کد خبر: ۷۲۹۳۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
گفت‌وگوی حکیم مهر با نماینده شرکت بیمه کارآفرین طرف قرارداد با نظام دامپزشکی استان تهران:
«مونا سید مصطفوی» افزود: از این هفته از مرکز تخصصی بیمه‌های عمر و زندگی کارآفرین درخواست کردیم که بتوانیم استارت بیمه‌های عمر و زندگی را برای خود دامپزشکان و برای اعضای خانواده آنها بزنیم ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: یکی از نقاط روشن در عملکرد نظام دامپزشکی استان تهران، فراهم آوردن پوشش بیمه‌ای مناسب برای دامپزشکان سطح استان بود که این مهم از طریق انعقاد قرارداد با شرکت بیمه کارآفرین محقق شد. خدمات بیمه تکمیلی قابل قبول برای اعضای نظام دامپزشکی استان تهران در حالی ارائه می‌شود که دامپزشکان تحت پوشش بیمه تکمیلی سازمان نظام دامپزشکی کل کشور در سال جاری با حاشیه‌های فراوان و عملکرد ضعیف ارگان طرف قرارداد مواجه بودند و این مساله دردسرهای زیادی را برای آنها به همراه داشت.

به منظور آشنایی بیشتر با خدمات شرکت بیمه کارآفرین، گفت‌وگویی را با «مونا سید مصطفوی» نماینده حقیقی شرکت بیمه کارآفرین انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

حکیم مهر:‌ چه شد که با فعالان حوزه دامپزشکی شروع به همکاری کردید؟

سابقه کار بنده بیشتر مربوط به شرکت‌های فعال در صنعت مرغداری بوده است؛ شرکت‌های بزرگی مثل تلاونگ یا خود سازمان دامپزشکی کل کشور و تمامی شرکت‌هایی که به نوعی زیرمجموعه صنایع دام و طیور هستند. معمولا خدماتی که در دفتر نمایندگی ما ارائه می‌شود، شامل بیمه‌های اشخاص، بیمه‌های درمان، بیمه‌های عمر و زندگی، بیمه‌های حوادث و در کنار آن بیمه‌های اموال مثل بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، کارخانجات و دفاتر کار شرکت‌ها و همچنین بیمه‌های منازل مسکونی شامل بیمه‌های آتش‌سوزی یا رشته‌های مسئولیت مثل مسئولیت هیات مدیره ساختمان‌ها یا شرکت‌ها یا بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای که مخصوصا در جایگاه نظام دامپزشکی شامل بیمه مسئولیت حرفه‌ای دامپزشکان، پزشکان، پیراپزشکان و... است.

خوشبختانه به خاطر سابقه خوبی که دفتر نمایندگی داشتیم، در سال ۱۴۰۰ از سوی شورای نظام دامپزشکی استان تهران دعوت به همکاری شدیم که با رایزنی‌های صورت گرفته و جلساتی که با دکتر سلامتی، دکتر رفیعی و دکتر معادی‌نیا برگزار کردیم، توانستیم قرارداد خوبی را در حوزه بیمه درمان که برای نظام دامپزشکی در اولویت بود، در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای اعضای نظام دامپزشکی منعقد کنیم.

حکیم مهر:‌ جزئیات این طرح چیست؟

این طرح در سه گروه طلایی، نقره‌ای و برنزی و با حق بیمه‌های بسیار اقتصادی تنظیم و تاییدیه‌های آن از طرف نظام و همچنین اعضا انجام شد. در ادامه، ثبت‌نام رسمی آن را از هفته اول اردیبهشت سال ۱۴۰۱ شروع کردیم. با توجه به تاریخ قرارداد قبلی نظام دامپزشکی که از اول خرداد سال ۱۴۰۰ به مدت یک سال بود، همکاری نظام با بیمه کارآفرین از این تاریخ شروع شد و توانستیم شرکت‌های زیرمجموعه را تا حد زیادی جذب کنیم.

