کد خبر: ۷۰۸۱۲
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مهدی جلوخانی» افزود: نفع اجرای ماده ۱۹ به کل مجموعه دامپزشکی و البته به مردم برمی‌گردد. این مساله با همت همه‌جانبه دست‌اندرکاران شدنی است و میسر می‌شود ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: حدود یک ماه قبل بود که «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مهدی جلوخانی» را به عنوان سرپرست اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین منصوب کرد. این انتصاب بهانه‌ای شد تا به سراغ او برویم و دقایقی را به گفت‌وگو بنشینیم.

دکتر جلوخانی معتقد است که در سالیان اخیر برخی از نیروهای استان که تعداد آنها هم کم نیست، به هر دلیلی جابه‌جا و از استان مامور شدند: «بنده تمام تلاش خود را در مسیر بازگرداندن درصدی از آنها به کار خواهم گرفت.»

وی بهبود شرایط معیشتی و رفاهی کارکنان را یکی از برنامه‌های خود معرفی و تصریح می‌کند: «ما سعی بر این داریم که سرانه اضافه‌کار همکاران را افزایش دهیم، چون بچه‌های ما با توجه به معضل کمبود نیرو، به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند. همچنین با رایزنی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه استان، مدیران ارشد استان و سازمان دامپزشکی سعی در افزایش سهمیه استخدامی، ارتقای وضعیت معیشتی همکاران و حل معضل کمبود نیروی بخش دولتی داریم.»

حکیم مهر: آقای دکتر ورودی چه سالی و کدام دانشگاه هستید؟

بنده در سال ۸۲ در دانشگاه آزاد کرج مشغول به تحصیل و در سال ۸۹ فارغ‌التحصیل شدم.

حکیم مهر: چرا رشته دامپزشکی را انتخاب کردید؟

از ابتدا به دامپزشکی و به حیوانات علاقه زیادی داشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که این رشته را انتخاب کنم و فعالیت‌هایی در این زمینه داشته باشم.

حکیم مهر: لطفا به فعالیت‌های اجرایی خود اشاره‌ کوتاهی بکنید.

بنده در سال ۹۰ و در شهرستان ساوجبلاغ در قسمت مسئولیت تست سل و بروسلوز مشغول به فعالیت شدم. بعد از مدتی فعالیت در این زمینه، با نظر ریاست محترم شبکه، به صورت همزمان مسئول واحد نظارت‌بر فراورده‌های خام دامی هم شدم و به صورتی برنامه‌ریزی می‌کردم که در شیفت صبح و بعد از ظهر در خدمت مجموعه باشم و فعالیت‌های لازم را انجام دهم. در ادامه به قزوین منتقل شدم و مدتی کارشناس نظارت‌بر فراورده‌های خام دامی و سپس به مدت حدود ۴ سال سرپرست کادر بهداشت کشتارگاه دام شدم. کمی بعد مسئول واحد دارو و درمان شهرستان قزوین شدم و تلاش می‌کردم که در حوزه‌های مختلف کمک‌‌رسان شبکه باشم و در حوزه نظارت و سایر حوزه‌ها، فعالیت لازم را داشتم. در ادامه به مدت حدود ۴ سال رئيس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین شدم و درنهایت در ششم تیرماه سال جاری، به‌عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قزوین منصوب شدم.

حکیم مهر: حضرتعالی سال‌های طولانی در استان قزوین فعالیت داشته‌اید. از نظر شما مهمترین مساله و چالش استان در حوزه دامپزشکی چیست و شما چه برنامه‌ای برای حل آنها دارید؟

نوع و گسترش فعالیت‌های حساس و حاکمیتی دامپزشکی، مسائل متفاوتی را در سطح استان رقم می‌زند و شامل می‌شود. وظیفه و عملکرد قانونی این سازمان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و بر امنیت غذایی و حتی اقتصادی و اجتماعی جامعه هم تاثیرگذار است. این موضوع ایجاب می‌کند که به مسائل متعددی پرداخته شود که به هر حال در هریک کاستی‌ها و چالش‌هایی وجود دارد. با این حال با توجه به اینکه نیروی انسانی در هر سیستم و مجموعه‌ای زیربنای قدرت و تاثیرگذاری آن مجموعه را شکل می‌دهد، می‌تواند عامل مهمی در موفقیت مجموعه به شمار آید.

