کد خبر: ۷۲۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان از فعالیت و خدمت رسانی 1 مرکز رادیولوژی ، 4 مرکز سونوگرافی و 2 آزمایشگاه خصوصی دامپزشکی در شهرستان سیرجان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمان، وی اظهار داشت: یکی از راهکارهای دامپزشکی در ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده از توان بخش خصوصی است که به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال مرغداران و دامداران زحمتکش این شهرستان، با پیگیری های انجام شده توسط این شبکه مراکز سونوگرافی، رادیولوژی و  آزمایشگاه راه اندازی گردید تا بتواند خدمات درمانی مربوط به امور دام و طیور در منطقه را به نحو مطلوب به دامداران ارائه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: تمام فعالیت‌های این مراکز بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان دامپزشکی و تحت نظارت شبکه دامپزشکی انجام می گردد و با هرگونه تخلف و کوتاهی در ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: همینطور کلینیک های دامپزشکی موجود در سطح شهرستان به تعداد مطلوب و بالایی رسیده اند که در شهرستان اشباع شده و در حال حاضر کلینیک ها را در بخش های توابع شهرستان مجوز ایجاد و افتتاح کلینیک دادیم که در برخی بخش ها این کلینیک ها و داروخانه ها افتتاح شده اند و در موارد معدودی هم در دست اقدام هستند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
2
فاتحه کلینیک و درمان در همه ایران خوانده شده.نه دامی باقی مونده نه پولی برای مردم برای هزینه کردن در حیوان خانگی
نظر شما
ادامه