حکیم مهر: در حال حاضر مجموعا چند نفر بیمه شده از خانواده دامپزشکی دارید؟

با احتساب خانواده اعضا، در حال حاضر قریب به ۸۵۰ نفر بیمه شده در سه گروه طلایی، نقره‌ای و برنزی داریم. خوشبختانه از آنجا که هدف ما ایجاد رفاه بیشتر برای اعضا بود و به دنبال این بودیم که بتوانیم خدماتی به آنها ارائه کنیم که متفاوت از شرکت‌های بیمه سال قبل باشد، تمام تمرکز خود را معطوف به همدلی با دوستان کردیم.

حکیم مهر: کدام مراکز طرف قرارداد با بیمه کارآفرین هستند؟

تمام بیمارستان‌های تراز اول و دوم تهران و شهرستان‌ها با بیمه کارآفرین طرف قرارداد هستند. فقط چند بیمارستان جزئی هستند که خودشان تمایلی به قرارداد با بیمه‌ها ندارند. خوشبختانه بیمارستان‌های بزرگی مثل بیمارستان بهمن، بیمارستان مهر، بیمارستان عرفان نیایش، بیمارستان نیکان و... طرف قرارداد با بیمه کارآفرین هستند و بازخوردی که تا الان گرفتیم این بوده که توانستیم اعتماد آنها را جلب کنیم. آمار خسارتی هم که بیمه کارآفرین در ۶ ماه اول به ما داده، دقیقا نشان می‌دهد که خسارت دوستان به موقع و زودتر از چیزی که در تصور آنها بوده، به حسابشان واریز شده است. برخی عمل جراحی داشتند، برخی شیمی‌درمانی کردند و... و خسارت همه آنها پرداخت شده است. افراد یا با ارائه کد ملی به صورت آنلاین به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و خدمات می‌گیرند یا به صورت غیرمستقیم و با ارسال مدارک به ما هزینه‌ها را دریافت می‌کنند.

حکیم مهر: دامپزشکان چگونه می‌توانند مدارک را به شما برسانند؟

ما در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروه‌هایی را تشکیل دادیم و آموزش‌های اولیه در مورد اینکه مدارک را چطور به دست ما برسانند که خسارت به صورت کامل به آنها پرداخت شود، ارائه کرده‌ایم. زمانی هم که متوجه شویم سقف دریافت هزینه یک دامپزشک پر شده، با او تماس گرفته و اطلاع می‌دهیم که دیگر مدارک ارسال نکنند. این ارتباط دو طرفه باعث شده دوستان به ما اعتماد کنند و ما دیگر به نوعی با هم آشنا شده‌ایم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم در سال آینده قرارداد بسیار بهتری را به نسبت سال ۱۴۰۱ برای اعضا ببندیم که رضایت‌مندی بیشتری از قبل برای آنها حاصل کنیم.

حکیم مهر: آیا برنامه دارید که در آینده با سازمان دامپزشکی یا نظام دامپزشکی کل کشور قرارداد ببندید؟

بیمه کارآفرین یک شرکت بسیار معتبر در زمینه بیمه‌های اشخاص نظیر بیمه‌های زندگی و بیمه‌های درمان است و به همین دلیل برای ما خیلی مهم است که بتوانیم علاوه بر رضایتمندی دوستان، یک سبد کامل از سایر رشته‌های بیمه‌ای برای دامپزشکان داشته باشیم و فقط به بیمه درمان بسنده نکنیم. همانطور که می‌دانید بیمه درمان، یکی از رشته‌های ضررده برای شرکت‌های بیمه است. از آنجا که رفاه دامپزشکان برای ما مهم است، به دنبال این هستیم که در کنار این رشته بیمه‌ای، بتوانیم سایر رشته‌های بیمه‌ای مخصوصا برای کسانی که کلینیک یا بیمارستان دامپزشکی دارند، از نظام دامپزشکی کل کشور برای اطلاع‌رسانی کمک بگیریم و این بستر را برای حضور آن عزیزان فراهم کنیم.

مطابق شنیده‌های بنده، به احتمال زیاد در سال آینده با نظام دامپزشکی کل کشور ادغام خواهیم شد. با توجه به تجربه‌ای هم که امسال کسب کردیم و ارتباط خوبی که توانستیم با اعضا برقرار کنیم، نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که برای سال آینده با برنامه‌ریزی محکم‌تری کار را جلو ببریم. امیدواریم که حتی بتوانیم تعهدات دندانپزشکی و تعهداتی مثل عینک را که خواهان زیادی داشت، افزایش دهیم.