در سالیان اخیر برخی از نیروهای ما که تعداد آنها هم کم نیست، به هر دلیلی جابه‌جا و از استان مامور شدند که بنده تمام تلاش خود را در مسیر بازگرداندن درصدی از آنها به کار خواهم گرفت و امیدوارم که با تلاش و کوشش و تعاملاتی که هست و با موافقت‌هایی که سازمان دامپزشکی در این زمینه انجام می‌دهد، بتوانم آنها را بازگردانم تا شاهد بدنه کارشناسی قوی‌تری در اداره کل باشیم و کارها را به صورت روتین جلو ببریم.

دومین برنامه بنده، ایجاد وحدت و همدلی حداکثری بین همکاران است، کمااینکه در اداره دامپزشکی قزوین نیز روی این مقوله بسیار کار کرده و سیاست‌هایی را جهت استفاده از این وحدت و همدلی در راستای خدمات حداکثری به بهره‌برداران تبیین کردم. مادامی که وحدت، همدلی و تعامل بین همکاران باشد، مطمئنا انرژی لازم به اداره کل برمی‌گردد و منفعت آن به سازمان، به‌عنوان یک نهاد حاکمیتی و همچنین به بهره‌بردار و مردم استان می‌رسد. بنده در این مسیر از هرگونه حاشیه‌سازی‌ احتمالی پرهیز می‌کنم و بی‌شک از مدیرانی که درصدد ایجاد آشوب و تفرقه بین همکاران هستند، استفاده نخواهم کرد. درواقع تمام تمرکز و انرژی اداره کل بر روی خدمات‌رسانی حداکثری به مردم شریف استان خواهد بود. این‌ها چالش‌هایی بود که در وهله اول قابل پیگیری است و ان شالله بتوانیم یک مجموعه منسجم و قوی در راستای اهداف سلامت محور سازمان داشته باشیم.

حکیم مهر: برنامه شما در حوزه تعامل با بخش خصوصی و حمایت‌هایی که می‌توانید از این بخش انجام دهید، چیست؟

در ارتباط با بخش خصوصی، بزرگترین چالشی که می‌توانیم آن را پیگیری کنیم و در مورد آن هم‌افزایی انجام دهیم، اجرای ماده ۱۹ است. تعامل سازنده با نظام دامپزشکی و بخش خصوصی از محورهای برنامه بنده در استان است. نظام دامپزشکی و بخش خصوصی دامپزشکی در استان باید همیار و همپای ما در پیشبرد اهداف دامپزشکی استان باشند. بهره‌گیری از تجربیات ارزنده همکاران بخش خصوصی و برگزاری جلسات در قالب برنامه‌های مدون و منظم و ایجاد گروه‌های مشاوره با تعامل بخش خصوصی از برنامه‌های پیش رو خواهد بود.

حکیم مهر:‌ به ماده ۱۹ اشاره کردید. وضعیت اجرای ماده ۱۹ در استان چگونه است و چه برنامه‌هایی برای اجرای بهتر آن دارید؟

در دوره‌های قبل، اقداماتی در راستای اجرای ماده 19 در استان انجام شده ولی این سطح قابل ترقی و افزایش است که با تعامل سازنده با بخش خصوصی و نظام‌های صنفی، سعی در پیاده‌سازی هرچه بهتر ماده 19 در استان خواهیم کرد. تا زمانی که نظام پرداخت بر اساس ماده 19 جاری نگردد، نیل به اهداف عالیه تامین سلامت فراورده‌های خام دامی و عملیاتی کردن شعار از مزرعه تا سفره به‌درستی حاصل نمی‌شود، لذا با کمک و همیاری نظام دامپزشکی استان و بخش خصوصی، این برنامه به جدیت در استان اجرایی و پیگیری‌ها در جهت احقاق حقوق مسئولین فنی صورت می‌گیرد. نفع اجرای ماده ۱۹ به کل مجموعه دامپزشکی و البته به مردم برمی‌گردد. این مساله با همت همه‌جانبه دست‌اندرکاران شدنی است و میسر می‌شود. ما با تشکیل جلسات راهبردی، تمام تلاش خودمان را در این زمینه انجام می‌دهیم و از همه پتانسیل‌ها جهت تحقق دقیق ماده ۱۹ که رئيس سازمان دامپزشکی هم خیلی روی این زمینه تاکید دارند، استفاده می‌کنیم و ان شالله نتایج مطلوبی می‌گیریم.

