کد خبر: ۷۲۸۹۱
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» همچنین از حضور تسکین‌دهنده و همدردی بسیاری از همکاران و دوستان به ویژه مدیران کل دامپزشکی استان‌ها در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم فرزند مرحومش تشکر کرد ...

حکیم مهر: نخستین جلسه ستاد برگزاری دهه فجر در سازمان دامپزشکی کشور با رویکرد تبیین عملکرد مثبت و سازنده همکاران این سازمان طی دوران پس از انقلاب اسلامی در سال 57 به این سو بصورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی‌کشور، «حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید اسماعیل حسینی‌مقدم» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه این سازمان در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در سازمان دامپزشکی کشور که عصر چهارشنبه 28 دی ماه جاری به صورت وبیناری با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی و مدیران کل برگزار شد؛ به تشریح نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی در ایجاد فاصله بین صفوف محکم مردم و مسئولان در جهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: «اگرچه تا امروز انواع هجمه‌های غرب علیه جمهوری اسلامی و مسئولان خدمتگزار آن ثمری نداشته است و مردم قدرشناس ایران پای نظام محبوب خود ایستاده اند، اما با وجود باور و ارادت ویژه مردم به نظام جمهوری اسلامی، این همبستگی مردم و نظام دلیل نمی‌شود که جهت یادآوری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به ویژه برای نسل جوان که در دوران پرغرور انقلاب اسلامی پا به حیات نگذاشته بودند، جهاد تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی 57 به عنوان راهکاری موثر برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان جمهوری اسلامی در دستور کار امروز همه ما قرار نگیرد.»

وی با بیان اینکه باید برای تداوم ارائه خدمات ادارات کل دامپزشکی در تمام استان‌ها و میلیون‌ها خدمات انجام شده در دوران پس از انقلاب اسلامی به مردم محروم و فقرزدایی از روستاها اشاره کرد گفت: هرگونه عدم تبیین دستاوردهای نظام پربرکت جمهوری اسلامی با این پیش‌فرض که چون نظام جمهوری اسلامی محبوب آحاد جامعه است و لذا نیازی به معرفی دستاوردها و تبیین آن ندارد، جفا در حق نظامی است که برای بر پاشدن درخت تنومند آن در کشور، صدها هزار شهید خون مبارکشان را برای آبیاری آن ایثار کردند و شربت شهادت را با غرور و افتخار نوشیدند.

دکتر حسینی مقدم حفظ انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی تمام دوستداران جمهوری اسلامی برشمرد تا به برکت این انقلاب بتوان خدمت به محرومان را تداوم داد.

«دکتر سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از حضور تسکین‌دهنده و همدردی بسیاری از همکاران و دوستان به ویژه مدیران کل دامپزشکی استان‌ها در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم فرزند مرحومشان، افزود: اولویت نخست اینجانب آرامش و آسایش مردم بابت سلامت مواد غذایی سبد خانوار آن‌هاست؛ در همین راستا نیز حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر یادکردن خاطره آرمان حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دوران انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است افزود: در همین راستا تمام استان‌ها باید ستاد گرامیداشت دهه فجر را بسیار با شکوه برگزار کنند.

دکتر آقامیری با بیان اینکه دوام نظام جمهوری اسلامی در ایران بسیار بیش از آنچه دشمنانش می‌پندارند محکم و اساسی است تصریح کرد: «دلیل این نظر بنده هم این است که اقدام حضرت امام خمینی (ره) در برپایی انقلاب اسلامی در سال 57 هوشمندانه و با برنامه بوده است و ایشان با عملیاتی کردن مدل حکومتی مردم‌سالاری دینی در این کشور، توانستند ریشه رژیم منحوس پهلوی را از این کشور برچینند. و این توفیق به قدری ملموس و محسوس است که دشمنان جمهوری اسلامی با وجود حذف فیزیکی بزرگان انقلاب اسلامی در دهه اول انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس، خللی در اقتدار درخت تنومند جمهوری اسلامی و ارادت ویژه مردم به این نظام و خادمان آن طی چهار دهه گذشته از این نظام رخ نداده است.»

