کد خبر: ۷۲۱۸۲
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران:
«دکتر حسین امینیان‌فر» افزود: افرادی امثال بنده با توجه به داشتن شرایط برای رفتن اگر در این کشور مانده‌ایم، به خاطر وابستگی به وطن و کلمه‌ای به نام «ایران» بوده است؛ بنابراین انتظار داریم که برای بهبود شرایط فکری شود ...

حکیم مهر: عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با بیان اینکه پیشنهادهایی که از خارج به نخبگان ارایه می‌شود، برای آنها بسیار جذابیت دارد، تاکید کرد: باید شرایط برای جلوگیری از غارت مغزها بهبود یابد و حداقل‌ها برای تامین زندگی نخبگان فراهم شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه سال جاری و در دوازدهمین همایش ملی نخبگان بود که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان، در کنار تمام انتقادهایی که از کم توجهی ها به قشر نخبه کشور می شود، نسبت به این رویه، سخت انتقاد کرد.

رییس جمهور برای اولین بار از عبارت «غارت مغزها» استفاده کرد و گفت: آنچه در بنیاد ملی نخبگان از زمان تشکیل تاکنون انجام گرفت، با آنچه که باید انجام بگیرد، تفاوت دارد. نخبه می خواهد مستقل بیاندیشد و خلاقیت داشته باشد و نیاز مردم خود را رفع کند و وابسته به ثروت و قدرت نیست. نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه مسئولان است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند که مغزها را غارت کند، افزود: دولت با همه امکانات باید در خدمت نخبگان و دانشگاه باشد. امروز اراده جدی در دولت وجود دارد که دیدگاه نخبگان مورد توجه قرار گیرد و در عمل ما شاهد یک تحول باشیم. این نگاه تحولی و تحول‌گرایانه که در نخبگان بیشتر از دیگران وجود دارد، زمینه خوبی است تا ایده دولت به انجام تحول در حوزه‌های علمی و به ویژه حوزه‌های عملکردی عملیاتی و اجرایی شود.

«دکتر حسین امینیان‌فر» متخصص پاتولوژی دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و یکی از نخبگان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا درباره دغدغه های نخبگان می گوید: حرف‌ها و شعارهایی که در مورد حمایت از نخبگان می شود، خیلی قشنگ است اما در بدنه مدیریت ها، عزمی برای تغییر رویه دیده نمی شود.

وی افزود: پیشنهادها و امکانات خارج از کشور برای نخبگان جذابیت دارد چرا که در شرایط مشابه دعوت نامه‌ای از یک دانشگاه معتبر دنیا به دست آنها می رسد که در آن می گوید اگر بیایید در این دانشگاه و فلان کشور، حقوق و دستمزد شما چنین و چنان خواهد بود. این مساله افراد را سر یک دوراهی قرار می دهد و در واقع انتخاب را خیلی سخت می کند که بخواهند از این شرایط بگذرند. از طرفی در داخل نیز تمام شرایط را برای رفتن مغزها فراهم کرده ایم حال چگونه می شود انتظار داشت که آنها پیشنهادهایی را که دریافت می کنند، رد کنند.

این متخصص پاتولوژی دامپزشکی گفت: وقتی نخبه ای می بیند که در کشور خود همچنان درجا می‌زند و صبح و شب چه در آزمایشگاه چه در جای دیگر کار می کند اما در پرداخت اجاره خانه خود مانده است، در انتخاب بین ماندن و رفتن با توجه به پیشنهادی که دارد، تصمیم می گیرد؛ در واقع شرایط روی تصمیم آنها تاثیر می گذارد چرا که این شرایط تا نقطه‌ای قابل تحمل است و با همه وابستگی که به کشورش دارد، گاهی مجبور به رفتن می شود.

امینیان فر ادامه داد: همه به وطن خود وابستگی داریم و اگر افرادی تصور کنند کسانی که مهاجرت می کنند این وابستگی را ندارند، سخت در اشتباه هستند، افرادی امثال بنده با توجه به داشتن شرایط برای رفتن اگر در این کشور مانده ایم، به خاطر همین وابستگی ها و کلمه ای به نام «ایران» بوده است؛ بنابراین انتظار داریم که برای بهبود شرایط فکری شود.

این نخبه کشورمان در ادامه به سخنان رییس جمهور در همایش ملی نخبگان اشاره کرد و گفت: آیت الله رییسی به غارت مغزها اشاره کردند؛ باید با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم باید بگویم ما درِ خانه خود را باز گذاشته ایم و یک تابلو هم سردرِ خانه زده‌ایم که بفرمایید ما اینجا استعدادهایی برای غارت داریم، تشریف بیارید و ببرید.

عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران اظهار داشت: بنده زمانی می توانم بگویم ماشین بنده به سرقت رفته که مسایل ایمنی را رعایت کرده باشم، این که درِ ماشین باز باشد، سوییچ هم روی آن باشد یعنی آقای دزد بفرما، بیا سوار شو و برو. این دقیقا الان شرایط کشور ما است که تمام شرایط را فراهم کرده ایم که نخبگان کشور را به غارت و سرقت ببرند.

وی گفت: بسیاری از نخبگان هم هستند که از نظر زمینه کاری و تحصیلی در ایران و منطقه خاورمیانه برجسته و برتر هستند ولی احساس نمی کنند که کشور یا دانشگاه به آنها نیاز دارد و این احساس را هم همین دانشگاه و کشور برای آنها ایجاد کرده است.

این متخصص پاتولوژی دامپزشکی تاکید کرد: البته ما منکر تلاش ها نیستیم یعنی از زمانی که آقای ستاری در بنیاد ملی نخبگان مستقر شد و تا زمانی که رفتند، اقدامات مفید زیادی داشتند و با وجود همه این زحمات، نباید انتظار تغییر آنی داشت که غیرمنطقی است. از طرف دیگر امیدواریم آقای دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز در مسوولت جدید خود نگاهشان بر اعطای حمایت ها باشد.

 

انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
17
فکر می کنید چرا کنکور حذف نمیشه
چون استعداد برتر از کل کشور شناسایی بشن بعدشم از طریق دعوت نامه مهاجرت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
10
5
۱۵ سال؟
۶ سال دوره دکترای عمومی و ۴ سال دوره تخصصی
۵ سال دیگه چکار میکردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
بله منم دانشجوی تخصص تهران بودم، به ندرت مگر اینکه سمبل کنند افرادی کمتر از ۷ سال تخصص رو می‌گیرند. اکثر بچه ها چون دو سال هم فرصت رو کش میدند معمولا بین ۷ تا ۹ سال تخصص زمان میگیره ازشون. من زیاد دیدم بچه های سایر دانشگاها که تخصص رو ۳ ساله گرفتن اما تهران چیزه دیگه ای هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
16
متاسفانه در کشور ما علم‌و دانش جایگاه افراد رو مشخص نمیکنه
راه ها و ارتباط ها تعیین‌کننده جایگاه افراد هستن
به خاطر همین مسیر پیشرفت خیلی خیلی سخت شده
چون فردی که از نظر علمی قوی هست باید یه گوشه بشینه و افراد متوسط جامعه در جایگاه های بالاتر و بهتری قرار بگیرند که نتیجه ش رو الان داریم‌میبینیم.
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
8
16
دکتر جان
بزن برووو
۱۵ سال رو بیشتر تلف نکن
بزن برو برار
اندکی شجاعت جهت تغییر چاشنیش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
اینجا کسی به این تخصص ها اهمیت نمیده دکتر جان میتونی برو مگه نشنیدی قرار دارندگان مدرک سیکل ها امور رو به دست بگیرن در دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
9
6
البته دکتر درست میگویند ولی واقعیت اینست که قرار نیست هرکسی در دانشگاه تحصیل کرد درآمد بالایی داشته باشد. دنیا به کاربردی بودن و فایده دار بودن تحصیل بها میدهد. چرا ما زمانی که خودرویمان نیاز به تعمیر دارد نزد مکانیک ماهر میبریم؟ چون اجرت مهارت خود را میگیرد. اگر تحصیلات کارامد نباشد و به درد جامعه نخورد طبیعتا منفعت مادی ندارد ولی میتوانید برای دل خودتون درس بخونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
استاد دانشگاه خیلی خوب و دانشمند، چه فرقی با هیات علمی بیسواد سهمیه ای دارد؟ هر دو کارمند وزارت علوم هستند اتفاقا بیسواد سریعتر رشد می کند و رتبه ها را اخذ می کند! اینجا ایران است، تمثیل مکانیک ماهر اینجا صدق نمی کند، در بخش دولتی هر چه قدر باسواد تر و حرفه ای تر باشی بیشتر مورد غضب اطرافیان و تنگ نظران بیسواد قرار می گیری و چاره ای جز تنهایی و گوشه نشینی یا مهاجرت نداری، درست برعکس بخش خصوصی که هرچه باسوادتر و حرفه ای تر باشی سریع رشد می کنی، در کشورهای خارجی دولت‌ها اینقدر در کار دانشگاه‌ها و عزل و نصب ها و استخدام اساتید سهمیه ای، سفارشی، تبدیل به داخل، مصلحتی، بورسیه ای بعدا گندش درآمده و....دخالت نمی کنند بلکه هر دانشگاه مستقل از دولت اقدام به پرورش و استخدام استاد باسواد می کند و هیچوقت با تلفن فلان وزیر، نماینده و..... نظر علمی خود را تغییر نمی دهد، استاد عزیز انتخاب کاملا واضح و روشن است بهتر است به ندای قلبی خود مراجعه کنید، موفق باشید.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
آخه بنده‌ی خوب خدا! از دامپزشکی کاربردی تر؟! این بنده خدا همین الان بزنه تو کار درمان سگ و گربه کار و بارش سکه میشه. اما ایستاده در نقطه‌ای که می‌خواد آدم پرورش بده، علم تولید کنه. انصافا این حقش نیست.
محمد سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
15
باز برو شکر کن حقوق تو اجاره را پر می کند من مسئول فنی بخش خصوصی چه غلطی بکنم ؟
شرمنده زن و بچه و در جامعه سر به زیر .
جم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
3
سلام خوبید خداقوت خسته نباشید ببخشید امروز خبر دار شدم دولت مخترم رییسی وام خوب به اساتید دانشگاه میده یک سری مدارک میخواهند که جالب است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
سلام شما درست شنیدید
۵۰۰ میلیون میدن ۲ میلیارد پس میگیرن با ۳ تا ضامن و کسر از حقوقشان و کسر از حقوق خود عضو هیات علمی و توی رهن رفتن خانه