خوشبختانه تا امروز موفق شدیم که کمک زیادی به اقتصاد خانواده‌ها کنیم و این همراه بودن و همگام بودن نکته مثبتی است که به جد به دنبال آن هستیم؛ به‌عنوان مثال برای چند نفر از دکترهای دامپزشک در کنار بیمه‌های درمان، بیمه‌های بدنه اتومبیل با تخفیفات خیلی بیشتر انجام دادیم.

همچنین از این هفته از مرکز تخصصی بیمه‌های عمر و زندگی کارآفرین درخواست کردیم که بتوانیم استارت بیمه‌های عمر و زندگی را برای خود دامپزشکان و برای اعضای خانواده آنها بزنیم. کمااینکه بیمه‌های عمر و زندگی یکی از بهترین رشته‌های بیمه‌ای در ایران است که متاسفانه دوستان از آن آگاهی ندارند و زمانی در مورد مزایای آن می‌شنوند که یا فرد فوت کرده و هیچ کاری نمی‌توان کرد یا دچار امراض خاص شده که باز هم نمی‌توان کاری کرد، چون معمولا بیمه‌های زندگی باید در زمان صحت و سلامت فرد انجام شود.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک ۸۳
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
6
ما تعرفه نداریم بیمه می خواهیم چکار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
آفرین، دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
3
کدوم بیمه تکمیلی اگه اواسط بارداری خودمون رو بخواهیم بیمه تکمیلی کنیم. سزارین و هزینه هاش رو پوشش میده؟؟
پاسخ هیچ کدام
.........‌.‌‌.............
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
هیچ جای دنیا هم براتون اینکار رو نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
هیج جای دنیا هم بیمه اصلی اندازه بیمه های پایه بی ارزش نیست که اینجا هست.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
4
یک نکته خیلی مهم برای همکاران که متقاضی بیمه تکمیلی هستند:

متاسفانه شرکت های بیمه برخلاف چیزی که در زمان عقد قرارداد تبلیغ میکنند که فلان مبلغ جبران خسارت میدهند و بهمان میکنند....

در زمان پرداخت به گونه دیگری عمل میکنند..

مهمترین مساله هم اینه که تعرفه های درمانی بیرون را قبول ندارند و برای خودشون یک تعرفه خاصی دارند که خیلی مبالغ کمتر از واقعیت بازار هست و

مثلا برای دندانپزشکی حداکثر یک سوم هزینه را تقبل میکنند.
برای عصب کشی و روکش شما باید 7 یا 8 میلیون خرج کنید ولی اون حداکثر 2 میلین میدن.!!!


بعدا
نگی نگفتی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
نفرمایید آقا هزینه عصب کشی دو تومنه و د
روکش دو و نیم جمعا چهار و نیم و بعد هزینه های دندانپزشکی شما یه سقفی داره مثلاً سالی تا ده میلیون که همه رو پرداخت می‌کنه چر ا جو میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
نسبت به تعرفه های درمانی ابلاغ شده مقایسه کنید دکتر
بعضی از پزشکان هزینه های سنگین تری میگیرند که بالاتر تعرفه های اعلامی است
برای مثال اگر مورد اندو 4 کاناله دندان 8 رو داشته باشید توسط متخصص نهایت 1.2 میلیون تومن باید پرداخت بشه ولی دیده شده که بعضی ها 2 الی 3م دریافت میکنند که درست نیست برای کران هم به همین شکل نهایت تا 2.5 میلیون تومان است بسته به نوع سمان و کامپوزیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
دوست ناشناس ساعت 22ک16 با پرچم کانادا:
اصلا هم معلوم نیست که شما کارمند بیمه هستید!!

کجا 4 و نیم را بیمه میده؟

مدرک بده
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
2
0
از همکاران نظام تهران و خانم مصطفوی تشکر می کنم ایشان تمام سعی خود را در دفاع از مطالبات ما کردند
نظر شما
ادامه