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و سایر دولت‌های غربی با تمام وجود در جنگی نابرابر هم حریف جمهوری اسلامی ایران نشدند و آزادی‌خواهی مردم ایران از چنگال غرب را ندیدند گفت: حال امروز به صورت مستقیم جنگ‌های با فشار حداکثری تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند و به خیال خام خود در تلاش برای پیاده سازی جنگی تازه علیه جمهوری اسلامی هستند، اما این آرزوی آن‌ها نیز به بار نخواهد نشست، چون تمام مردم ایران به رهبری نظام جمهوری اسلامی عشق می‌ورزند و پیرو ولایت فقیه بوده و هستند.

وی در همین راستا تاکید کرد: به همین دلیل ارزش دارد تا جان و مال خود را فدای چنین مردم عاشق ولایت کنیم و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها موظف هستند دهه فجر را پررنگ تر از تمام ادوار گذشته برگزار بنمایند.


انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
49
پس مسیر را اشتباه میروید.
اولویت اول باید بهداشت ، ایمنی و سلامت دام باشد.(به شرطی که رفاه و معیشت پرسنل و حتی بخش خصوصی را فراموش نکنید) . در این مرحله ، سلامت سبد غذایی براحتی در دسترس قرار خواهد گرفت
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
25
دکتر آقامیری عزیز اگر اولویتتون عنوان این مصاحبه هست، پس مقابل زنجیره ها بایستید و نگذارید هر طور که میخواهند بهداشت و سلامت را به مخاطره بیاندازند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
33
با سلام ادب .جناب آقای دکتر آیا این سبد شامل حال پرسنل نجیب دامپزشکی چه دربخش دولتی چه خصوصی نمیشه ؟.پرسنل افسرده که حقوقش کفاف ده روز زندگیشو نمیده ...به عمل کار براید ...با کدام روحیه میشه به این اهداف رسید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
31
سازمان دامپزشکی در بحران قرار دارد. نگاهی به مثبت و منفی های کامنت ها بکنید.
زمانیکه مطالب اظهار شده توسط مقامات سازمان ، تا این اندازه مورد مخالفت اقشار دامپزشکی قرار میگیرد ، وظیفه روابط عمومی آن سازمان عبارت است از انتقال نظرات به ریاست سازمان
رییس سازمان هم یکی از دو روش زیر را باید انجام دهد:
راهکار اول: تشکیل جلسه و بررسی مجدد موضوع و دد صورت وجود نقص ؛ اصلاح آن
راهکار دوم: توضیح بیشتر رسانه ای جهت اقناع مخالفان طرح و ارایه توضیحات علمی بیشتر
الان هیچکدام انجام نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
دقیقا دوست عزیز فقط حکیم جان سانسور نکن
دامپزشکی در هر دو بخش در بحران هست هم خصوصی و هم دولتی
...............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
25
سلام رئیس سازمانمون
تسلیت و دعای صبر براتون دارم
اولویتی هم به سلامت آفرینان و بچه های سازمان بدید
10 ساله قانون داریم نمیشه بدرد خودمون بزنیمش ؟
خیلی ها بدون قانون مثل دستگاه عدالت گستر با مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی اعمال کردند در حکم هم اعمال کردند
تورو به خدا به فکرمون باش
زانو زدیم زیر بار مخارج تواین سازمان
نمیشه که زندگی اینهمه کارمند درگیر انواع مدیریت ها بشه و آخرشم هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
17
.................. مستقیم به دامداریهای بزرگ واکسن و دارو داده میشود و هیچ گونه کنترلی هم وجود ندارد ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
22
وقتی سبد مردم درست میشه که سبد کارمندان درست بشه بااین حقوقی که میدین ۵ روز اول برج رو بیشترنمیشه،واقعا دیگه میلی به نظارت بهداشتی به هیچ عنوان نداریم ،سال قبل حقوق ها خوب بود راحت میرفتیم نظارت ولی امسال ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