اگر این شرایط خوب است پس ما اساتید برد کردیم استاد دانشگاه شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
3
5
باسلام
دکترعزیزتنها شما بااین مشکل روبرو نیستید کل جامعه شاغل اگربه سلامت کار کند این مشکل را داردیادم می آید یکی از همکاران که دریک گاوداری کار میکرد مجبور شد خانه خود را به علت افزایش اجاره تخلیه ویک منزل درمحله ای پاینتر اجاره کتدلطفا منت سر مردم این کشور نگذارید مطمئن هستم اگر می توانستیدمی رفتیداین مشکل فقط مربوط به شما نیست درایران هیچ کس بامدیریت بسیارضعیف حاکم بر جامعه درجایگاه واقعی خود قرارنداردوهر روز جامعه درحال فقیرترشدن است لطفا تادیر نشده از ایران بروید
پاسخ ها
من
| Malaysia |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
سلام شما اشتباه میکنید دل کندن از وطن و عزیزانی که آدم تو کشور خودش داره برای همه ساده نیست! بعضی‌ها تا آخرین لحظات وضعیت نابسامان اینجا رو به امید بهبود تحمل میکنند هر چند در حال حاضر واقعا امید به بهبود کاملا ساده لوحانه است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
8
8
البته که حقوق اساتید دانشگاه اینقدر هم کم نیست
مگر اینکه منزلی که اجاره کردین مناسب نبوده و ..
ضمن اینکه اکثر دانشگا ها تا 5 سال خانه سازمانی میدن و علاوه بر حقوق بابت طرح های پژوهشی هم مبالغ هنگفتی دریافت میکنین
و برای پایان نامه های دانشجویی که روز به روز بیشتر میشن و تقریبا تمام مشکلاتش به عهده دانشجو هست هم مبالغ بالایی در هر رده دریافت میکنین
اینو مقایسه کنین با کسانی که مثل شما تحصیل کردن منتها ........ جذب هیات علمی نشدن و مجبورن قراردادی کار کنند
پس ناشکر نباش
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
با سلام
فکر نمی‌کنم شما از محیط دانشگاه اطلاعی داشته باشید، احتمالا سواد دانشگاهی ندارید. این که میفرمایید خانه سازمانی دانشگاه می‌دهد برای اکثر دانشگاه‌ها مصداق ندارد. می‌دانید دانشگاه برای پایان نامه ها چقدر می‌دهد ۴۵۰ هزار تومان ( دانشگاه تهران که خودم استاد هستم )، مبالغ هنگفت برای طرح های پژوهشی در ایران که همه چی با رانت است، شما در کدام کشور زندگی می‌کنید اینجا ایران است. در مورد کرایه خانه هم به سایت دیوار سر بزنید ببینید اجاره یک آپارتمان ۶۰ متری در یک منطقه متوسط چقدر است شما صاحبخانه تشریف دارید. وزارت علوم کمترین حقوق را به کارمندان و اعضای هیات علمی می‌دهد میدانید چرا چون کشور ما به ارگان‌هایی مثل وزارت نفت، پتروشیمی، .... توجه دارد. خواهشمند است اطلاعات داشته باشید و بعد اظهار نظر نمایید. با آرزوی اینکه همه دانشجویان دکتری بیکار در ایران بمانند و کار پیدا کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
https://iusnews.ir/fa/news-details/447351/
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
من دانشگاه تهران هستم و اثری از خانه سازمانی ندیده ام. معتقد بودم و هستم که اگر در کشوری فساد به دانشگاه و قوه قضائیه نرسد هر فسادی در جامعه قابل برگشت است، مگر اینکه فساد بخصوص فساد مالی به این دو برسد که متاسفانه رسیده است. طرحهای میلیاردی وجود دارند ولی برای از ما بهتران، شاید از هر ۱۰۰ عضو هیات علمی یکنفر چنین ارتباطاتی را داشته باشد، اما حداقل در دانشکده ما اساتید از حقوق متوسط خود برای پروژه ها خرج می کنند که برای بسیاری حتی قابل تصور هم نیست. بعد از بیست و سه سال کار کردن در اینجا تازه به فکر رفتن افتاده ام. اگر توانستم خبرش را تقدیم خواهم کرد البته فرش قرمزی هم پهن نشده و احتمالا باید از استادیاری مجددا شروع کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
با سلام خدمت دانشگاهی های عزیز
بنده با مدرک تخصصی دامپزشکی نصف حقوق هم رده که حالا هیئت علمی شده را ندارم. این قدر نگاه از بالا به پایین نداشته باشید.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
اگه شما استاد دانشگاه هستین و 450 تومن میگیرین چرا ناشناس؟
بفرمایید اسمتون رو شاید دانشگاه حقتون رو پرداخت کرد

