کد خبر: ۷۲۱۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: جلسه شورای هماهنگی دامپزشکی کشور با حضور همه سطوح مدیریتی دامپزشکی کشور برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، این جلسه که در سازمان دامپزشکی کشور با حضور رییس و معاونین و مدیران کل دفاتر سازمان دامپزشکی کشور در سالن جلسات سازمان مرکزی و همچنین شرکت وبیناری مدیران کل، معاونین، رؤسای ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان های سراسر کشور برگزار گردید، برنامه های در پیش رو سازمان دامپزشکی کشور تشریح و در خصوص ارزیابی عملکرد استان ها مطالبی بیان گردید.

«دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور در این جلسه بر اهتمام کلیه مدیران و همکاران سراسر کشور در خصوص پیشگیری از بیماری های دامی و اجرای برنامه ها و طرح های ابلاغی اشاره نمود و ارائه خدمات رایگان و محرومیت زدایی دامپزشکی را از مهمترین برنامه های اولویت دار سازمان دامپزشکی خواند و همچنین اجرای رزمایش های جهاد دامپزشکی، به منظور ارائه خدمات به مناطق دورافتاده و صعب العبور با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی سپاه را از دیگر برنامه های شاخص در دولت مردمی برشمرد که در یکسال گذشته در بیش از نیمی از استان های کشور عملیاتی گردیده است و در آینده نزدیک در کلیه استان ها، این طرح محرومیت زدایی دامپزشکی توسط قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی به صورت گسترده عملیاتی خواهد شد.

در پایان جلسه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور با حضور فیزیکی و وبیناری کلیه مدیران؛ ارشد، میانی و پایه دامپزشکی سراسر کشور برگزار گردید و مدیرکل، معاونین و رؤسای ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان با حضور در این جلسه به بیانات و برنامه های ابلاغی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و معاونین ایشان توجه ویژه ای داشتند و موارد مطرح شده در جلسه را، در برنامه های اجرایی حوزه کاری خویش قرار دادند


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
2
هنوز نمی دانند اداره ثبت احوال با اون همه نیرو مشخصات هرنفر را یکبار ثبت می کنند اون وقت انتظار دارند در ادارت دامپزشکی با وظایف متعدد هر دامدار را در سال چندبار باید ثبت عملیات کند . ضمنا دامداری ممکنه الان دامدار باشد ولی در طرح دیگر نباشد . در نظر بگیرید در سال چندین طرح واکسیناسیون اجرا می شود و خیلی از شهرستان ها اکثریت مردم دامدار هستند. این خودش یک اداره ثبت احوال دامپزشکی یا چندین نیرو میخواد. بعضی اوقات مدیران چنان صحبت می کنند که انگار نمی دانند دام چیه دامدار کیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
5
در همین جلسه فرمودند هر جا انفلوانزای فوق حاد رویت شد از بی عرضگی مدیره.
پاسخ ها
مجازاتگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
در قدیم کسی که گزارش بیماری میداد و در واقع بیمار یابی میکرد تشویق میشد الان باید تنبیه بشه یعنی اگر بیماری را دیدید گزارش ندهید مخفی کاری
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
0
استان ما که همه بیماریها رو داره یعنی مدیر ما......
نظر شما
ادامه