پیرامون استقرار شبکه دامپزشکی در این شهرستان به گفتگو پرداخت.

«مهندس قاسمی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهپایه با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در بخش دامپروری و طیور، نبود شبکه دامپزشکی را یک معضل دانست.

وی تامین نشدن سهمیه سوخت در واحدهای دامداری سنتی را یکی از پیامدهای نبود شبکه دامپزشکی عنوان نمود.

فرماندار نیز در ادامه با اشاره به بیماری های مشترک انسان و دام، این مهم را ضروری دانست.

دکتر کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان نیز با اشاره به استقرار شبکه دامپزشکی در سه شهرستان جدید التاسیس، اظهار امیدواری کرد که با تامین بخشی از هزینه های تعمیر و تجهیز مکان در نظر گرفته شده از سوی شهرستان، بتوان به زودی این شبکه را راه اندازی نمود.

لازم به ذکر است با پیگیری های انجام گرفته محلی از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه، به این مهم اختصاص یافته است.


نظر شما
ادامه