حکیم مهر: چقدر خوش‌بین هستید که ماده ۱۹ به شکل اصولی پیاده‌سازی شود و به این شکل نباشد که روی کاغذ، طبق قرارداد پیش برود، اما در پشت پرده، توافقات دیگری انجام شود.

اعتقاد من این است که می‌توان با همکاری همه جانبه بین اداره کل دامپزشکی، نظام دامپزشکی استان و سایر مسئولینی که می‌توانند نقش موثری در جلوگیری از تخلفات بازی کنند، این مساله را ارتقا داد. البته نباید فراموش کرد که مقداری هم به همت خود مسئولین فنی نیاز است و باید کلاس‌های آموزشی و آگاهی‌رسانی برای این همکاران برگزار کرد. ما باید در حوزه‌های مختلف از پتانسیل‌های متفاوت استفاده کنیم و این برنامه را جا بیندازیم. یعنی باید به صورت همه‌جانبه وارد کار شد تا به نتیجه مطلوب رسید و در غیر این صورت کار سخت می‌شود. همه باید با رعایت دقیق قانون و هم راستا با انصاف حرکت کنند که ماده ۱۹ را به درستی عملیاتی کنند تا مسئولین فنی به حق خود برسند و ما هم به نتیجه مطلوب برسیم.

حکیم مهر:‌ آیا در استان قزوین با معضل درمان‌های غیرمجاز روبرو هستید؟

قطعا درمان‌های غیرمجاز در سطح استان کمابیش مانند سایر استانها وجود دارد، ولی در استان قزوین با بهره‌گیری از بدنه بخش خصوصی دامپزشکی توانمند، با مشکل و معضل جدی در این خصوص رو به رو نیستیم. ولی از آنجایی که این موضوع برای اداره کل دامپزشکی استان با اهمیت است، گزارش‌دهی به موقع همراه با ارسال مستندات مکفی توسط همکاران بخش خصوصی به مجموعه اداره کل استان کمک می‌کند تا برخورد قانونی لازم با این دست از افراد صورت گیرد. کمااینکه این اقدام غیرقانونی، علاوه‌بر خسارت اقتصادی، تهدیدی برای سلامت جامعه به شمار می‌رود و باعث خدشه‌دار شدن جایگاه دامپزشکی می‌شود. لذا با جدیت تمام، برخورد درخور با این موضوع با همکاری نظام دامپزشکی صورت خواهد گرفت.

در این حوزه از توان حداکثری کلینیسین‌های محترم در پوشش مناسب خدمات‌رسانی در قالب تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی بخش خصوصی به مناطق کم برخوردار استفاده لازم خواهد شد تا شاهد کاهش این نقصیه باشیم، البته با همراهی و نظارت اداره کل دامپزشکی.

حکیم مهر:‌ آقای دکتر برای حمایت از وضعیت معیشتی پرسنل چه برنامه‌هایی دارید؟

بنده یک سری از برنامه‌های قابل انجام را سرلوحه کارهای خود قرار دادم که یکی از آنها بهبود شرایط معیشتی و رفاهی است. ما سعی بر این داریم که سرانه اضافه‌کار همکاران را افزایش دهیم چون بچه‌های ما با توجه به معضل کمبود نیرو، به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند. اگرچه وظیفه آنها خدمت‌رسانی است اما ما هم وظیفه‌ای داریم و سعی می‌کنیم که شرایط معیشتی آنها را بهبود ببخشیم.