2
21
حق همترازی و محرومیت از مطب که از حقوق اصلی و از دست رفته می باشند را اگر بتوانید احیا نمایید بزرگ‌ترین خدمت به پرسنل و به تبع آن بهداشت دام و سلامت جامعه می باشد
کسی که نتواند خانواده خود را تامین کند مطمئناً برای سلامت جامعه هم کاری نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
11
آقای دکتر آقا میری رئیس محترم و بزرگوار سازمان
اولویتتان تغییر مدیران خسته و بی انگیزه باشد که سالهاست سازمان را به قهقرا بردند و میبرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
13
به جناب دکتر آقامیری پیشنهاد میکنم افرادی که بدون هیچ گونه آزمون استخدامی و راهکار قانونی و فقط با فشار نماینده و.... وارد ادارات دولتی شدن رو در سراسر کشور از سازمان حذف نمایند و با این حرکت تاریخی خودشونو در قلب دامپزشکی ماندگار کنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
امکان ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
بعیده
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
جالبه بدونید خود آقای حسینی از مجلس تشریف آوردند که این موضوع تسریع شود
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
10
خدمت ریاست و دست اندرکاران محترم سازمان یه سئوال داشتم: مگه نه اینکه دامپزشکی یه اداره کاملا تخصصی هست و مگر نه اینکه بهداشت و مدیریت بیماریها کاملا تخصصی هست، مگر بحث سلامت و تامین سلامت دام و طیور و متعاقب آن سلامت سبد غذایی مردم کاملا تخصصی نیست؟ پس چرا تو استان ما که 11 شهرستان داره، فقط 3 شهرستان هست که دکتر رئیس اداره هست و بقیه شهرستانها همه مسئولینش کاردان هستن. پس چرا اکثرا غیر متخصص مسئولن؟ آیا بدون تخصص میشه کارهای تخصصی انجام داد و تصمیم های تخصصی گرفت؟ چرا مسئول یک ستاد مهم اداره کل رو نیروی شرکتی گذاشتن و یک مسئول دیگه رو با دو سال سابقه انتخاب کردن؟ تو شهرستان ما یه کلینیسین بخش خصوصی داره به رئیس اداره خط میده. اگه سانسور نمی شد واضح اسم مینوشتم. من نمی دونم آیا سازمان و در راس آن دکتر آقا میری که از کار و تلاش دم می زند از این موضوع اطلاع دارن یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
تو ی شهرستان ی کاردان سرپرست هست وبعلت عدم سواد کافی و اعتماد بنفس کافی حتی از دهیارا هم میترسد
جالب بود این مورد برام
کلینسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
3
اگه یه فروشگاه زنجیره ای مقادیری مواد پروتئینی تاریخ انقضا گذشته درون یخچالش پیدا بشه چگونه باهاش برخورد میشه؟؟
فقط یه کوچلو جریمه نقدی میشه!
بله اینطور به فکر سلامت مردم هستید
خداوند به شما قوت بده که انقدر به فکر مردم هستید...
...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
3
لطفا یک نفر به ریاست سازمان توضیح دهد که دام سالم غذای سالم انسان سالم ، با سلامت دام شروع می شود
نه با سبد غذایی و شعار و جهاد
دامپزشک مسوول فنی از فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
3
رعایت بهداشت و سلامت مواد غذایی در کشتارگاه ها برای مسول فنی مساوی با اخراج وبیکاریست وتا زمانی که حمایت از مسوول فنی سرلوحه کار سازمان نباشد بیان سلامت غذایی بیشتر به جوک شبیه است البته کارفرماهای هم هستند که رعایت انصاف وسلامت مواد غذایی را مد نظر قرار می دهند ولی امان از آنهایی که نخواهند ونمی خواهند که به تخلفات خود توجه نمایند و فقط دنبال سود جویی هستند. در اینگونه موارد هیچگونه حمایتی از مسوول فنی صورت نمی گیرد و باید بیکار شود.
نظر شما
ادامه