کد خبر: ۷۲۱۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از اختصاص یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس مجهز به اتاقک مخصوص و دارای دستگاه سونوگرافی پیشرفته و سایر لوازم معاینه دام به عنوان کلینیک سیار دامپزشکی توسط فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ویژه جهاد دامپزشکی در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر، «دکتر مهدی ظفری پور» سرپرست اداره دامپزشکی این شهرستان ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج، از اختصاص یک دستگاه خوروی تویوتا هایلوکس مجهز به اتاق مخصوص، دستگاه سونوگرافی پیشرفته و سایر لوازم معاینه دام به عنوان کلینیک سیار دامپزشکی توسط فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ویژه عملیات جهاد دامپزشکی برای اولین بار در سنوات گذشته خبر داد.

وی افزود: باتوجه به همکاری و تعامل تنگاتنگ سپاه و دامپزشکی این کار که امری بی سابقه بوده کمک شایانی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در زمینه امور دامپزشکی و دامپروری می نماید.

در پایان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ملایر ضمن تشکر و قدردانی ازحمایت و همکاری فرماندهی حوزه بسیج مقاومت شهرستان، گفت: بمناسبت هفته بزرگداشت بسیج اردوی جهادی در دو روستای "خردمند و آبدر" و خدمات رسانی رایگان صورت پذیرفت.


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
5
دامپزشکی چه رابطه تنگاتنگی با سپاه و بسیج داره ؟؟
جز اینکه همش فقط نظرات غ علمی میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
4
کلا تا فاتحه بخش خصوصی پروانه دار بدبخت ورشکسته رو بخونین ول نمیکنین
نظر شما
ادامه