حکیم مهر: به مساله کمبود نیرو اشاره کردید. این معضل را چگونه می‌توان حل کرد؟

اداره کل دامپزشکی قزوین، با توجه به انتقال‌هایی که صورت گرفته، با چارت‌های خالی زیاد و کمبود نیرو مواجه است. در این راستا با رایزنی‌های لازم با سازمان دامپزشکی، سازمان برنامه و بودجه استان و مدیران ارشد استان سعی در افزایش سهمیه استخدامی، ارتقای وضعیت معیشتی همکاران و حل معضل کمبود نیروی بخش دولتی داریم. در چند روز گذشته موفق شدیم درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در حوزه کشاورزی را بعد از ۱۰ سال تغییر دهیم. این موفقیت که مرهون مدیریت برجسته و ملی معاون وزیر و رئيس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر آقامیری بود، تاثیرگذاری مهمی را در استان‌ها داشت. ما نیز از آن استفاده کرده و مساعدت‌های سازمان‌هایی مثل جهاد کشاروزی و برنامه و بودجه استان در این قضیه بسیار پررنگ‌تر از قبل شده است.

در حوزه فنی، تمرکز ما بر حفظ و حراست از سرمایه دام و طیور استان و ارتقای بهداشت در حوزه فراورده‌های خام دامی به ویژه شیر است. با توجه به ارائه برنامه تحولی توسط ریاست سازمان، ما نیز با در نظر گرفتن افق‌های تعیین شده در این سند تحول گام برخواهیم داشت و تمام خط مشی و سیاست‌های اداره کل دامپزشکی قزوین حول این محور می‌چرخد. سعی می‌کنیم به صورت حداکثری در داخل استان نیز به تبع سند تحول سازمانی یک سند تحول استانی را تبیین کنیم و در آن راستا به سازمان و مردم کمک کنیم.

همچنین رایزنی‌هایی با بسیج سازندگی استان و... انجام شده که از توان فنی آنها (نیروهای دامپزشک، کاردان دامپزشکی و...) جهت پوشش مناسب خدمات‌رسانی دامپزشکی از قبیل واکسیناسیون، سم پاشی و... استفاده شود.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

از پایگاه خبری وزین حکیم مهر بابت اطلاع‌رسانی‌های شفاف تقدیر و تشکر می‌کنم، بی‌شک این پایگاه خبری از سال‌های گذشته تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری را در حوزه دامپزشکی ایفا کرده است.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.


انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
20
8
این نوع بیان یعنی الان مواد غذایی سالم نداریم در صورتی که اینطور نیست و پرسنل خدوم دامپزشکی و بخش خصوصی نظارت کامل بر فرایند تولیداز مزرعه تا سفره را دارند(نمونه اش همکاری همه در اعیاد ومناسبت های رسمی ‌همچنین بازدید های ادواری ازمراکز تولید) البته ممکن است در بخش هایی بصورت جزیی مشکلاتی باشد ولی نباید بصورت کلی نگاه کرد و در این شرایط تحریم که همه به دستور مقام معظم رهبری پای کار ایستاده اند نباید شبهه ایجاد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
........ بهم نبافید از جیب مردم و مایه گذاشتن از سلامت آنها پای کار ایستادن نامش چیز دیگری است دفعه بعد که از مقام معظم رهبری مایه بگذارید برای .....هایتان دندانی در دهانتان بافی نخواهیم گذاشت
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
امیدوارم خداوند کمی انصاف به شما ارزانی دارد . امیدوارم با ادامه عملکرد درخشان دکتر جلوخانی ،فضای مسموم تخریب از دامپزشکی استان زدوده گردد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
ناشناس محترم، دکتر جلوخانی نگفتند بدون ماده۱۹ تامین سلامت فراورده های خام دامی تامین نمی شود بلکه گفتند "بدرستی" تامین نمی شود یعنی تامین سلامت تمام و کامل نیست. پس منظور کامنت شما در کلام دکتر جلوخانی وجود دارد. فقط کافی است به واژگان، دقت فرمایید.
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
یعنی شما منکر نظارت بخش دولتی و همکاران بازرس هستید در صورتی که کارمندان سازمان محترم دامپزشکی شبانه روز از نظر کیفی و کمی نظارت می‌کنند واقعا در کشور موارد متخلف نسبت به افراد با انصاف کم و قلیل است کمی با انصاف تر بررسی کنید کم پیش میاید مسئول فنی شرف خود را فدای مادیات کند در ضمن دکتر جلو خانی از افراد با تقوا و مدیر واقعی است ولی با نظارت بیشتر هم می‌توان جلوی تخلفات کم را هم گرفت یا علی
پرسنل ستادی سازمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
نا شناس (10:16-1401/5/14) این تهدیدهای آبکی و پشت گوشی موبایل تایپ کردن رو ببر همونجا که ازش پول میگیری . حضرت اقا امثال شمارو آفت انقلاب میدونن!! کاملا پیداست که در این مجموعه دامپزشکی از به درد نخور ترینها و بی استفاده ترینها هستی و هنرت نهایتا حرفهای بزرگتر از دهن تایپ کردنه !!
جنابعالی به شدت بیجا میکنی تشویش اذهان عمومی میکنی و مثل ترسوها پشت گوشیت قایم شدی اونهم در یک سایت تخصصی !! باید داد رد آی پی گوشیت رو بزنن ببینن تو چه موجودی هستی که اومدی قاطی دامپزشکا هرکی حرفی زد میخوای غلط اضافه کنی و بزنی تو دهنش؟؟
حکیم مهر واقعا از شما توقع داریم این دامپزشک نماها رو به هیچ عنوان جدی نگیرید و اجازه ندید تفکرات بچگانشون محیط سایت رو مسموم کنه !
تا چشم تو ادمه به درد نخور در بیاد ما توی عید و عزا روز و شب داریم تلاش میکنیم که الان تویه فرومایه بیای بزنی تو دهنمون؟؟غلط میکنی!! اونهم به این خاطر که میگیم نزارید شبه ایجاد بشه ؟؟ از کجا پول میگیری معلوم میشه صبر کن !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
تمام مسئولین فنی قابل احترام و‌وجودشان پاک وشریف هستند ولی آنقدر سازمان دامپزشکی قوی و مقتدر هست که اگر گوشه ای تخلفی باشد آن را رصد کند حتی اگر مسئول فنی سر کار هم حاضر نباشد به هر حال طبق قوانین و بازرسی ها اگر مسئول فنی در واحد نباشد تمامی تولیدات ضبط و نمونه برداری میشود و‌کمتر کارفرمایی راضی به این میباشد
مسئول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
6
14
نظام سبز هیچ کاری انجام نمیده ، فقط ۲ درصد از حقوق مسول فنی برمیداره و با چند روز تاخیر حقوق رو واریز میکنه ، هیچ خدمتی هم نمیکنن ، من راضی نیستم ریالی از حقوقم به انها پرداخت بشه . فقط از روی اجبار هست و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
واقعا
هر راهی پیدا می کنند که یک پولی از جیب مردم بیچاره بکشن بیرون
..................
دامپزشک ....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
4
13
