کد خبر: ۷۱۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: دامپزشکی امروز همان جهاد سازندگی قدیم است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، صبح امروز در اولین روز از هفته دامپزشکی که با نام دامپزشکی، سلامت غذا از مزرعه تا سفره نیز نامگذاری شده است جمعی از کارکنان دامپزشکی استان با «حجت الاسلام عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام عبادی ضمن تبریک به مناسبت هفته دامپزشکی گفت: کار در دامپزشکی و خدمت به قشر روستایی و عشایری توفیقی است که نصیب شما گردیده و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده گردد.

وی گفت: فرهنگ و فضای ساده و بی ریای مردمان عشایر و روستا باید حفظ گردد و مردمان عشایر همان طور که از هوایی پاک بهر ه مند هستند قلبی پاک و مهربان نیز دارند و خدمت به این مردم را افتخاری برا خود بدانید .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: عملکرد ها در دستگاههای اجرایی بسیار مهم و حائز اهمیت  میباشد ولی مهمتر از آن انسانیت است که باید در هر حال مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار «دکتر محمد اصغرزاده» مدیر کل دامپزشکی استان نیز گفت: دامپزشکی امروز همان جهاد سازندگی قدیم میباشد و کارکنان دامپزشکی در دوره افتاده ترین مناطق حاضر میشوند و خدمات خود را به جامعه هدف انجام میدهند.

وی گفت: دامپزشکی دستگاهی خدمت رسان میباشد و در دامپزشکی کارکنان به دنبال ارباب رجوع هستند

اصغرزاده گفت: کار در دامپزشکی بسیار گسترده میباشد و شعار از مزرعه تا سفره در دستور کار کارکنان دامپزشکی قرار دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه افزود: سلامت مردم خط قرمز ما میباشد و هیچ گونه کوتاهی و تخلفی از هیچ شخصی پذیرفته شده نیست و به شدت و برابر مقررات با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصغرزاده در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از  عملکرد قسمت های مختلف دامپزشکی استان را ارائه داد.

بنا بر این گزارش پیش از سخنان مدیر کل دامپزشکی حجت الاسلام حیدری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان نیز گزارشی از اقدامات حوزه کاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی را ارائه نمود و گفت: 14 نفر ناظر ذبح شرعی در کشتارگاههای استان فعالیت دارند که از این تعداد 9 نفر نیروی ثابت و شبانه روزی کار نظارت بر ذبح شرعی را انجام میدهند.

حیدری افزود: کار در دامپزشکی هر روز رزمایش میباشد و کارکنان دامپزشکی در طول سال هر روز به مناطق عملیاتی مشخص شده میروند و عملیات واکسیناسیون ،سم پاشی، آموزش در بین مردم  روستایی عشایری را انجام میدهند .

گفتی است هفته دامپزشکی از 14 مهر ماه آغاز و تا 20 مهر ماه که با نام دامپزشکی، تشکل های مردمی، توسعه مناطق روستایی و عشایری میباشد ادامه خواهد داشت.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
1
14 مهر ماه روز دامپزشکی بر تمامی کارکنان زحمتکش دامپزشکی مبارک باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بر "کارنکنان" دامپزشکی بهتره بگی
نظر شما
ادامه