کد خبر: ۷۱۵۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: ششمین جلسه شورای فنی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در اتاق جلسات این اداره کل و با حضور اعضای این شورا برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در ابتدای این جلسه «دکتر مهدی حامی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، از وضعیت پایدار مهار بیماری­ های واگیر در جمعیت دام، طیور و آبزیان استان ابراز رضایت نمود و اعلام داشت که این شرایط موجب می­ شود ادارات ستادی با فراغ خاطر به وظایف معمول خود بپردازند.

وی در ادامه گفت: بر اساس گزارش­ های دریافتی از ادارات دامپزشکی شهرستان ­ها و جمع ­بندی اداره تشخیص و درمان، عمده درمانگاه های حیوانات همراه (pet clinic) در شهرستان تبریز واقع شده اند که از میان 43 واحد موجود در شهرستان تبریز، 20 واحد واجد دستگاه رادیولوژی هستند که برای دریافت گواهی از سازمان انرژی اتمی اقدام نموده ­اند و یا در حال طی دوره آموزشی برای دریافت گواهی می ­باشند و فعالیت هر مجموعه ای در این زمینه بدون دریافت گواهی سازمان انرژی اتمی، از نظر این اداره کل غیرمجاز می باشد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
1
3
باید یک دستگاه رادیولوژی باشه و همه برن اونجا انجام بدن . ن اینکه هر دکتری تو مطبش یکیشو داشته باشه . هم باهاش پز بده و هم آلودگی اشعه ایجاد کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
یعنی چی آقا/ خانم محترم. یک بیمارستان حق داره تجهیزات خودش را بخره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
1
این دستگاههای غیر استاندارد باید جمع اوری بشه.
مگه تو هر مطبی باید دستگاه بزارن؟؟؟؟
بدون ایمنی و غیر استاندارد هستند
نظر شما
ادامه