کد خبر: ۷۱۵۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس نظام دامپزشکی استان یزد با اشاره به افزایش روزافزون فعالیت پت شاپ‌ها یا کلینیک های خصوصی درمان حیوانات گفت: این مراکز هیچ مجوزی از نظام دامپزشکی ندارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر کاظم نجفی» ظهر پنجشنبه در نشستی خبری با اشاره به روز دامپزشکی، از فعالیت ۵۶۲ نفر به عنوان اعضای نظام دامپزشکی استان یزد خبر داد.

وی بیان کرد: هفت نفر از این تعداد متخصص، ۲۸۸ نفر دکترای عمومی، دو نفر کارشناس ارشد، ۶۹ نفر کارشناس و بقیه کاردان هستند.

نجفی همچنین از فعالیت ۱۰۸ مسئول فنی دامپزشکی خبر داد و یادآور شد: این افراد تهیه، تولید و فرآوری فرآورده های خام دامی را تحت نظارت دارند.

رئیس نظام دامپزشکی استان یزد با بیان اینکه این نهاد متولی امر صدور پروانه های بهداشتی اماکن دامی است، عنوان کرد: تمامی اماکن دامی که در سطح استان در فرآیند تولید دام و طیور و آبزیان فعالیت دارند، پروانه خود را از نظام دامپزشکی دریافت می کنند.

نجفی همچنین از صدور ۷۹۶ پروانه صنعتی و ۴۷۳ پروانه روستایی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت پت شاپ ها یا کلینیک های خصوصی درمان حیوانات اظهار داشت: این مراکز هیچ مجوز از نظام دامپزشکی ندارند و به طور مستقل فعالیت می کنند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
2
در انتهای متن این خبر نوشته شده «پت شاپ ها یا کلینیک ها»، حال عبارت «یا» در این متن به چه معناست؟ یکم رو ادبیات کار کنید، احتمالا منظور پت شاپ بوده نه کلینیک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
0
به صورت مستقل یا غیر قانونی یا بدون مجوز، خو اگه اینطوریه و بدون مجوز و غیر قانونیه اونم تو استان کوچک یزد ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
به نظام چه ربطی داره؟اداره مجوز فعالیت میده.
نظر شما
ادامه