همین قدر که از راس مدیر کل جوان یک استان که جدیت در اجرای ماده 19 و18 بیان می شود وامیدواری در اجرا وهماهنگی بین سازمانی بروز داده می شود خودش یک قدم به جلواست امیدوارم این جدیت مشمول زمان نگردد ومانند مدیر کل استان .......... دچار روز مرگی ....... نگردد که جمع کردن ان مشکل ودود ان به چشم مصرف کننده می رود وصاحبان صنایع وکارفرما هابه ادامه تخلفات جهت درامد بیشتر گستاخ تر وبی پرواتر می نماید استان ....... از مدیریت لازم جهت نظارت واقتدار اجرا بی بهره است ومدیر کل فقط مجری اوامر کارفرما ها ودیگر ادارات می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
مدیریت به حرف نیست به عمل است.اجرا کند راه بازه
دکتر xy
|
Germany
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
5
12
افرادی که با اجرایی شدن ماده ۱۹ مخالف هستند همون کسانی هستند که با کارفرماها زد و بند دارند و ترس از دست دادن میز ریاست رو دارند غافل از این هستند که بار کج به منزل نمیرسد و حمایت شما از کارفرماها روزی آشکار میشود. بخاطر حفظ میز ریاست و رشوه به حرفه و همکارانتان پشت میکنید.
اشخاصی هم که نظر منفی در رابطه با نظام سبز سلامت میدهند افرادی هستند که ماهی یکبار هم به واحد تحت نظارت سر نمیزنند و کارفرما ماهانه مبلغی رو به حسابشان واریز میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
عمو تند نرو این خبرا نیست. برا خودت خط کش بزار ببین حد و اندازت چقدره. قانون ناقص از بی قانونی هم بدتره ! بیجا میکنی مخالفت همکارانت رو با زد و بند یکی میدونی اندازه دهنت صحبت نمیکنی . 7
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
3
14
باسلام .درود به شرفت .وسلام
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
3
23
با سلام و احترام، دکتر مهدی جلوخانی انسانی شریف و اصیل زاده، مدیری لایق و توانمند و همکاری متدین، ولایتمدار و با اخلاق می‌باشند. بدون شک دامپزشکی قزوین با حضور ایشان در راس امور، راه های تعالی و خدمت صادقانه به مردم را بیش از گذشته به پیش خواهد برد و در همین مدت کوتاه مدیریت ایشان با انتصابات درخشانی که تاکنون شاهد بوده ایم، امید را در بین کارکنان مایوس دامپزشکی استان زنده نموده اند. در انتها به این حسن انتخاب دکتر آقامیری مرحبا گفته و از ایشان تقدیر و تشکر می نمایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
ببینم بقیه مردم اصیل زاده نیستند برای تملق از واژه های غیر توهین آمیز به دیگران استفاده کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
1
12
با سلام
به نظر من زمانی اجرای ماده 19 میتواند مفید باشد که مسوول فنی در واحد حضور فعال داشته باشد و همچنین رابطه مالی با واحدها نداشته باشد .آنچه مایه تاسف است استثمار همکاران مسوول فنی دامپزشک توسط برخی واحدهاست که باعث بی انگیزگی همکاران مسوول فنی شده است . دستمزد پایین و داشتن رابطه مالی باعث مسایل زیادی در کلان شده است . با شناختی که از آقای دکتر جلوخانی دارم
مطمین هستم ایشان میتوانند در استان قزوین قدمهای ارزنده بردارند و استان قزوین را سربلند نمایند . از ایشان درخواست میکنم رابطه مالی واحدها را با مسوولان فنی قطع نمایند
همکار استان قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
4
20
دکتر جلوخانی در طی این یک ماه امیدها را در دل پرسنل دامپزشکی استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی زنده کرد. فردی انقلابی و متعهد که مبارزه با فساد و رانت را سرلوحه کار قرار داده.
آرزومند توفیقات روز افزون برای ایشان
افرا
|
Finland
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
4
19
با سلام و تشکر از مدیریت محترم حکیم مهر
انتصابات ایشان تا کنون نشان از شجاعت و درایت دارد.
استفاده از افراد متخصص و متعهد به ویژه در انتصاب اخیر ایشان در آزمایشگاه مرجع، پایان یک دهه ....... در این آزمایشگاه بود.
پرسنل آزمایشگاه همیشه دعاگوی ایشان خواهند بود
همكار اداره كل استان قزوين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
2
18