من خودم برای مصاحبه هیات علمی هزارجا رفتم
اما رسماً اعلام کردن مصاحبه ها سوری و قبلا شخص مورد نظر انتخاب شده
من از همه دانشگاهها خبر ندارم اما ارومیه همدان سمنان اهواز حتی زاهدان زابل و خیلی جاهای دیگه خونه سازمانی میدن
شما خبر نداری
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
میگم اشتهاتون خیلی زیاده
برای ی طرحی که ........ قراره گوشه کتابخونه خاک بخوره انتظار میلیارد دارین؟
من منظورم طرح های 40-50 میلیونی بود
قابل توجه جنابعالی که خیلی از دامپزشک ها با همین مقدار تحصیلات بابت دریافت وام 40-50 میلیونی برای پرداخت رهن و اجاره هنوز تو صف هستن
اونوقت شما به میلیارد فک میکنین ...........
ناشناس
| Malaysia |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
سلام مطالبی که شما از دانشگاهها شنیدید کاملا غلط هستش، دانشگاهها کمترین میزان مزایا رو در بین مراکز دولتی و غیر دولتی دارن به طوری که میانگین دریافتی شامل حقوق و سایر دریافتی های هیات علمی ها همواره از مبلغ حکم حقوقی به طور قابل توجه پایین تر هست.
ناشناس
| Malaysia |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
برای اطلاع دوستانی در مورد خونه سازمانی باید بگم من در مورد یکی از دانشگاههای دولتی خبر دارم که خودم اونجا هستم بقیه دانشگاهها رو نمیدونم ولی با توجه به صحبتها با همکاران، به نظرم دانشگاههای دیگه هم خیلی وضعیت بهتری ندارن، در دانشگاه ما برای خونه سازمانی باید لااقل یکی دو سال تو نوبت باشی وقتی نوبتت شد خونه رو بهت «اجاره» میدن و قسم میخورم مبلغ اجاره خیلی با داخل شهر فرقی نمیکنه و جالبه بعد از پنج سال اگه باز خونه رو بخوای مبلغ اجاره به طور تساعدی بالا میره، بطوری که بعضی از همکاران ترجیح میدن داخل شهر خونه بگیرن مگر فقط به علت نزدیکی به دانشگاه ترجیحشون خونه سازمانی باشه و یک برتری دیگه اینکه پول پیش نمیخواد دانشگاه ولی باز میگم بعد پنج سال اجاره ش رو یکهو بشدت بالا میبرن چون میگن فرصتت تموم شده برای بقیه هست
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
من با حقوق ده تومنی به سختی میتونم از پس اجاره دو تومنی بربیام
یعنی 4 برابر اجاره خونه هم برای مخارج زندگی خودم تنها کم میاد
اونوقت کسی که تمام حقوقش می‌ره پای اجاره بنظرتون به چه منبع نامحدودی باید وصل باشه تا از پس مخارج خود و خونواده بربیاد؟
البته با عرض پوزش از اساتید محترم، فقط میخام بدونم از چه راههای دیگه ای این اساتید ارتزاق میکنن
صبح تا شب تو آزمایشگاه باشی
حقوقت فقط صرف کرایه خونه بشه و اونوقت مخارج زندگی از کجا؟
میشه به فتوسنتز هم فکر کرد؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
با سلام
توضیحات اینجانب کاملا مستند میباشد، شما اگر به مبلغ ۴۵۰ شک دارید سری به معاونت پژوهشی دانشگاه تهران که در قسمت درب ورودی حراست دانشگاه در خیابان ۱۶ آذر است بزنید و سوال کنید. الان یکی از اعضای هیات علمی در همین پاسخ ها توضیح دادند که ما از حقوقمان برای دانشجویان ارشد و دکتری خرج میکنبم چون ۴۵۰ برای خرید دستکش و دستمال کاغذی آزمایشگاه فقط کفایت میکند، واقعا این حرف قابل باور نیست که در این دنیا مگر می‌شود شخصی از حقوق خودش برای دانشجو خرج کند، ولی تمامی مستندات دانشگاه تهران این را تایید می‌کند که اعضای هیات علمی دانشجویان نابغه را که وارد دانشگاه می‌شوند را حمایت میکنند، واقعا چرا ما این کار را میکنیم وقتی حقوقمان کفاف زندگی خودمان را نمیدهد، عشق به دانش، عشق به میهن، عشق به رشد، اما چه کسی اهمیت میدهد‌‌
لطفا بدون اطلاعات اظهار فضل نفرمایید‌.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
اگه میگیری نوش جونت
ما که بخیل نیستیم
......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
شما چه استادی هستید و از کجا مدرک استادی گرفته اید که "صوری" را "سوری" و "تصاعد" را" تساعد" می نویسید. شرم کنید و خجالت بکشید و بیش از این آبرو ریزی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
4
5
ماهی 30 میلیون میگیرن کم کمش بازم کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
پایان نامه ارشد حداقل سه تومن و دکتری ده تومن است. چرا الکی حرف میزنی.
ایرانی وطن پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
3
مسئولین به فکر باشید.
حسین امینیان فر
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
4
6
با سلام و احترام خدمت همکاران عزیز دامپزشک
تحریف زیادی در مصاحبه ی من با خبرنگار ایرنا، انجام شده که تیتر این خبر حکیم مهر، برداشت نادرست خبرنگار ایرنا بوده است.
این “سهل انگاری رسانه ای” توسط ایرنا، نادرست است.
در این مصاحبه؛ نه نخبگان را تافته ای جدابافته از جامعه عنوان کرده ام ، و نه تحصیل ۱۵ ساله در دانشگاه تهران را به خود نسبت داده ام، و نه اجاره خانه خود را معادل حقوق هیئت علمی اعلام کرده ام،
از حکیم مهر عزیز خواهشمندم نسبت به تغییر تیتر و حتی در صورت امکان و تا پیگیری از ایرنا، نسبت به حذف این گفتگوی تحریف یافته اقدام فرمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
3
5
متاسفاه وضعیت کسایی که دکتری از دانشگاههای خوب گرفتن همینه باز خوبه شما هیات علمی شدید اگر با کلی تخصص و رتبه یک بودن کارمند میشدید و ماهی ۵تومن حقوق میگرفتید چکار میکردید. یا اگه مثل خیلی فارغ التحصیلهای دکتری قرارداد حجمی داشتید هر یک سال حقوق میگرفتید چی، یا مثل حق التدریسها سالی دو تومن میگرفتید چی همه ما که دکتری ازدانشگاه معتبر گرفتیم امکان مهاجرت داریم ولی موندیم چون حقمون هست در وطن مادری زندگی کنیم اما متاسفانه هیچ بهایی بهمون داده نمیشه
نظر شما
ادامه