کد خبر: ۷۲۳۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: سرپرست معاونت سلامت دامپزشکی مازندران از کشف و معدوم سازی حدود ۲۲۶۸۰ کیلوگرم میگوی منجمد فاسد در یکی از سردخانه های نگهداری مواد پروتئینی در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر حسین فیاضی» معاون سلامت دامپزشکی استان در این خصوص اظهار داشت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان محمودآباد در بازدیدهای ادواری و سرزده خود از مراکز نگهداری فرآورده های خام دامی، یک محموله ۲۲۶۸۰ کیلوگرمی میگوی فاسد را کشف و پس از بررسی ارگانولپتیکی محموله با دستور مقام قضایی و با حضور کارشناسان ستادی دامپزشکی مازندران این محموله معدوم و از چرخه مصرف حذف گردید.

فیاضی ارزش ریالی این محموله میگوی فاسد را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرد و تاکید داشت مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی در هنگام خرید این فرآورده ها علاوه بر توجه به علائم ظاهری محصول به لیبل محصول نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی مهمترین مواردی را که هم استانیهای عزیز باید بر روی برچسب محصول توجه داشته باشند، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، شرایط نگهداری، کد پروانه بهره برداری از دامپزشکی، لوگوی دامپزشکی و نام برند را نام برد و تاکید داشت، شهروندان برای تهیه این نوع محصولات به مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه و از تهیه مواد پروتئینی بصورت فله از دست فروشان محلی در بازار های سنتی جدا خودداری کنند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
5
2
بازم گلی به جمال دکتردریاباری وبچه هاش... .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
4
0
سلام ما از راه دور به زحمتکشان اداره دامپزشکی محمودآباد رئیس اداره دکتر سیدجواد دریاباری و مسئول اداره نظارت آقای حسن طبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
2
2
احسنت دکتر فیاضی مدیر لایق.
نظر شما
ادامه