با انتخاب جنابعالي به عنوان مديركل دامپزشكي استان قزوين و انتخاب هاي بسيار عالي مديران مجموعه از طرف شما، اميد و انگيزه همه كاركنان اداره كل براي خدمت رساني به شهروندان استان بسيار زياد شده و منتظر تغييرات مديريتي ديگر در ساختار اداره كل هستيم، خدا نگهدارت باشد مديركل انقلابي و شريف استان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
خدانگهدارت
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
3
18
دکتر جلوخانی مدیری با دغدغه همکاران است که پیگیر بهبود معیشت همکاران است، تغییرات مناسبی در استان ایجاده کرده و لباس رخوت و دوست سالاری و گروه بندی را از پیکر دامپزشکی استان خارج و لباس تخصص وشایستگی و حاشیه گریزی بر تن استان کرده‌است. به امید حضور چهره های جدید در استان
همكار بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
1
10
دكتر جلوخاني رو از زماني كه كشتارگاه بود ميشناختم،ايشان در انجا خدمت ميكرد هيچوقت به كسي باج نداد،اذيتهات زيادي شد توسط دلالها و..لشگركشي هاي زيادي ميكردند كه ايشان سر تعظيم فرود بياره ولي هيچوقت بهداشت رو فداي مصلحت و منافع بعضي نكرد،همين هست كه خدا با تمام سختي هايي كه به ايشان تحميل كردند تنهاش نگذاشت،دكتر جان مسايل اخلاقي و فني زيادي ازت ياد گرفتم،ان شالله هميشه پيروز باشي دلاور
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
2
11
بسیار عالی و دورد بر مدیر کل جوان و پر انرژی دامپزشکی استان قزوین
سرور ارجمند جناب آقای دکتر آقا میری
ممنون از انتخاب شايسته حضرتعالی در انتصاب آقای در دکتر جلوخانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
4
استخدام نیرو با آزمون(نه با پارتی) ، در کنار ترمیم حقوق ها و تسری ۱۰۰ درصد همکاران فنی در احکام کارگزینی، واگذاری نظارت بعد کشتارگاه به سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت (به دلیل عدم تخصیص بودجه سلامت به دامپزشکی) و تمرکز ویژه بر نظارت بهداشتی در کشتارگاه ها( و نه بعد آن) و تمرکز بر وظیفه ذاتی دامپزشکی، یعنی حوزه بهداشت و مدیریت بیماری های دام زنده، طیور زنده و آبزیان زنده (و نه دخالت در امور پرورش و بازاریابی آنها) ، عدم دخالت در وظایف ذاتی سازمان محیط زیست در حوزه حیات وحش ، دوری از هرگونه حرکات نمایشی آمار ساز، نقشه راه علاج مشکلات سازمان دامپزشکی کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
ثبت دبیر خانه
اداره ستادی مربوطه جهت اقدام مقتضی
شما کاره خودتو بکن آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
بسیار عالی. کاملا صحیح است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ناشناس ۱۶:۳۳ مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۱ ، حرف حق ، تلخه!! بسیار درست گفته بنده خدا! تمسخر، در مقابل حرف حق، شایسته نیست!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
2
9
باسلام.
تشکر و قدردانی ویژه داریم از جناب آقای دکتر آقامیری ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور در خصوص انتصاب جوان لایق و شایسته جناب آقای دکتر جلوخانی به سمت مدیر کل استان قزوین. که به سبب این انتصاب شاهد اتفاقات خوب و اقدامات شایسته و تحولات عظیم در تمامی بخش ها و حوزه های مربوطه خواهیم بود.
پیروز و سربلند باشید.
دکتر ر از اداره کل تبریز اصالت تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
2
0
حکیم عزیز دوست داشتنی از بزرگترین اداره کل کشور در حجم امور یعنی تهران خبرهاتون حداقل هست نه انتصابات جدیدش رو و نه به خصوص فعالیت فوق العاده و برای اولین بار بنظرم در تاریخ دامپزشکی منسجم و سازمان یافته در بحث سیل رو انعکاس نمیدید در حالی که دستگاههای دیگه اعزام یک ماشین رو هم خبر میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
والا زمانی که یک نفر بدون داشتن تحصیلات دامپزشکی میشه نماینده تام‌الاختیار دامپزشکی در بحران سیل همون بهتر که چیزی منعکس نشه چون کار دامپزشکی در زمان سیل اون کارهایی نیست که دوستان انجام میدن
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
2
شعار ندیم عمل کنیم
همکار رفته با کارفرما براساس تعرفه توافق کرده، در نظام استان گفتن مبلغ زیاده کم کنید. نظام استان ها بسمت کارفرما هستند
فارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
والا نه والله درسته
نظر شما
ادامه